Hoe kunnen wij je helpen?

Mijn Hunkemöller

Wat is My Hunkemoller?

Bij Hunkemöller staan onze klanten centraal. MyHunkemöller is een op punten gebaseerd loyaltiteitsprogramma, waarvan klanten in de winkel, op de website of in de app lid - ook wel Member genoemd - kunnen worden. MyHunkemöller is opgezet om deze Members op een persoonlijke en inspirerende manier te waarderen en ze een aangename ervaring te bieden. We belonen ze met kortingen, cadeaus en exclusieve services. Hoe meer je shopt en met ons interageert, hoe meer punten je spaart, hoe hoger je level wordt. Daaraan zijn dan weer nieuwe en meer exclusieve voordelen voor je gekoppeld! Denk bijvoorbeeld aan limited edition producten, uitnodigingen voor evenementen, korting vouchers, geschenken voor je verjaardag, eerdere Member afprijzingen en nog zoveel meer. Ontdek hier alle benefits van het programma: https://www.hunkemoller.nl/passionpoints-benefits
We gebruiken de persoonsgegevens van onze Members uitsluitend om nog beter in hun behoefte te kunnen voorzien.

Members sparen voor punten die optellen tot een bepaald saldo (Passion Points).
Het programma bestaat uit 4 niveaus (levels) en het aantal Passion Points bepaalt waar de Member zich bevindt. Elk niveau heeft een start- en een eindbalans.
Het puntensaldo bepaalt op welke vouchers je recht hebt. 

Als je 12 maanden geen aankopen bij ons doet, zak je 1 level. Je belandt dan daar op de eindbalans aan Passion Points.

Hoe kan ik een account aanmaken voor MyHunkemöller?

Om een ​​account aan te maken, klik je bovenaan op de balk 'inloggen' om naar de registratiepagina te gaan.

- Heb je nog geen account? Vul onder de knop 'Ik ben nieuw' alle gevraagde velden in en accepteer de voorwaarden.
Je kunt je ook inschrijven en Member worden via de Hunkemöller app.

* Let op: je ontvangt nog een e-mail om je inschrijving te bevestigen. Door te klikken op de link in dit bericht, wordt je officieel lid van My Hunkemöller. Indien je dan je registratie voltooit en alle velden invult, krijg je 100 extra Passion Points! Ga voor meer informatie naar de vraag: 'Hoe spaar ik voor Passion Points?

Ik heb al een Memberaccount binnen het vorige programma (voor 2021). Verandert er iets voor mij?

Je Membercard en bijbehorend account blijft gewoon geldig. Je puntenbalans en shoptegoed dat geldig is bij de overgang naar het nieuwe MyHunkemoller programma blijft geldig. En er komen nieuwe voordelen bij! Vanaf nu spaar je punten die je toegang geven tot een van de vier levels in het programma. Elk level heeft steeds exclusiever wordende voordelen zoals kortingen, gifts en pre-sale events.

Kan ik mijn MyHunkemoller Memberaccount ook in het buitenland gebruiken?

Ja je kunt Membercard in het buitenland gebruiken en met je Member account inloggen op de websites en apps. Ook Passion Points sparen en het shoptegoed en de vouchers gebruiken kan ook bij winkels in het buiteland en op de websites en apps van de betreffende landen. Voor de landen waarin Hunkemoller actief is check je onze winkelzoeker op de website. De voordelen per level zijn hetzelfde.

Ik kan niet inloggen op My Hunkemöller, wat nu?

Kun je niet inloggen? Check dan eerst of je het juiste e-mailadres en/of wachtwoord hebt ingevoerd. Als je de melding 'dit e-emailadres word niet herkend' krijgt, heb je waarschijnlijk nog geen account. Zie ook: Hoe kan ik een account aanmaken voor My Hunkemöller. Als je de melding 'dit account is nog niet geactiveerd' krijg, laat dan de activatie e-mail opnieuw naar je inbox versturen. Let op: je ontvangt hierna een e-mail om je account te activeren. Pas wanneer op je op de link in de e-mail klikt ben je Member van My Hunkemoller en kun je zowel in de app (en de website) als in de winkel gebruik maken van je rewards zoals vouchers en shop tegoed!

