Hunkemöller Memberprogramma Algemene Voorwaarden
Begripsbepalingen
De hierna gebruikte termen met een hoofdletter hebben de volgende bedoelingen:
- • Hunkemöller: De besloten vennootschap met beperkte aansprakelijkheid Hunkemöller B.V. met inbegrip van haar gelieerde bedrijven, Hunkemöller B.V., Koos Postemalaan 8, 1217 ZC Hilversum.
- • Membercard: De (digitale) kaart uitgegeven door Hunkemöller als onderdeel van het Memberprogramma;
- Hunkemöller Member: De houder van de (digitale) Membercard;
- • Memberprogramma: Het door Hunkemöller ontwikkelde loyaliteitsprogramma waarbij klanten van Hunkemöller profiteren van voordelen zoals een cadeau bij aankoop, kortingen alleen voor Members, exclusieve uitnodigingen voor evenementen en gepersonaliseerde aanbiedingen;
- • Membercard klantenservice: Klantenservice voor het loyaliteitsprogramma.
- • (Online) Store(s): Klantenservice opgezet voor het programma; Hunkemöller winkels en webshop in Nederland, Duitsland, Frankrijk, België, Spanje, Luxemburg, Zwitserland, Oostenrijk, Noorwegen, Zweden, Denemarken, Verenigd Koninkrijk, Polen, Tsjechië, Finland, Italië, Portugal, Slovenië
2. Toepassing
Deze Algemene Voorwaarden zijn van toepassing op (de toepassing en/of het gebruik van de Membercard in het kader van) het Memberprogramma van Hunkemöller. Het Memberprogramma van Hunkemöller wordt aangeboden door webshops en winkels in de volgende landen: Nederland, Duitsland, Frankrijk, België, Spanje, Luxemburg, Zwitserland, Oostenrijk, Noorwegen, Zweden, Denemarken, Verenigd Koninkrijk, Polen, Tsjechië, Finland, Italië, Portugal, Slovenië.
3. Aankoop en activering van Membercard
3.1 Registratie in de winkel
Een klant kan zich in de winkel aanmelden om Hunkemöller Member te worden. Met de registratie in de winkel gaat de Hunkemöller Member automatisch akkoord met deze voorwaarden en Hunkemöller's Privacybeleid. De Membercard is een digitale kaart in de vorm van een QR-code, waarmee de klant zich in de winkel kan identificeren via de Hunkemöller app of onderaan alle Hunkemöller e-mails (nieuwsbrieven). Nadat de Hunkemöller Member zich in de winkel heeft geregistreerd, kan hij/zij de registratie online voltooien door een wachtwoord aan te maken, de Hunkemöller Member kan dan direct Passion Points verdienen en profiteren van de voordelen van het Memberprogramma. Deelname aan het Hunkemöller Memberprogramma is gratis.
3.2 Registratie via de website/app
Het is ook mogelijk om Hunkemöller Member te worden via de website of app. De minimaal vereiste gegevens zijn voornaam, achternaam, e-mailadres en verjaardag. Wanneer klanten zich aanmelden voor het Hunkemöller Memberprogramma, gaan ze automatisch akkoord met de algemene voorwaarden van het Hunkemöller Memberprogramma en de privacyverklaring. De Hunkemöller Member kan direct Passion Points sparen en profiteren van de voordelen van het Memberprogramma. Er zijn geen lidmaatschapskosten verbonden aan deelname aan het Hunkemöller Memberprogramma.
3.3 Voordelen
De Hunkemöller Member ontvangt verschillende voordelen door zich te registreren voor de Membercard. Door Passion Points te sparen, valt een Hunkemöller Member binnen een vooraf bepaald niveau (zie 5. Spaarsysteem). Binnen dit niveau heeft een Hunkemöller Member recht op verschillende voordelen (zie 5. Spaarsysteem). De Hunkemöller Member heeft ook recht op (kortings)vouchers die zij kunnen inwisselen via de website, app of in de winkel. De Hunkemöller Member ontvangt speciale uitnodigingen voor Hunkemöller Member evenementen, persoonlijke suggesties en advies, op voorwaarde dat het lid zich heeft aangemeld voor het ontvangen van marketingcommunicatie.
