Hoe kunnen wij je helpen?

Mijn Hunkemöller

Hoe kan ik een account aanmaken voor My Hunkemöller?

Om een account aan te maken, klik je bovenaan de home page op ‘inloggen’. Je landt automatisch op de registratiepagina. Heb je nog geen Membercard? Voer alle gevraagde velden in en accepteer de voorwaarden. Heb je een Membercard in de winkel gekocht? Selecteer “Ik heb al een Membercard en wil deze registreren” en vul het nummer van je Membercard in (zie de achterzijde van je Membercard). Accepteer de voorwaarden en klik op ‘registreren’ om je account aan te maken. Dit is ook mogelijk via de Hunkemoller app. Let op: je ontvangt een e-mail om je aanvraag te bevestigen. Indien je op de link in de e-mail klikt dan ben je Member van My Hunkemoller. Voor een volledige registratie ontvang je 100 Passion Points, voor meer informatie verwijzen we je naar de vraag “hoe spaar ik Passion Points?”.

Hoe kan ik inloggen op My Hunkemöller om mijn accountgegevens te zien?

Om je gegevens te zien en voor een actueel overzicht, klik je bovenaan de pagina op My Hunkemöller. Vul je e-mailadres en wachtwoord in en klik op ‘Aanmelden’. Je landt op je persoonlijke account. Met deze gegevens kun je ook inloggen in de app.

Wat betekent ‘inloggen met mijn Facebook account’?

Dit betekent dat je Membercard is gekoppeld aan je Facebook account. Op deze manier kun je makkelijk inloggen bij Hunkemöller met je Facebook gebruikersnaam en wachtwoord. Klik op de Facebook knop op My Hunkemöller en volg de stappen om je account te koppelen. Let op: deze functionaliteit is (nog) niet beschikbaar voor de app.

Hoe verander ik mijn woonadres?

Om je gegevens te veranderen log je in op My Hunkemöller. Klik daarna op ‘Mijn Profiel’ en in de tab mijn adresboek op ‘verander’. Als je je gegevens hebt veranderd, klik dan op bewaar ‘wijzigingen opslaan’. Je kunt ook meerdere bezorgadressen toevoegen.

Ik heb geen Passion Points ontvangen, wat nu?

Wanneer je een aankoop in de winkel doet worden je Passion Points binnen 24 uur toegevoegd aan je account. Wanneer je een aankoop online doet worden je Passion Points bijgeschreven nadat je pakketje ons distributiecentrum heeft verlaten, dit kan een aantal dagen duren. Je wordt hierover geïnformeerd per e-mail. Indien de punten toch niet toegevoegd zijn, stuur dan binnen 30 dagen na je aankoop een e-mail naar onze klantenservice membercard@hunkemoller.com. Vermeld het Membercardnummer, het bedrag dat op de bon staat en het nummer van de bon in de e-mail. Indien je op een andere manier Passion Points hebt verdiend, verstuur dan een e-mail naar onze klantenservice met je Membercardnummer en een korte omschrijving van de actie.

Hoe lang zijn Passion Points en het kortingstegoed geldig?

Als je bent aangemeld als Member voor My Hunkemöller, krijg je Passion Points bij elke aankoop die je doet in de winkel, webshop of via de app. De Passion Points blijven één jaar geldig. Bij 500 Passion Points ontvang je €5 kortingstegoed. Dit kortingstegoed is drie maanden geldig. Je Passion Points en kortingstegoed worden automatisch bijgeschreven op je account. Via de website en app heb je altijd een actueel overzicht van je gespaarde Passion Points en kortingstegoed. Gebruik je kortingstegoed in de winkel, via de app of in de webshop.

Hoe verander ik mijn wachtwoord?

Om je gegevens te veranderen log je in op My Hunkemöller. Klik daarna op "Mijn Profiel" en in de tab mijn gegevens op "verander wachtwoord". Vul je huidige wachtwoord in, daaropvolgend je nieuwe wachtwoord. Bevestig deze nogmaals en klik op "volgende".

Ik heb twee Membercardnummers, wat nu?

Als je twee Membercardnummers hebt dan kun je deze samenvoegen op één account. Neem hiervoor contact op met onze klantenservice.

Ik kan niet inloggen op My Hunkemöller, wat nu?

