Hoe kunnen wij je helpen?

Bestelling & Levering

Waar is mijn pakketje?

Je krijgt van ons een bevestiging per e-mail wanneer je pakketje is verzonden en/of klaar ligt in het filiaal.

Via DHL:
Als je je pakketje wilt volgen, dan kan dit met de Track & Trace code via de website van DHL.
Deze kan je vinden in de e-mail die je ontvangt, als je pakketje ons voorraadcentrum heeft verlaten 
of op "My Hunkemöller". 

Via UPS:
Als je je pakketje wilt volgen, dan kan dit via de website van UPS.
Je pakketje wordt maximaal 14 dagen bewaard in de winkel of op het UPS Access Point. Hierna zal je bestelling worden geannuleerd en krijg je binnen 10 dagen automatisch je geld teruggestort op je rekening.


*Tip: download de Hunkemöller app, dan heb je ook altijd inzicht in je bestelstatus.

Ik heb niet mijn (hele) bestelling ontvangen. Wat nu?

Soms kan het helaas voorkomen dat je niet de hele bestelling hebt ontvangen. Je kunt dan het beste even contact opnemen met onze klantenservice.

Ik heb iets ontvangen wat ik niet heb besteld. Wat nu?

Soms kan het helaas voorkomen dat je iets hebt ontvangen wat je niet hebt besteld. Je kunt dan het beste even contact opnemen met onze klantenservice.

Kan ik een bestelling annuleren?

Helaas, dat kan niet. Als je iets op Hunkemoller.nl hebt besteld, dan is de bezorging definitief. Je kunt dan niet meer annuleren.  
Wat je wel kunt doen:
- de artikelen terugbrengen in de winkel nadat je pakketje hebt ontvangen.  
- Of je stuurt de artikelen meteen kosteloos retour. Hier kan je de retoursticker uit je pakket voor gebruiken. 
  Plak deze over de originele bezorgsticker op je pakket.

Zo snel mogelijk doch binnen 14 dagen na ontbinding krijg je alles wat je hebt betaald, inclusief bezorg- en retourkosten, terugbetaald op je rekening. Als je een deel van de bestelling terugstuurt, krijg je alleen dat deel teruggestort.

Kan ik mijn bestelling op een ander adres laten bezorgen?

Natuurlijk! Je kunt je bestelling altijd op een ander adres laten bezorgen. In de checkout kun je aangeven wat je factuuradres en je bezorgadres* is. Je kunt deze ook weer aanpassen in ‘My Hunkemöller’. Hiervoor moet je wel een account hebben.

*Let op: Geen bezorging op een postadres of via een postbusnummer.

Kan ik mijn bestelling laten bezorgen op een postadres?

Helaas, dat kan niet. Wij kunnen een bestelling niet bezorgen op een postadres of via een postbusnummer. Wij bezorgen alleen op een woon-/ werkadres. 

Ook bieden wij de Click & Collect optie. Dan kan je jouw bestelling online betalen en afhalen in de winkel.

Hoe wordt mijn bestelling bezorgd?

Wij hebben de volgende bezorgopties* waar je uit kunt kiezen:
- Ophalen in een Hunkemöller winkel naar keuze
- Ophalen bij een UPS Access Point
- Thuisbezorging (met DHL)

Ophalen in de winkel 
Vergeet niet je ordernummer mee te nemen als je je pakketje ophaalt. Je pakketje wordt maximaal 14 dagen bewaard in de winkel. Hierna zal je bestelling worden geannuleerd en word je de volgende werkdag terugbetaald via de betaalmethode die je hebt gebruikt. Heb je in de winkel afgerekend, dan ontvang je een mail met instructies.  Als je je pakketje wilt volgen, dan kan dit met je Track & Trace code via de website van DHL. Deze kun je vinden in de bevestiging die je per e-mail ontvangt, als je pakketje ons voorraadcentrum heeft verlaten of op "My Hunkemöller".

UPS Access Point:
Vergeet niet je ordernummer mee te nemen als je je pakketje ophaalt. Je pakketje wordt maximaal 14 dagen bewaard op het UPS afhaalpunt. Hierna zal je bestelling worden geannuleerd en word je binnen 10 werkdagen terugbetaald via de betaalmethode die je hebt gebruikt. Heb je in de winkel afgerekend, dan ontvang je een mail met instructies. Als je je pakketje wilt volgen, dan kan dit via de website van UPS.


Thuisbezorging met DHL:
Als je je pakketje wilt volgen, dan kan dit met de Track & Trace code via de website van DHL. Deze kun je vinden in de bevestiging die je per e-mail ontvangt, als je pakketje ons voorraadcentrum heeft verlaten of op "My Hunkemöller".

*Let op: Geen bezorging op een postadres of via een postbusnummer.