3.4 Deelname aan het Memberprogramma
Deelname aan het Memberprogramma is alleen mogelijk als een klant een geldig woonadres heeft in Nederland, Duitsland, Frankrijk, België, Spanje, Luxemburg, Zwitserland, Oostenrijk, Noorwegen, Zweden, Denemarken, Verenigd Koninkrijk, Polen, Tsjechië, Finland, Italië, Portugal, Slovenië.
3.5 Minimumleeftijd
Deelname aan het Memberprogramma is mogelijk vanaf 12 jaar en ouder. Voor online aankopen moet het Hunkemöller Member minstens 16 jaar oud zijn. Hunkemöller Members jonger dan 16 jaar kunnen een aankoop doen in de fysieke winkel.
4. Gebruik
Na registratie kan de Hunkemöller Member gebruik maken van hun Membercard. De Membercard is strikt persoonlijk en niet overdraagbaar. De Membercard blijft eigendom van Hunkemöller. Er is slechts 1 (één) e-mailadres per Membercard mogelijk en er kan maximaal 1 (één) Membercard per klant worden gebruikt.
5. Spaarsysteem
5.1 Passion Points
Met een geldige Membercard kan de Hunkemöller Member Passion Points verdienen. De verschillende manieren om te sparen worden aan de Hunkemöller Member gecommuniceerd via de website en de app. De Hunkemöller Member kan op verschillende manieren Passion Points verdienen:
- Door een aankoop te doen; elke tien eurocent (€ 0,10) die u uitgeeft is één Passion Point waard;
- Door persoonlijke gegevens in te vullen, zodat Hunkemöller de communicatie naar een klant kan personaliseren, en voor analysedoeleinden. Deze velden zijn niet verplicht. Voor elk ingevuld veld ontvangt de Hunkemöller Member een eenmalige beloning van 25 Passion Points: Telefoonnummer, geslacht, maat bh, maat broekje, 1 van 2 Sexy Shapes, 1 van 4 Favourite Fits en interesses. Een klant kan tot 200 Passion Points verdienen met deze gegevens.
- Door persoonlijke interesses in te vullen, zodat Hunkemöller de communicatie naar de klant kan personaliseren, en voor geaggregeerde analysedoeleinden. De velden zijn niet verplicht. Een Hunkemöller Member ontvangt in totaal 25 Passion Points als een eenmalige beloning bij het aangeven van zijn of haar interesses. Deze interesses zijn sport, reizen, gezondheid, schoonheid, cultuur en mode. Deze interesses zijn inbegrepen in de eerder genoemde 200 Passion Points die een Member kan verdienen.
Alle aankopen in de winkel, op de website en in de app tellen mee voor een totale besteding (met uitzondering van het gebruik van shoptegoed, kortingsbonnen en de verzendkosten van online bestellingen). Deze aankopen kunnen alleen gevolgd worden op vertoon van een geldige Membercard.
Als een Hunkemöller Member een aankoop retourneert (op vertoon van de kassabon in de winkel), worden de Passion Points die met de aankoop zijn gespaard ook van het account afgetrokken.
Passion Points kunnen nooit in geld worden omgezet. Passion Points blijven geldig zolang de Hunkemöller Member actief blijft deelnemen aan het Memberprogramma. De Hunkemöller Member kan een deel van zijn Passion Points verliezen na een jaar Membership (zie 5.1.1 Terugval na elk jaar Membership). De Hunkemöller Member verliest alle Passion Points wanneer zij een jaar inactief zijn (zie 9. Inactiviteit).
