Hoe kunnen wij je helpen?

Mijn Hunkemöller

Wat is My Hunkemoller?

Bij Hunkemöller staan onze klanten centraal. MyHunkemöller is een op punten gebaseerd loyaltiteitsprogramma, waarvan klanten in de winkel, op de website of in de app lid - ook wel Member genoemd - kunnen worden. MyHunkemöller is opgezet om deze Members op een persoonlijke en inspirerende manier te waarderen en ze een aangename ervaring te bieden. We belonen ze met kortingen, cadeaus en exclusieve services. Hoe meer je shopt en met ons interageert, hoe meer punten je spaart, hoe hoger uw level wordt. Daaraan zijn dan weer nieuwe en meer exclusieve voordelen voor je gekoppeld! Denk bijvoorbeeld aan limited edition producten, uitnodigingen voor evenementen, korting vouchers, geschenkjes voor je verjaardag, eerdere Member afprijzingen en nog zoveel meer. Ontdek hier alle benefits van het programma: https://www.hunkemoller.be/passionpoints-benefits
We gebruiken de persoonsgegevens van onze Members uitsluitend om nog beter in hun behoefte te kunnen voorzien.

Members sparen voor punten die optellen tot een bepaald saldo (Passion Points).
Het programma bestaat uit 4 niveaus (levels) en het aantal Passion Points bepaalt waar de Member zich bevindt. Elk niveau heeft een start- en een eindbalans.
Het puntensaldo bepaalt op welke vouchers u recht heeft. Members ontvangen gedurende de periode van 1 jaar 6 x een shoptegoed ter waarde van €5 en tal van andere korting vouchers & cadeaus. Indien u 12 maanden geen aankopen bij ons doet, zakt u 1 level. Je belandt dan daar op de eindbalans aan Passion Points.

Wat kost het om Member te zijn van My Hunkemoller?

Er zijn geen kosten aan verbonden! Je kunt je eenvoudig registreren in de winkel, op de website of in de app.

Wat zijn de voordelen van My Hunkemöller - het loyaliteitsprogramma van Hunkemöller?

Als Member van ‘My Hunkemöller’ heb je enorm veel voordelen: Je punten balans bepaalt je level. En elk level kent unieke en steeds exclusiever wordende voordelen.

Alle voordelen op een rijtje:

  • Exclusieve aanbiedingen & persoonlijke korting vouchers
  • Memberdays en andere presale shopping events
  • Persoonlijke vouchers en aanbevelingen in onze nieuwsbrief via e-mail (indien ingeschreven)
  • Verzilver punten om recht te hebben op nog meer exclusieve voordelen
  • Je bestelgeschiedenis in een handig overzicht

Ik heb al een Memberaccount binnen het vorige programma (voor 2021). Verandert er iets voor mij?

Je Membercard en bijbehorend account blijft gewoon geldig. Je puntenbalans en shoptegoed dat geldig is bij de overgang naar het nieuwe MyHunkemoller programma blijft geldig. En er komen nieuwe voordelen bij! Vanaf nu spaar je punten die je toegang geven tot een van de vier levels in het programma. Elk level heeft steeds exclusiever wordende voordelen zoals kortingen, gifts en pre-sale events.

Waar kan ik mijn Membercardnummer vinden?

Wanneer je een plastic Membercard hebt, kun je het nummer op de achterkant van de kaart vinden onder de barcode. Daarnaast kun je je Membercard nummer ook in de footer van de Hunkemöller nieuwsbrief vinden onder de QR code. Die QR code is je digitale Membercard en kun je tevens scannen in de winkel.
Wanneer je alleen een digitale Membercard hebt, kun je deze op de website vinden door in te loggen bij ‘My Hunkemöller’ of via de app inloggen en dan bovenaan op de homepage op het card icoontje klikken. Hier vind je ook een QR code. Die QR code is je digitale Membercard en kun je tevens scannen in de winkel.
Als je ingeschreven staat op de nieuwsbrief of je hebt de app gedownload heb je dus altijd je Membercard bij de hand!

Hoe lang is mijn Membercard geldig?

Jouw membercard is in principe geldig voor onbepaalde tijd maar bij inactiviteit (geen aankopen bij Hunkemoller) worden je gegevens - en dus ook je kaartgegevens - verwijderd uit onze klantdata systemen.

Ik ben mijn Membercard verloren of is gestolen, wat nu?