Als je je wachtwoord kwijt bent, klik dan op wachtwoord vergeten. Je krijgt van ons een e-mail waarna je via een link je wachtwoord kunt aanpassen.
Als je je emailadres bent vergeten waarmee je Member bent geworden, neem dan contact op met de klantenservice en vermeld je Membercard nummer. Zie ook 'Waar kan ik mijn Membercardnummer vinden?

Hoe verander ik mijn woonadres?

Om je gegevens te veranderen log je in. Je komt dan op je Member pagina. Klik daarna op ‘Mijn Profiel’ en in de tab mijn adresboek op ‘verander’. Als je je gegevens hebt veranderd, klik dan op bewaar ‘wijzigingen opslaan’. Je kunt ook meerdere bezorgadressen toevoegen.

Hoe verander ik mijn e-mailadres?

Om je gegevens te veranderen log je in op ‘My Hunkemöller’. Klik daarna op "Mijn Profiel" en dan op "bewerken". Als je je gegevens hebt veranderd, klik dan op "wijzigingen opslaan".

Hoe verander ik mijn wachtwoord?

Om je gegevens te veranderen log je in op My Hunkemöller. Klik daarna op "Mijn Profiel" en in de tab mijn gegevens op "verander wachtwoord". Vul je huidige wachtwoord in, daaropvolgend je nieuwe wachtwoord. Bevestig deze nogmaals en klik op "volgende".

Ik wil stoppen met sparen via MyHunkemoller. Hoe kan ik mijn account verwijderen?

Als je jouw persoonlijke data wilt verwijderen, updaten, overzetten of toegang tot je persoonlijke data wilt, gebruik dan ons contactformulier op de website en volg deze stappen:

  • Op de website ga naar ''contact'' of type in je browser https://www.hunkemoller.nl/contact login en/of vul de verplichte velden in inclusief je membercard nummer.
  • Typ in het veld het onderwerp 'Privacy'. We zullen binnen 2 werkdagen na je verzoek contact met je opnemen. Het is mogelijk dat we om meer informatie zullen vragen.


Je kunt je account ook verwijderen door op de "verwijder mijn account" knop te klikken in de Hunkemöller app.

*Let op: wanneer je je account hebt verwijderd, kan je niet meer inloggen bij Hunkemöller om je persoonlijke informatie in te zien.

Wat doet Hunkemoller met mijn gegevens?

Hunkemöller B.V. is toegewijd aan het beschermen van jouw persoonlijke data. Het is jouw informatie, en dat respecteren wij. Onze Privacy Statement kun je vinden op de website en geeft je gedetailleerde informatie over wanneer en waarom we jouw persoonlijke data verzamelen, hoe we het gebruiken en hoe we zorgen dat het veilig blijft.. Bekijk ook de Algemene Voorwaarden van het MyHunkemoller programma hier https://www.hunkemoller.nl/membercard-legal-agreements

Ik wil mij aanmelden voor de nieuwsbief, hoe werkt dat?

Klik op ‘aanmelden’ rechtsonderaan deze pagina. Je zult een bevestigingsmail ontvangen. Klik op de link in deze e-mail om je inschrijving te bevestigen. Het is ook mogelijk om je aan te melden voor de nieuwsbrief in je MyHunkemoller Member account. Log in op My Hunkemöller, ga naar ‘Mijn Profiel’, klik op ‘bewerken’ en vink aan “Ik wil graag het laatste nieuws over promoties, trends, events en persoonlijke aanbevelingen ontvangen van Hunkemöller.”

De nieuwsbrief wordt alleen verstuurd met nieuwe acties of aanbiedingen van Hunkemöller en bevat persooonlijke aanbevelingen op basis van jouw eerdere aankopen
- Frequentie: standaard 3 à 4 keer per week maar wordt aangepast obv jouw leesgedrag en verzonden op een tijdstip waarop jij hem graag leest.
- De informatie betreft nieuwe acties en aanbiedingen, inspiratie, uitnodigingen voor evenementen, winacties en persoonlijke aanbevelingen. Voor Members zijn er speciale Member aanbiedingen.
- De communicatie gaat alleen via e-mail.