Hoe kan ik snel artikelen vinden op jullie website?

Bovenaan de website staat een zoekbalk. Hier vul je een zoekterm in. Zo kun je makkelijk en snel artikelen vinden of antwoorden op vragen die je hebt.

Hoe kan ik iets bestellen op Hunkemoller.nl?

Bestellen op Hunkemoller.nl is heel makkelijk. Je plaatst een artikel in je winkelmandje. Daarna ga je verder naar de checkout. Als je een Hunkemöller account hebt kun je inloggen met je emailadres.

Heb je geen account? Maak dan een profiel aan of bestel met het gasten checkout.

*Let op: het is niet (meer) mogelijk om te bestellen op hunkemoller.com.

Wat als een item niet op voorraad is?

Soms gebeurt het dat je favoriete item online niet op voorraad is . Je kunt er dan voor kiezen om het item te reserveren in één van onze winkels. Bekijk op de productpagina of het item op voorraad is bij een winkel bij jou in de buurt door te klikken op "Reserveren in de winkel". Helaas is het tijdelijk niet mogelijk om gebruik te maken van deze optie.

Tip: op de productpagina kun je kiezen voor de optie: “Stuur mij een e-mail als het artikel weer op voorraad is”. Je krijgt dan een email wanneer je favoriete item weer beschikbaar is. 

Ik heb geen bevestigingsmail ontvangen van mijn bestelling, wat kan ik doen?

Indien je geen bevestigingsmail hebt ontvangen check dan eerst je Spam inbox. Mocht je nog steeds niets hebben ontvangen, dan kan je het beste contact opnemen met onze klantenservice.

Wat gebeurt er als ik niet thuis ben op de leverdatum?

Wanneer je niet thuis bent wanneer de bezorger van DHL het pakketje komt aanbieden, maar één van je buren wel thuis is, dan wordt het pakketje bij de buren afgeleverd. Indien er geen van de buren thuis is dan zal het pakketje op volgende dag opnieuw worden aangeboden. Je ontvangt van de bezorger een DHL bezorger gemist kaart, hiermee kun je online een nieuwe afleverdag selecteren of een DHL punt waar je je pakketje binnen 2 weken kunt ophalen. Doe je dit niet, dan wordt het pakketje en teruggestuurd naar ons distributiecentrum.

Binnen 10 werkdagen word je terugbetaald via de betaalmethode die je hebt gebruikt. Heb je in de winkel afgerekend, dan ontvang je een mail met instructies. 

Ik heb mijn bestelling te laat binnen?

Door de drukte in ons voorraad centrum en/of drukte bij de postbode kan het soms langer duren. Als je je pakketje wilt volgen dan kan dit met de Track & Trace code via de website van DHL. Deze kun je vinden in de bevestiging die je per e-mail ontvangt, als je pakketje ons voorraadcentrum heeft verlaten. Goed om te weten dat je altijd van ons een bevestiging per e-mail krijgt als je pakketje is verzonden.

Is er een overzicht van alle Hunkemöller winkels?

Je kunt alle Hunkemöller winkels vinden in onze storelocator. Gewoon even je postcode en plaats invullen, dan krijg je de winkels bij jou in de buurt.

Hoe wordt mijn bestelling bezorgd?

Wij hebben de volgende bezorgopties* waar je uit kunt kiezen:
- Ophalen in een Hunkemöller winkel naar keuze
- Ophalen bij een UPS Access Point
- Thuisbezorging (met DHL)


Ophalen in de winkel en/of UPS Access Point:
Vergeet niet je ordernummer mee te nemen naar de winkel en/of UPS punt als je je pakketje ophaalt. Je pakketje wordt maximaal 14 dagen bewaard in de winkel of op het UPS afhaalpunt. Hierna zal je bestelling worden geannuleerd en krijg je binnen 10 dagen automatisch je geld teruggestort op je rekening.
Als je je pakketje wilt volgen, dan kan dit via de website van UPS.
Thuisbezorging met DHL:
Als je je pakketje wilt volgen, dan kan dit met de Track & Trace code via de website van DHL. Deze kan je vinden in de bevestiging die je per e-mail ontvangt, als je pakketje ons voorraadcentrum heeft verlaten of op "My Hunkemöller".

*Let op: Geen bezorging op een postadres of via een postbusnummer.

Kan ik een online bestelling afhalen in de winkel?