5.1.1 Terugval na elk jaar Membership
Nadat een jaar Membership is verstreken (elk jaar op de datum waarop de Member zich heeft geregistreerd), valt de Hunkemöller Member terug naar het begin van het niveau waarin hij/zij zich bevindt of naar het einde van het vorige niveau, afhankelijk van het aantal Passion Points dat hij/zij heeft verdiend.
Om op niveau 2 te blijven, moeten er minimaal 900 Passion Points verdiend zijn in één Lidmaatschapsjaar.
In het geval dat de Hunkemöller Member in niveau 2 <900 Passion Points heeft verdiend in één Lidmaatschapsjaar, zal de Member terugvallen naar niveau 1 op 999 Passion Points.
In het geval dat de Hunkemöller Member in niveau 2 >900 Passion Points heeft verdiend in één Lidmaatschapsjaar, zal de Member terugvallen naar het begin van niveau 2 op 1000 Passion Points.
Om op niveau 3 - VIP te blijven, moet u minimaal 2000 Passion Points verdiend hebben in één lidmaatschapsjaar.
In het geval dat de Hunkemöller Member in level 3 - VIP <2000 Passion Points heeft verdiend in één Lidmaatschapsjaar, zal de Member terugvallen naar level 2 op 1999 Passion Points.
In het geval dat de Hunkemöller Member in level 3 >2000 Passion Points heeft verdiend in één Lidmaatschapsjaar, zal de Member terugvallen naar het begin van level 3 op 2000 Passion Points.
5.2 Memberniveaus
Wanneer een klant van Hunkemöller lid wordt van het Memberprogramma, krijgt hij of zij een bepaald niveau dat gekoppeld is aan het aantal Passion Points dat de klant heeft verzameld. Het Memberprogramma heeft 3 niveaus:
- Niveau 1: Totaal Passion Points van 0 tot 999
- Niveau 2: Totaal Passion Points van 1000 tot 1999
- Niveau 3-VIP: Totaal Passion Points van 2000 tot 5000
Op elk niveau heeft een Member recht op bepaalde voordelen (zie 5.3 Vastgestelde voordelen).
Members kunnen door deze niveaus omhoog of omlaag bewegen, maar dit kan variëren en kan op elk moment door Hunkemöller veranderd worden:
- Aankopen doen of andere activiteiten (zie 5.1 Passion Points)
- Aankopen retourneren (zie 5.1 Passion Points)
- Inactiviteit in het programma (zie 9. Inactiviteit)
- Niet het minimum aan vereiste Passion Points verdienen om in hun huidige niveau te blijven, na één Lidmaatschapsjaar
- Winning Passion Points in het spel Wheel of Passion
- Passion Points inruilen voor bepaalde voordelen
Members zullen hiervan op de hoogte worden gesteld via nieuwsbrieven van Hunkemöller, mits ze geabonneerd zijn op het ontvangen van de Hunkemöller nieuwsbrief. Een nieuwe Hunkemöller Member start in niveau 1.
5.3 Membervoordelen
In elk niveau, zoals beschreven in 5.2 Memberniveaus, heeft de Member toegang tot voordelen. Deze voordelen kunnen in de loop van de tijd variëren en kunnen op elk moment door Hunkemöller worden gewijzigd. Een aantal van deze voordelen worden op Member accounts geladen in de vorm van een voucher, die online (web/app) en in winkels gebruikt kan worden. Dit kan variëren per aanbod.
Voorbeeld van voordelen:
- Member-only aanbiedingen
- Welkomstkorting 10%
- Cadeau bij aankoop
- Gratis verzending
- Verjaardagscadeau
- Vroege toegang tot aanbiedingen of nieuwe collecties
- Exclusieve uitnodigingen voor evenementen
- Gepersonaliseerde kortingen
- Prijsvragen
Wanneer een Hunkemöller Member een niveau terugvalt, hebben ze niet langer recht op de voordelen van het niveau daarboven.