Kun je niet inloggen? Check dan eerst of je het juiste e-mailadres en/of wachtwoord hebt ingevoerd. Als je de melding inloggen mislukt krijgt, heb je waarschijnlijk nog geen account. Zie ook: Hoe kan ik een account aanmaken voor My Hunkemöller. Als je je wachtwoord kwijt bent, klik dan op wachtwoord vergeten. Je krijgt van ons een e-mail waarna je via een link je wachtwoord kunt aanpassen.

Krijg ik mijn Passion Points kortingstegoed terug als ik mijn online bestelling of winkelaankoop geheel of gedeeltelijk retourneer?

Ja, bij online retourneren of retourneren in de winkel wordt het verzilverde kortingstegoed van je Passsion Points geheel of gedeeltelijk op je (digitale) Membercard teruggeschreven. Dit kan enkele dagen duren voordat dit is verwerkt.

Wat zijn de voordelen van My Hunkemöller?

Als Member van ‘My Hunkemöller’ heb je veel voordelen:

* Spaar Passion Points bij elke aankoop, €1 = 10 Passion Points
* 500 Passion Points = €5 kortingstegoed
* Bekijk je bestelgeschiedenis
* Exclusieve aanbiedingen & reward vouchers
* Memberdays en andere presale shopping events
* Persoonlijke suggesties en advies via e-mail

Hoe lang is mijn Membercard geldig?

Jouw Membercard is geldig voor onbepaalde tijd.

Waar kan ik mijn Membercardnummer vinden?

Wanneer je een plastic Membercard hebt kun je het nummer op de achterkant van de kaart vinden onder de barcode. Wanneer je alleen een digitale Membercard hebt, kun je deze online vinden door in te loggen bij ‘My Hunkemöller’ of via de app bij je profiel. Daarnaast kun je je Membercard nummer ook vinden in de footer van de Hunkemöller nieuwsbrief.

Hoe kan ik een reward voucher verzilveren?

Onder ‘Mijn Rewards’ vind je alle vouchers die op dit moment beschikbaar zijn via de website en app. Je kunt je Passion Points onder 499 inwisselen voor deze kortingsvouchers waarbij je een online code of QR-code ontvangt om online of in de winkel te gebruiken. Het is alleen mogelijk om de voucher(s) te verzilveren wanneer je meer Passion Points hebt dan de voucher waard is. Jouw Passion Points tegoed wordt geüpdatet wanneer je de voucher hebt verzilverd. Wanneer je je item(s) retourneert worden de gebruikte Passion Points niet teruggestort op je account. Het is niet mogelijk om vouchers in te wisselen voor geld.

 Hoe verzilver je een voucher:
1. Wanneer je een voucher wilt gebruikten bij je aankoop, dien je je Passion Points te in te wisselen 
    voor de voucher. Klik op de voucher die je wilt gebruiken. De details van de voucher en de 
    verzilver button(s) is nu zichtbaar.

2. Let op! De voucher is alleen geldig voor 15 minuten nadat je hebt geklikt op “verzilver in de winkel” 
    of “verzilver online”, dus je dient dit alleen te doen wanneer je bij de kassa staat of al je producten
    klaar hebt staan in je online winkelmandje.

3. Wanneer je klikt op “verzilver in de winkel” wordt er een QR-code zichtbaar. Laat deze code 
    scannen door de caissière. Klik op “verzilver online” en een online code wordt zichtbaar. 
    Gebruik deze code in je winkelmandje.

Hoe verander ik mijn e-mailadres?

Om je gegevens te veranderen log je in op ‘My Hunkemöller’. Klik daarna op "Mijn Profiel" en in de tab mijn gegevens op "verander mijn gegevens". Als je je gegevens hebt veranderd, klik dan op "wijzigingen opslaan".

Hoe wordt het retourbedrag vastgesteld als ik online retourneer en ik bij mijn bestelling gebruik heb gemaakt van mijn Passion Points kortingstegoed?

Per artikel retour, wordt een evenredig bedrag teruggeschreven op je (digitale) Membercard. Dit kan enkele dagen duren voordat dit is verwerkt.

Ik wil mij aanmelden voor de nieuwsbief, hoe werkt dat?

Klik op ‘aanmelden’ linksonderaan deze pagina. Je zult een bevestigingsmail ontvangen. Klik op de link in deze e-mail om je inschrijving te bevestigen. Het is ook mogelijk om je aan te melden voor de nieuwsbrief in je account. Log in op My Hunkemöller, ga naar ‘Mijn Profiel’, klik op ‘bewerken’ en vink aan “ik wil via e-mail op de hoogte gehouden worden van het laatste nieuws van Hunkemöller.” Klik daarna op ‘opslaan’.