Ja, met de Click & Collect optie kan je jouw bestelling online betalen en gratis afhalen in de winkel:

- Voeg je favoriete items toe aan je winkelmandje.
- Kies voor “Ophalen In een Hunkemöller winkel". Je betaalt dan geen verzendkosten.
- Controleer je factuurgegevens. In de volgende stap kun je postcode / stad invullen om het 
  dichtstbijzijnde filiaal te vinden of een winkel naar keuze te selecteren.
- Nadat je de betaling hebt afgerond, is je bestelling geplaatst. Je zal een e-mail ontvangen ter bevestiging
  en daarna een update indien je pakketje is ingepakt en wordt verzonden.
- Je kunt je pakketje binnen 1-2 werkdagen ophalen in de winkel van je keuze. Je ontvangt hierover bericht. Vergeet niet je ordernummer mee te nemen naar de winkel! 
- Je pakketje wordt maximaal 14 dagen bewaard in de winkel. Hierna zal je 
  bestelling worden geannuleerd en  word je de volgende werkdag terugbetaald via de betaalmethode die je hebt gebruikt. Heb je in de winkel afgerekend, dan ontvang je een mail met instructies. 

Als iemand anders je order komt ophalen, zorg dan dat deze persoon een machtiging heeft die het volgende bevat:
- Jouw bestelling nummer
- Jouw volledige naam 
- De volledige naam van de persoon die je bestelling komt ophalen (deze persoon moet zich ook kunnen identificeren)

Kan ik een artikel naar een winkel versturen?

Ja, met de Click & Collect optie kan je jouw bestelling online betalen en gratis afhalen in de winkel:

- Voeg je favoriete items toe aan je winkelmandje.
- Kies voor “Ophalen In een Hunkemöller winkel". Je betaalt dan geen verzendkosten.
- Controleer je factuurgegevens. In de volgende stap kun je postcode / stad invullen om het 
  dichtstbijzijnde filiaal te vinden of een winkel naar keuze te selecteren.
- Nadat je de betaling hebt afgerond, is je bestelling geplaatst. Je zal een e-mail ontvangen ter bevestiging
  en daarna een update indien je pakketje is ingepakt en wordt verzonden.
- Je kunt je pakketje binnen 1-2 werkdagen ophalen in de winkel van je keuze. Je ontvangt hierover bericht. Vergeet niet je ordernummer mee te nemen naar de winkel! 
- Je pakketje wordt maximaal 14 dagen bewaard in de winkel. Hierna zal je 
  bestelling worden geannuleerd en  word je de volgende werkdag terugbetaald via de betaalmethode die je hebt gebruikt. Heb je in de winkel afgerekend, dan ontvang je een mail met instructies. 

Als iemand anders je order komt ophalen, zorg dan dat deze persoon een machtiging heeft die het volgende bevat:
- Jouw bestelling nummer
- Jouw volledige naam 
- De volledige naam van de persoon die je bestelling komt ophalen (deze persoon moet zich ook kunnen identificeren)

Hoeveel zijn jullie verzendkosten?

De verzendkosten zijn afhankelijk van je hoe je bestelling wenst te ontvangen:
- Kies je in de check out voor ophalen van je bestelling in een winkel naar keuze, dan betaal je geen verzendkosten.
- Verzendkosten via DHL zijn €4,90 per bestelling.
- Wanneer u een bestelling bij een UPS Access Point wilt laten bezorgen bedragen de verzendkosten €3,95 per bestelling.

*Let op: Geen bezorging op een postadres of via een postbusnummer.

Wat is jullie standaard levertijd?

Je pakketje zal binnen 1-2 werkdagen binnen komen.

Mijn Track & Trace code werkt niet. Wat nu?

Als je een Track & Trace code ontvangt, dan kan het 24 uur duren voordat je je pakketje kunt volgen.
Het zendingsnummer bestaat uit 10 cijfers. Krijg je een foutmelding, controleer dan het ingevoerde zendingsnummer en probeer het (later) opnieuw. Voor verdere vragen kun je contact opnemen met DHL Klantenservice.

Waar vind ik mijn Track & Trace code?

Als je je pakketje wilt volgen, dan kan dit met de Track & Trace code via de website van DHL. 
Deze kan je vinden:
- in de bevestiging die je per e-mail ontvangt, als je pakketje ons voorraadcentrum heeft verlaten,
- of op "My Hunkemöller". 

Tip: download de Hunkemöller app, dan heb je ook altijd inzicht in je bestelstatus.

Ik heb een verkeerde maat of kleur opgestuurd gekregen. Wat nu?

Soms kan het helaas gebeuren dat je een verkeerde maat of kleur hebt ontvangen.
Je kunt dan het volgende doen: 
- het artikel gratis retourneren. Gebruik daarvoor de retoursticker uit het pakket en bestel het opnieuw via de website. Binnen 10 werkdagen word je terugbetaald via de betaalmethode die je hebt gebruikt. Heb je in de winkel afgerekend, dan ontvang je een mail met instructies.
- of retourneer het artikel via de winkel en bestel het opnieuw via de website. De volgende werkdag word je terugbetaald via de betaalmethode die je hebt gebruikt.