5.4 Vouchers
Elk Hunkemöller Member kan vouchers ontvangen. Deze vouchers worden opgeladen op de Member account aan de hand van het op dat moment geldende Passion Points saldo of uw aankopen. De Member kan een voucher gebruiken door deze te selecteren in het winkelwagentje op de website en in de app, of bij de kassa in de winkel. Daarnaast zijn er verschillende soorten vouchers die in de onderstaande subsecties worden besproken. De geldigheid van de voucher is niet vooraf bekend en kan per voucher verschillen. De vervaldatum staat in de voorwaarden van de voucher zelf. Vouchers zijn niet geldig in onze Designer Outlet Centres (DOC) stores.
5.4.1 Kortingsvouchers
Elke Hunkemöller Member kan kortingsvouchers ontvangen. Deze kortingsvouchers kunnen gekoppeld worden aan een specifieke campagne, het Wheel of Passion of aan het doorlopen van de niveaus van het programma. De voucher geeft een percentage korting op bepaalde productcategorieën of een korting op bepaalde producten.
5.4.2 Gepersonaliseerde vouchers
Elke Hunkemöller Member kan ook gepersonaliseerde vouchers ontvangen. Deze vouchers worden toegekend aan de Hunkemöller Member op basis van verschillende criteria, bijvoorbeeld het niveau van de Hunkemöller Member of de aankoophistorie van de Member.
5.4.3 Passion Points inwisselen voor voordelen
Hunkemöller Members kunnen Passion Points inwisselen om verschillende voordelen vrij te spelen, vaak in de vorm van een voucher. Dit kunnen verschillende kortingen zijn, vouchers om deel te nemen aan een prijsvraag, of voor korting bij een van onze partners, een cadeau, gratis verzending en andere opties. In het geval van een volledige retourzending ontvangt een Hunkemöller Member de korting of het shoptegoed en de uitgegeven Passion Points terug. Als een Member een gedeeltelijke retourzending doet, zal het geld dat aan de bestelling besteed is, geretourneerd worden met de gebruikte korting toegepast op alle producten. De voucher en de Passion Points die je aan de bestelling hebt besteed, worden echter niet geretourneerd. De vouchers of het shoptegoed zijn niet geldig in onze Designer Outlet Centres (DOC) stores.
5.4.4 Cadeauvouchers
Hunkemöller Members ontvangen van tijd tot tijd een cadeau bij hun aankoop (in de vorm van een voucher) op hun account. De cadeaus variëren en veranderen in de loop van het jaar. Zoals voor alle vouchers geldt, heeft ook de cadeauvoucher een vervaldatum die wordt vermeld in de voorwaarden die op de voucher zelf staan.
5.4.5 Hoofdprijs bij 5000 Passion Points
Members in niveau 3 - VIP, krijgen een hoofdprijs aan het einde van dat niveau wanneer 5000 Passion Points zijn bereikt. De prijs kan worden ingewisseld door de voucher die op het Memberaccount is geladen toe te passen, in een transactie in de winkel of online op de website of in de App. De prijs en de geldigheid ervan zullen variëren en veranderen na verloop van tijd. De prijs kan niet in geld worden omgezet. In geval van een volledige retournering ontvangt de Hunkemöller Member de korting terug en afhankelijk van het feit of de vervaldatum verstreken is, wordt de voucher wel of niet teruggestort op het account van de Member. In het geval van een gedeeltelijke retourzending, wordt het geld dat aan de transactie is besteed geretourneerd, waarbij de gebruikte korting over alle producten wordt toegepast. De voucher wordt echter niet geretourneerd. De vouchers of het shoptegoed zijn niet geldig in onze Designer Outlet Centres (DOC) stores.