Als je onze nieuwsbrief niet meer wil ontvangen, klik je op de link onderaan in de nieuwsbrief. Het is ook mogelijk om je af te melden voor de nieuwsbrief in je account. Log in op My Hunkemöller, ga naar ‘Mijn Profiel’ en klik op ‘bewerken’ vink uit “Ik wil graag het laatste nieuws over promoties, trends, events en persoonlijke aanbevelingen ontvangen van Hunkemöller.”

Hoe lang zijn mijn Passion Points geldig?

Je Member account is voor altijd geldig maar je Member Points vervallen na 5 jaar van inactiviteit van het account.
Passion Points vervallen ook als er in de afgelopen 365 dagen geen aankoop is gedaan. Je valt dan terug naar de eindbalans van het voorgaande level.
Zie ook 'Kan ik terugvallen in level?'

In welk level start je als Member?

Een nieuwe member start in het level van de Puntenbalans die ze heeft vergaard bij haar eerste aankoop. Dit kan dus Level 1 zijn maar ook hoger, afhankelijk van het bestedingsbedrag en hoeveel profielgegevens je hebt ingevuld bij registratie.

Hoe weet ik in welk level ik zit?

Op de website en in de app zie je in je profiel hoeveeel punten je hebt, in welk level je ziet en hoeveel punten je nog nodig hebt om in het volgende level te komen. Dit wordt ook in elke nieuwsbrief gecommuniceeerd dus schrijf je in om van je status op de hoogte te blijven. Je ontvangt dan ook elke maand een overzicht van het voor jou beschikbare shoptegoed en je vouchers! In de winkel zie je het op het scherm staan nadat je je Membercard hebt gescand.

Hoe kan ik omhoog gaan in level?

Door meer Passion Points te verdienen kun je een hoger level bereiken met meer en exclusievere voordelen. Voor een actueel overzicht van de voordelen per level kijk je hier https://www.hunkemoller.nl/passionpoints-benefits

Mijn puntenbalans (Passion Points) is gedaald. Hoe kan dit en wat is het gevolg?

1) Als je 1 jaar geen aankopen doet bij Hunkemoller, wordt je 1 level terug gezet en heb je de puntenbalans behorend bij het eindpunt van dat level.
2) Als je punten inwisselt om een voucher te bemachtigen
3) Als je aankopen retourneert worden de Passion Points die je verdiend had met die aankoop weer van je Memberaccount gehaald

                                                                                                                                       

Verdiende vouchers die werden uitgereikt nav het bereiken van een (hogere) puntenbalans zullen verdwijnen van het account door het bereiken van een lagere punten balans. Verworven shoptegoed blijft op het account staan. Als je een aankoop retourneert waarbij je terugvalt in punten maar ook shop credit was ingezet, wordt dit shoptegoed teruggezet op je account.

Omdat vouchers maar een keer gebruikt kunnen worden, zal een terugval in punten niet resulteren in het opnieuw ontvangen van vouchers bij een lagere puntenbalans als je die vouchers al gehad hebt.

Kan ik punten verzliveren?

Ja. Om toegang te krijgen tot bepaalde exclusieve vouchers kun je punten inwisselen. Na het inwisselen van de benodigde punten kun je gebruik maken van de voucher.

Ik heb geen Passion Points ontvangen, wat nu?

Wanneer je een aankoop in de winkel doet worden je Passion Points binnen 24 uur toegevoegd aan je account. Wanneer je een aankoop online doet worden je Passion Points bijgeschreven nadat je pakketje ons distributiecentrum heeft verlaten, dit kan een aantal dagen duren. Je wordt hierover geïnformeerd per e-mail. Indien de punten toch niet toegevoegd zijn, stuur dan binnen 30 dagen na je aankoop een e-mail naar onze klantenservice.  