Wat is ‘the Wheel of Passion’ en hoe werkt het?

The Wheel of Passion is een spel in de Hunkemöller app. Deze functionaliteit staat niet altijd aan en wordt aan- en uitgezet tijdens bepaalde campagnes. Je kunt the Wheel of Passion vinden door de app te openen en via de navigatie te klikken op ‘meer’ waarna je ‘Wheel of Passion’ ziet staan. Je kunt deelnemen door aan het rad te draaien, hierna zal er automatisch getoond worden of je prijs hebt gewonnen of niet. Je kunt tijdens een campagne maximaal 1 keer per 24 uur spelen.

Heb je een prijs gewonnen? Bekijk je app inbox voor meer informatie. Zijn je gewonnen Passion Points niet binnen 24 bijgeschreven? Neem contact op met onze klantenservice onder vermelding van je Membercardnummer en e-mailadres.

Hoe kan ik mijn Passion Points besteden?

-  Bij elke 500 Passion Points die je spaart wordt dit omgezet in €5 kortingstegoed. Passion Points 
   zijn 1 jaar geldig vanaf het moment dat je ze ontvangt, kortingstegoed is 3 maanden geldig.
-  Passion Points onder de 499 kunnen worden ingewisseld voor reward vouchers waarbij je exclusieve
   kortingen krijgt voor een bepaalde tijd (bekijk de vraag “hoe kan ik een reward voucher verzilveren?"
   voor meer informatie.

Hoe kan ik mijn account verwijderen?

Gebruik ons contactformulier om een verzoek in te dienen om je persoonlijke data te verwijderen. Voor meer informatie over dit verzoek, ga naar "Data Privacy gerelateerde vragen" binnen de veelgestelde vragen. 

*Let op: wanneer je je account hebt verwijderd, kan je niet meer inloggen bij Hunkemöller om je persoonlijke informatie in te zien.

Ik ben mijn Membercard verloren of is gestolen, wat nu?

Als je je Membercard bent verloren of je denkt dat hij gestolen is, neem dan contact op met onze klantenservice. Dit kan alleen als je je Membercard hebt geregistreerd.

Ik wil de nieuwsbrief niet meer ontvangen, hoe doe ik dat?

Als je onze nieuwsbrief niet meer wil ontvangen, klik je op de link onderaan in de nieuwsbrief. Het is ook mogelijk om je af te melden voor de nieuwsbrief in je account. Log in op My Hunkemöller, ga naar ‘Mijn Profiel’ en klik op ‘bewerken’ vink uit “ik wil via e-mail op de hoogte gehouden worden van het laatste nieuws van Hunkemöller.” Klik daarna op ‘opslaan’.

Hoe connect ik mijn Membercard met mijn Facebook account?

Wanneer je je Membercard connect met Facebook, kun je ook Passion Points sparen bij elke like/comment op onze Facebookpagina. Dit betekent dat jouw Facebookaccount gelinkt dient te zijn aan jouw Membercardaccount. Je kunt dit alsvolgt doen: 1. Ga naar hunkemoller.nl/connect; 2. Klik op connect met Facebook; 3. Volg dan de stappen die getoond worden op je scherm; 4. De kaart is nu geconnect met Facebook. Je kunt per kalendermaand 100 Passion Points sparen via Facebook, dus dat betekent 10 likes of comments. De Passion Points worden automatisch bijgeschreven op je account. Je kunt ook inloggen via Facebook login. Ga naar My Hunkemöller en klik op “connect”.

Wat zijn Passion Points?

Als je bent aangemeld als Member voor My Hunkemöller, krijg je bij elke aankoop die je doet in de winkel, webshop of via de app Passion Points. Voor elke €1 die je uitgeeft, krijg je 10 Passion Points. Ook kun je op andere manieren Passion Points verdienen. De Passion Points blijven één jaar geldig. Bij 500 Passion Points ontvang je €5 kortingstegoed. Dit kortingstegoed is drie maanden geldig. Je Passion Points en kortingstegoed worden automatisch bijgeschreven op je account. Via de website en app heb je altijd een actueel overzicht van je gespaarde Passion Points en kortingstegoed. Gebruik je kortingstegoed in de winkel, in de webshop of via de app.