6. Shoptegoed
Het kan zijn dat een Hunkemöller Member shoptegoed verdient. Shoptegoed kan op verschillende momenten, gelegenheden en onbepaalde frequenties per jaar op Memberaccounts geladen worden. Elk bedrag aan shoptegoed kan een andere vervaldatum hebben. Het shoptegoed kan gebruikt worden bij elke aankoop en in combinatie met vouchers. De Member kan het shoptegoed gebruiken via het winkelwagentje op de website en in de app, of bij de kassa in de winkel. Dit shoptegoed zal van het Memberaccount afgetrokken worden nadat het gebruikt is voor een aankoop.
7. Overige voordelen
Naast de hierboven beschreven vouchers en shoptegoed zijn er nog andere voordelen waarmee een Hunkemöller Member beloond kan worden. Deze voordelen kunnen beschikbaar zijn op een Memberaccount via een voucher, maar ook op een andere manier, zoals via een spel of op de Hunkemöller App.
7.1 Evenementen
Hunkemöller kan evenementen organiseren waarvoor Members een uitnodiging kunnen ontvangen. De Hunkemöller Member kan zich inschrijven voor een evenement, een kans maken om zich als eerste in te schrijven of deelnemen aan een prijsvraag. Dit kan plaatsvinden door een voucher te activeren of op een andere manier via onze website, App of in winkels. Vervolgens ontvangt de Hunkemöller Member een verificatie/ticket per e-mail.
7.2 Cadeaus
De Hunkemöller Member kan ook Cadeauvouchers ontvangen, die recht geven op een cadeau bij aankoop. De Algemene Voorwaarden om dit cadeau te ontvangen staan vermeld in de informatie over de voucher in sectie 5.4.4 Cadeauvouchers.
7.3 Diensten
Hunkemöller kan bepaalde diensten aanbieden. Diensten kunnen variëren en zijn niet altijd beschikbaar. Wanneer een bepaalde dienst wordt aangeboden, wordt deze beschikbaar gesteld aan de Hunkemöller Member op diens account, soms via een voucher.
7.4 Prijsvragen
De Hunkemöller Member kan deelnemen aan bepaalde Prijsvragen. Prijsvragen kunnen op verschillende manieren worden aangeboden, via de app, door het gebruik van een voucher of via onze sociale kanalen.
7.5 Wheel of Passion
Een geregistreerd Hunkemöller Member kan deelnemen aan het “Wheel of Passion”, hierna te noemen het “spel”. De Hunkemöller Member kan het spel spelen via de website (in de Memberaccount) of de app. Deze functionaliteit is niet altijd beschikbaar en wordt door Hunkemöller voor bepaalde perioden in- of uitgeschakeld. In het spel kan een Hunkemöller Member Passion Points en andere prijzen winnen door aan het rad te draaien. De volledige algemene voorwaarden die van toepassing zijn wanneer de Hunkemöller Member het spel speelt, zijn te vinden op WOP Terms and Conditions - Hunkemöller (hunkemoller.nl)
.
8. Studentenkorting
Een geregistreerd Hunkemöller Member kan een studentenkorting ontvangen bij Hunkemöller. Deze korting is georganiseerd door Hunkemöller. Op vertoon van een geldige studentenkaart in de winkel krijgt de Hunkemöller Member 10% korting in de winkel. Deze korting is geldig in combinatie met andere acties en/of promoties. De korting is alleen geldig voor aankopen in de winkel, en is niet geldig online of via de app.
9. Wijzigingen
Hunkemöller behoudt zich het recht voor om op elk moment en onder alle omstandigheden aanbiedingen voor het Memberprogramma en de Passion Points zoals hierin beschreven in te trekken, te wijzigen of nieuwe aanbiedingen te doen. Hunkemöller Members worden geïnformeerd via e-mail of op de website van www.hunkemoller.nl. Als een Hunkemöller Member gegevens die bij Hunkemöller bekend zijn in het kader van het Memberprogramma wil wijzigen, aanvullen of verwijderen, kan hij of zij dat doen door dit formulier in te vullen en op te sturen. Als een Hunkemöller Member alle persoonlijke gegevens verwijdert, is het niet mogelijk om te profiteren van de voordelen van het Memberprogramma.