Vermeld bij een winkelaankoop het Membercardnummer, het bedrag dat op de bon staat en het nummer van de bon. Vermeld bij een online aankoop het Membercardnummer, het bedrag en het ordernummer/bestelnummer dat in je orderbevestigings e-mail staat. Indien je op een andere manier Passion Points hebt verdiend, verstuur dan een e-mail naar onze klantenservice met je Membercardnummer en een korte omschrijving van de activiteit waarmee je punten had moeten verdienen.

Ik ben mijn telefoon vergeten/de batterij van mijn telefoon was leeg/ik had mijn Membercard niet bij de hand maar wil graag een aankoop in de winkel doen. Krijg ik hier alsnog Passion Points voor?

Ja, als je je legitimatiebewijs bij je hebt en je kunt legitimeren bij het afrekenen, kan de cassière je opzoeken in het systeem en worden de punten ook in dit geval bijgeschreven.

Ik ben vergeten in te loggen tijdens mijn transactie maar wil graag een aankoop in op de website doen. Krijg ik hier alsnog Passion Points voor?

Ja, als je op de bestelbevestigingspagina voor de optie 'Passion Points alsnog toevoegen' kiest en inlogt, worden de punten alsnog bijgeschreven.

Wanneer ontvang ik voor mijn gespaarde Passion Points rewards zoals shoptegoed en vouchers?

Als My Hunkemöller Member kunt u op verschillende momenten €5 shoptegoed verdienen. Op andere momenten ontvangt u persoonlijke kortingsvouchers die u kunt gebruiken als cadeau of beloning te ontvangen. Uw Passion Points, vouchers en shoptegoed worden automatisch aan uw Member-account toegevoegd. In de winkel, op de website en in de app heeft u altijd een actueel overzicht van je gespaarde Passion Points, je vouchers en je shoptegoed. U kunt uw shoptegoed en vouchers gebruiken in de winkel, in de app of in de webshop. De vervaldatums zijn te vinden bij uw ledenaccount.

 

 

Hoe gebruik ik mijn shoptegoed, kortingscode of voucher?

Je kunt maar 1 kortingsvoucher per order gebruiken. Je kunt maximaal €20,- shoptegoed per order gebruiken

Waar kan ik kortingscodes op de website of in de app verzilveren?

Je kunt je kortingscode invoeren en verzilveren in je winkelmandje op de website en in de app. Je moet dan je code invullen en klikken op ‘toevoegen’.

Zitten er voorwaarden aan het gebruik van shoptegoed, een kortingscode of voucher?

Je kunt maar 1 kortingsvoucher per order gebruiken. Je kunt maximaal €20,- shoptegoed per order gebruiken

Hoe wordt het retourbedrag vastgesteld als ik online retourneer en ik bij mijn bestelling gebruik heb gemaakt van mijn shoptegoed?

Per artikel retour, wordt een evenredig bedrag teruggeschreven op je (digitale) Membercard (min de retourkosten van €1,95).

Als je de hele bestelling retourneert, krijg je het gehele aankoopbedrag plus bezorgkosten terug (min de retourkosten van €1,95). Als je een gedeelte van de bestelling retourneert, krijg je alleen dat deel van het aankoopbedrag retour (min de retourkosten van €1,95). De retourkosten van €1,95 worden per bestelling gerekend.

Als je Passion Points en/of Shoptegoed hebt gebruikt: Per geretourneerd artikel wordt een evenredig bedrag teruggestort op je (digitale) Membercard. Dit kan tot 48 uur duren.

Als je hebt betaald via je Hunkemöller Lingeriecard: retourbetalingen van je aankoop met een Gift Card worden teruggestort op de gebruikte Gift Card.

Als je (gedeeltelijk) hebt betaald met een andere voucher dan Shoptegoed, kan je die voucher alleen opnieuw gebruiken als je de hele bestelling hebt geretourneerd.

Je kan altijd aangekochte artikelen gratis retourneren in een Hunkemöller-winkel in de buurt. Het bedrag wordt binnen 3 werkdagen teruggestort via de bij de bestelling gebruikte betaalmethode. Hier vind je de dichtstbijzijnde winkel.