10. Inactiviteit en beëindiging van deelname
10.1 Actief Member en vervallen van Passion Points
Als we kijken naar een Lidmaatschapsjaar, beginnend op de oorspronkelijke registratiedatum, moet een Member een minimum aan Passion Points verdiend hebben om in hun huidige niveau te blijven.
Niveau 1
Als een Member zich in niveau 1 bevindt, wordt het saldo Passion Points na een jaar teruggezet op nul en gaat de Member terug naar het begin van niveau 1.
Niveau 2
Als een Member zich in niveau 2 bevindt, moet deze minimaal 900 Passion Points hebben verdiend in het Lidmaatschapsjaar, om in niveau 2 te blijven. Aan het begin van het nieuwe Lidmaatschapsjaar zal de Member terugvallen naar het begin van niveau 2, op 1000 Passion Points.
Als de Member minder dan 900 Passion Points heeft verdiend in het afgelopen Lidmaatschapsjaar, zal de Member terugvallen naar niveau 1, op 999 Passion Points.
Niveau 3 - VIP
Als een Member zich in niveau 3 - VIP bevindt, moet deze minimaal 2000 Passion Points hebben verdiend in het Lidmaatschapsjaar, om in niveau 3 - VIP te blijven. Aan het begin van het nieuwe Lidmaatschapsjaar zal de Member terugvallen naar het begin van niveau 3 - VIP, op 2000 Passion Points.
Als de Member minder dan 2000 Passion Points heeft verdiend in het afgelopen Lidmaatschapsjaar, zal de Member terugvallen naar niveau 2, op 1999 Passion Points.
10.2 Inactiviteit en terugval van Passion Points
Wanneer een Hunkemöller Member geen aankoop heeft gedaan in het afgelopen jaar (de laatste 12 maanden), valt de Member terug naar het begin van niveau 1, op nul Passion Points. De Member zal alle voordelen verliezen die verbonden zijn aan het niveau waarin hij/zij zich eerder bevond (bv. niveau 2).
10.3 Beëindiging van deelname door Hunkemöller
Als u inactief bent als Member omdat u uw Membercard zes (6) jaar niet gebruikt heeft, sturen wij u een e-mail met de vraag of u nog steeds Member wilt zijn. Als u daarna inactief blijft, annuleren wij uw Membership en verwijderen wij uw persoonlijke gegevens met betrekking tot uw Membership. Als na deze periode van 6 jaar een Hunkemöller Member alsnog besluit om een aankoop te doen bij Hunkemöller, kan de Hunkemöller Member een nieuw Memberaccount aanmaken in de winkels, op de website of in de App.
10.4 Beëindiging van deelname door Member
Hunkemöller Members kunnen hun deelname aan het Memberprogramma te allen tijde annuleren. Om deelname aan het Memberprogramma te annuleren dient de Hunkemöller Member dit formulier in te vullen en op te sturen en de annulering te bevestigen via de ontvangen e-mail. U kunt dit formulier ook vinden via de knop “Verwijderen” in de App. Het opzeggingsproces kan tot 1 maand duren, tot die tijd blijft de account van de klant in het systeem staan. Na beëindiging is de Membercard niet langer geldig. Na beëindiging kan de Membercard niet meer gebruikt worden om te profiteren van de voordelen van het Memberprogramma. Shoptegoed of andere beloningen en voordelen die overblijven na beëindiging vervallen en kunnen niet worden omgezet in contant geld.