* Retourkosten zijn van toepassing vanaf januari 2023

Krijg ik mijn shoptegoed terug als ik online of in de winkel mijn bestelling geheel of gedeeltelijk retourneer en wat gebeurt er met mijn Passion Points?

Ja, bij retourneren wordt het verzilverde shoptegoed per artikel retour voor een evenredig bedrag op je (digitale) Membercard teruggeschreven. De tijdens de bestelling verdiende Passion Points worden weer van je Member account afgehaald.

Wat gebeurt er met mijn gebruikte shoptegoed als ik in de winkel mijn bestelling geheel of gedeeltelijk ruil en wat gebeurt er met mijn Passion Points?

Bij ruilen wordt het verzilverde shoptegoed per artikel retour van de prijs van het geruilde artikel afgehaald. De tijdens de bestelling verdiende Passion Points worden weer van je Member account afgehaald. En de Passion Points die je verdient met de aanschaf van het nieuwe geruilde artikel worden er weer bij opgeteld.

Krijg ik mijn voucher terug als ik mijn bestelling geheel of gedeeltelijk retourneer en wat gebeurt er met mijn daarvoor ingewisselde Passion Points?

Bij het volledig retourneren van je bestelling in 1 of meerdere keren worden de gebruikte vouchers teruggeboekt op je Member account zodra de volledige bestelling is geretourneerd. Ook de eventueel voor de voucher ingewisselde Passion Points worden teruggeboekt op je Member account.

Als je niet de gehele bestelling retourneert, maar slechts 1 of enkele artikelen, worden de vouchers die gebruikt zijn in je aankoop niet terug gezet op je Member Account. De eventueel voor de voucher ingewisselde Passion Points worden wel evenredig per retour Artikel teruggeboekt op je Member account.

Vouchers waarmee cadeaus, service, winacties, uitnodigingen voor evenementen of een gratis verzending zijn verstrekt worden niet geretourneerd.

Wat gebeurt er met mijn gebruikte voucher als ik in de winkel mijn bestelling geheel of gedeeltelijk ruil en wat gebeurt er met mijn Passion Points?

Bij ruilen wordt de korting van de kortingsvouchers die gebruikt is in de aankoop per artikel retour van de prijs van het geruilde artikel afgehaald. De tijdens de bestelling verdiende Passion Points worden weer van je Member account afgehaald. En de Passion Points die je verdient met de aanschaf van het nieuwe geruilde artikel worden er weer bij opgeteld.
Dit geldt niet voor vouchers waarmee cadeaus, service, winacties, uitnodigingen voor evenementen of een gratis verzending zijn verstrekt.

Ik wil de nieuwsbrief niet meer ontvangen, hoe doe ik dat?

Als je onze nieuwsbrief niet meer wil ontvangen, klik je op de link onderaan in de nieuwsbrief. Het is ook mogelijk om je af te melden voor de nieuwsbrief in je account. Log in op My Hunkemöller, ga naar ‘Mijn Profiel’ en klik op ‘bewerken’ vink uit “ik wil via e-mail op de hoogte gehouden worden van het laatste nieuws van Hunkemöller.” Klik daarna op ‘opslaan’.

Beschikbaarheid Membergifts in onze winkels

De gifts zijn beperkt beschikbaar en deze lijst geeft geen garantie dat ze in jouw winkel nog beschikbaar zijn. Op = Op

Sunglasses Case:

  • Alkmaar
  • Almere
  • Amersfoort
  • Apeldoorn
  • Breda Eindstraat
  • Dordrecht
  • Eindhoven
  • Enschede
  • Haarlem
  • Heuvelgalerie
  • Kalverstraat Flagship
  • Kinkerstraat Amsterdam
  • Leeuwarden
  • Leiden-Haarlemmerstraat
  • Leidschendam
  • Lijnbaan
  • Maastricht
  • Nieuwendijk Amsterdam
  • Osdorp
  • Oude Gracht Utrecht
  • Schiphol Plaza
  • Sittard
  • Utrecht Hoog Catharijne
  • Zoetermeer
  • Zuidplein

 

Totebag:

  • Alexandrium
  • Alkmaar
  • Almelo
  • Almere
  • Alphen a.d. Rijn
  • Amersfoort
  • Amstelveen
  • Amsterdam Groot Gelderlandplei
  • Amsterdam Z.O
  • Apeldoorn
  • Arnhem Vijzelstraat
  • Arnhem WC Kronenburg
  • Assen
  • Barneveld
  • Beek
  • Bergen
  • Bergen op Zoom
  • Beurstraverse Rotterdam
  • Beverwijk
  • Bilthoven
  • Boxmeer
  • Breda Eindstraat
  • Buikslotermeerplein
  • Burgum
  • Bussum
  • Capelle a.d. IJssel
  • Cronjestraat Haarlem
  • De Mare Alkmaar
  • Delft
  • Delft
  • Den Bosch
  • Den Helder
  • Designer Outlet Roermond
  • Deurne
  • Deventer
  • Doetinchem
  • Dokkum
  • Dordrecht
  • Drachten
  • Dronten
  • Duetzstraat Heemskerk
  • Dukenburg Nijmegen
  • Ede
  • Eindhoven
  • Emmeloord
  • Emmen
  • Enschede
  • Epe
  • Etten Leur
  • Fahrenheitstraat
  • Ferd. Bolstraat
  • Fred. Hendriklaan
  • Geldrop
  • Geleen
  • Goes
  • Gorinchem
  • Gouda
  • Groningen
  • Haaksbergen
  • Haarlem
  • Hardenberg
  • Harderwijk
  • Harlingen
  • Heemstede
  • Heerenveen
  • Heerhugowaard
  • Heerlen Corio
  • Helftheuvel Den Bosch
  • Hellevoetsluis
  • Helmond
  • Hengelo
  • Heuvelgalerie
  • Hilversum
  • Hoofddorp
  • Hoogeveen
  • Hoogezand Sappemeer
  • Hoogvliet
  • Hoorn
  • Houten
  • Huizen
  • Ijsselstein
  • Kalverstraat Flagship
  • Kampen
  • Katwijk
  • Kinkerstraat Amsterdam
  • Krimpen a.d. IJssel
  • Leeuwarden
  • Leiden-Haarlemmerstraat
  • Leiden-Zuid
  • Leiderdorp
  • Leidsche Rijn
  • Leidschendam
  • Lelystad
  • Lijnbaan
  • Lisse
  • Maarssenbroek
  • Maassluis
  • Maastricht
  • Meppel
  • Middelburg
  • Mijdrecht
  • Monsterkamer I
  • Naaldwijk
  • Nieuw Vennep
  • Nieuwegein
  • Nieuwendijk Amsterdam
  • Nijmegen
  • Noordwijk
  • Oldenzaal
  • Oosterhout
  • Oostpoort
  • Oss
  • Osdorp
  • Oude Gracht Utrecht
  • Overvecht Utrecht
  • Paddepoel Gr.
  • Papendrecht
  • Pijnacker
  • Purmerend
  • Ridderkerk
  • Rijswijk
  • Roermond
  • Roosendaal
  • Schagen
  • Schalkwijk
  • Schiphol Plaza
  • Sittard
  • Sneek
  • Soest
  • Spakenburg
  • Spijkenisse
  • Spuistraat
  • Stadshart Almere
  • Stadskanaal
  • Stede Broec
  • Steenwijk
  • Terneuzen
  • Tiel
  • Tilburg
  • Tilburg Heyhoef
  • Uden
  • Utrecht Hoog Catharijne
  • Valkenswaard
  • Veenendaal
  • Veldhoven
  • Venray
  • Vlaardingen-Holy
  • Vleuterweide
  • Vlissingen
  • Waalwijk
  • Wageningen
  • Weert
  • Winschoten
  • Winterswijk
  • Woensel Eindhoven
  • Woerden
  • Wychen
  • Ypenburg
  • Zaandam
  • Zeist
  • Zevenaar
  • Zoetermeer
  • Zuidplein
  • Zutphen
  • Zwijndrecht
  • Zwolle Diezerstraat

 

Socks:

  • A'dam the Style Outlets Sugar
  • Alexandrium
  • Alkmaar
  • Almelo
  • Almere
  • Almere Buiten
  • Alphen a.d. Rijn
  • Amersfoort
  • Amstelveen
  • Amsterdam Groot Gelderlandplei
  • Amsterdam Z.O
  • Apeldoorn
  • Arnhem Vijzelstraat
  • Arnhem WC Kronenburg
  • Assen
  • Barneveld
  • Beek
  • Bergen
  • Bergen op Zoom
  • Beurstraverse Rotterdam
  • Beverwijk
  • Bilthoven
  • Boxmeer
  • Breda
  • Buikslotermeerplein
  • Burgum
  • Bussum
  • Capelle a.d. IJssel
  • Cronjestraat Haarlem
  • De Mare Alkmaar
  • Delft
  • Delft
  • Den Bosch
  • Den Helder
  • Deurne
  • Deventer
  • Doetinchem
  • Dokkum
  • Dordrecht
  • Drachten
  • Dronten
  • Duetzstraat Heemskerk
  • Dukenburg Nijmegen
  • Ede
  • Eindhoven
  • Eindstraat
  • Emmeloord
  • Emmen
  • Enschede
  • Epe
  • Etten Leur
  • Fahrenheitstraat
  • Ferd. Bolstraat
  • Fred. Hendriklaan
  • Geldrop
  • Geleen
  • Goes
  • Gorinchem
  • Gouda
  • Groningen
  • Haaksbergen
  • Haarlem
  • Hardenberg
  • Harderwijk
  • Harlingen
  • Heemstede
  • Heerenveen
  • Heerhugowaard
  • Heerlen Corio
  • Helftheuvel Den Bosch
  • Hellevoetsluis
  • Helmond
  • Hengelo
  • Heuvelgalerie
  • Hilversum
  • Hoofddorp
  • Hoogeveen
  • Hoogezand Sappemeer
  • Hoogvliet
  • Hoorn
  • Houten
  • Huizen
  • Ijsselstein
  • Kalverstraat Flagship
  • Kampen
  • Katwijk
  • Kinkerstraat Amsterdam
  • Krimpen a.d. IJssel
  • Leeuwarden
  • Leiden-Haarlemmerstraat
  • Leiden-Zuid
  • Leiderdorp
  • Leidschendam
  • Leidsche Rijn
  • Lelystad
  • Lijnbaan
  • Lisse
  • Maarssenbroek
  • Maassluis
  • Maastricht
  • Meppel
  • Middelburg
  • Mijdrecht
  • Monsterkamer I
  • Naaldwijk
  • Nieuw Vennep
  • Nieuwegein
  • Nieuwendijk Amsterdam
  • Nijkerk
  • Nijmegen
  • Noordwijk
  • Oldenzaal
  • Oosterhout
  • Oostpoort
  • Oss
  • Oude Gracht Utrecht
  • Overvecht Utrecht
  • Paddepoel Gr.
  • Papendrecht
  • Pijnacker
  • Purmerend
  • Ridderkerk
  • Rijswijk
  • Roermond
  • Roosendaal
  • Schagen
  • Schalkwijk
  • Schiphol Plaza
  • Sittard
  • Sneek
  • Soest
  • Spakenburg
  • Spijkenisse
  • Spuistraat
  • Stadshart Almere
  • Stadskanaal
  • Stede Broec
  • Steenwijk
  • Terneuzen
  • Tiel
  • Tilburg
  • Tilburg Heyhoef
  • Uden
  • Utrecht Hoog Catharijne
  • Valkenswaard
  • Veenendaal
  • Veldhoven
  • Venlo
  • Venray
  • Vlaardingen
  • Vlaardingen-Holy
  • Vleuterweide
  • Vlissingen
  • Waalwijk
  • Wageningen
  • Wassenaar
  • Weert
  • Winschoten
  • Winterswijk
  • Woensel Eindhoven
  • Woerden
  • Wychen
  • Ypenburg
  • Zaandam
  • Zeist
  • Zevenaar
  • Zoetermeer
  • Zuidplein
  • Zutphen
  • Zwijndrecht
  • Zwolle Diezerstraat