11. Misbruik van het programma
Hunkemöller heeft het recht, zonder afbreuk te doen aan al haar rechten, in geval van fraude, het verstrekken van onvolledige of onjuiste informatie, in geval van schending van deze Algemene Voorwaarden, misbruik van rechten als Hunkemöller Member of elke andere actie die schade toebrengt aan Hunkemöller en/of haar winkels, de Membercard met onmiddellijke ingang in te trekken, te blokkeren en/of elke gespaarde korting in te trekken en/of elke aankoop die op deze manier is gedaan te annuleren. Hetzelfde geldt wanneer een Hunkemöller Member de Membercard op een andere manier wijzigt, vervalst, ondermijnt of beschadigt (inclusief hacken), of dit probeert te doen. Fraude (of poging tot fraude) of elke andere ongeoorloofde handeling kan worden geregistreerd en kan ertoe leiden dat de Hunkemöller Member het gebruik van de Membercard wordt ontzegd.
12. Beëindiging van programma
Hunkemöller behoudt zich het recht voor om het Memberprogramma op elk moment te beëindigen. De Hunkemöller Member wordt uiterlijk 3 (drie) maanden van tevoren op de hoogte gesteld van de beëindiging. Tot de datum van beëindiging kan de Hunkemöller Member blijven profiteren van de huidige voordelen van het Memberprogramma. Na beëindiging krachtens dit artikel kan de Hunkemöller Member niet meer profiteren van de huidige voordelen van het Memberprogramma.
13. Verloren, gestolen of defecte Membercard
Zo spoedig mogelijk op de hoogte te stellen. De Membercard wordt dan geblokkeerd en Hunkemöller zal zo snel mogelijk een nieuwe Membercard sturen. Om een nieuwe Membercard te ontvangen, belt u +31 (0) 35 6465412 (klantenservice in Hilversum) of bezoekt u een Hunkemöller winkel. Het Passion Point-totaal van de Membercard en eventuele vouchers worden dan overgezet op de nieuwe Membercard.
Tijdens de ontvangst van de nieuwe Membercard kan een Hunkemöller Member gebruik maken van de voordelen van het Memberprogramma door in te loggen via de website of app. Bovendien kan het winkelpersoneel de Hunkemöller Member opzoeken bij de kassa op vertoon van een geldig identiteitsbewijs. Als een derde onbevoegd (digitaal of fysiek) toegang krijgt tot de Membercard en/of inloggegevens, dan is dit voor risico van de Hunkemöller Member.
14. Privacy
In het kader van het Memberprogramma worden persoonsgegevens verwerkt van de Hunkemöller Member, inclusief de persoonsgegevens die door de Hunkemöller Member zijn verstrekt tijdens het registratieproces in de winkel, online of via de app. Hunkemöller zet zich in voor de bescherming van alle persoonsgegevens. Lees onze Privacyverklaring voor meer informatie over de persoonsgegevens die Hunkemöller verwerkt en hoe persoonsgegevens worden gebruikt in relatie tot het Memberprogramma en de rechten van de Hunkemöller Member als betrokkene.
15. Aansprakelijkheid
Hunkemöller is niet aansprakelijk voor onbevoegd gebruik - door de Hunkemöller Member of door derden - van de Membercard, noch voor frauduleus gebruik van korting of shoptegoed. Hunkemöller is niet aansprakelijk voor diefstal (inclusief het gebruik van de logingegevens van de Hunkemöller Member door onbevoegde derden), verlies, vervalsing of misbruik van de Membercard. Hunkemöller zal onder geen enkele omstandigheid uitstaande shoptegoeden terugbetalen.
16. Overige bepalingen
Hunkemöller behoudt zich het recht voor deze Algemene Voorwaarden te wijzigen. Op de datum waarop de gewijzigde voorwaarden van kracht worden, komen alle voorgaande Algemene Voorwaarden te vervallen. Op deze Algemene Voorwaarden en het Memberprogramma is Nederlands recht van toepassing. Eventuele geschillen kunnen uitsluitend worden voorgelegd aan de bevoegde rechter in Amsterdam.
Versie: 10/01/2025