Als je je Membercard bent verloren of je denkt dat hij gestolen is, neem dan contact op met onze klantenservice via 'contact' onderaan de website. Dit kan alleen als je je Membercard hebt geregistreerd.

Ik heb twee Membercardnummers, wat nu?

Als je twee Membercardnummers hebt dan kun je deze samenvoegen op één account. Neem hiervoor contact op met onze klantenservice.

Hoe kan ik inloggen op My Hunkemöller om mijn accountgegevens, mijn shop tegoed en vouchers te zien?

Om je gegevens te zien of te veranderen en voor een actueel overzicht van je shoptegoed en vouchers, klik je bovenaan de pagina op 'inloggen'. Vul je e-mailadres en wachtwoord in en klik op ‘Inloggen’. Je landt op je persoonlijke Member pagina. Met dezelfde gegevens kun je ook inloggen in de app.

Hoe kan ik in de winkel of in de website of app laten zien dat ik Member ben?

Er zijn twee manieren om je als Member te identificeren.

1. Om jezelf als Member te identificeren in de website of op de app, log je in op de website of in de app met je emailadres en wachtwoord. Vanaf dat moment worden bij elke aankoop Passion Points aan je Member account toegevoegd en kan je je beschikbare Shoptegoed en Vouchers in je winkelwagentje activeren.
2. Om jezelf als Member te identificeren in de winkel, scan je je ontvangen Membercard in de winkel bij de kassa. Als je je Membercard niet kunt scannen kun je - op vertoon van een geldig legitimatie bewijs - jezelf laten opzoeken in de kassa. Vanaf dat moment worden bij elke aankoop Passion Points aan je Member account toegevoegd en kan de kassiere je beschikbare Shoptegoed en Vouchers voor je activeren.

"Kan ik mijn MyHunkemoller Memberaccount ook in het buitenland gebruiken? "

Ja je kunt Membercard in het buitenland gebruiken en met je Member account inloggen op de websites en apps. Ook Passion Points sparen en het shoptegoed en de vouchers gebruiken kan ook bij winkels in het buiteland en op de websites en apps van de betreffende landen. Voor de landen waarin Hunkemoller actief is check je onze winkelzoeker op de website. De voordelen per level zijn hetzelfde.

Ik kan niet inloggen op My Hunkemöller, wat nu?

Kun je niet inloggen? Check dan eerst of je het juiste e-mailadres en/of wachtwoord hebt ingevoerd. Als je de melding 'dit e-emailadres word niet herkend' krijgt, heb je waarschijnlijk nog geen account. Zie ook: Hoe kan ik een account aanmaken voor My Hunkemöller. Als je de melding 'dit account is nog niet geactiveerd' krijg, laat dan de activatie e-mail opnieuw naar je inbox versturen. Let op: je ontvangt hierna een e-mail om je account te activeren. Pas wanneer op je op de link in de e-mail klikt ben je Member van My Hunkemoller en kun je zowel in de app (en de website) als in de winkel gebruik maken van je rewards zoals vouchers en shop tegoed!

Als je je wachtwoord kwijt bent, klik dan op wachtwoord vergeten. Je krijgt van ons een e-mail waarna je via een link je wachtwoord kunt aanpassen.
Als je je emailadres bent vergeten waarmee je Member bent geworden, neem dan contact op met de klantenservice en vermeld je Membercard nummer. Zie ook 'Waar kan ik mijn Membercardnummer vinden?

Hoe verander ik mijn woonadres?

Om je gegevens te veranderen log je in. Je komt dan op je Member pagina. Klik daarna op ‘Mijn Profiel’ en in de tab mijn adresboek op ‘verander’. Als je je gegevens hebt veranderd, klik dan op bewaar ‘wijzigingen opslaan’. Je kunt ook meerdere bezorgadressen toevoegen.

Hoe verander ik mijn e-mailadres?

Om je gegevens te veranderen log je in op ‘My Hunkemöller’. Klik daarna op "Mijn Profiel" en dan op "bewerken". Als je je gegevens hebt veranderd, klik dan op "wijzigingen opslaan".

Hoe verander ik mijn wachtwoord?

Om je gegevens te veranderen log je in op My Hunkemöller. Klik daarna op "Mijn Profiel" en in de tab mijn gegevens op "verander wachtwoord". Vul je huidige wachtwoord in, daaropvolgend je nieuwe wachtwoord. Bevestig deze nogmaals en klik op "volgende".

Ik wil stoppen met sparen via MyHunkemoller. Hoe kan ik mijn account verwijderen?

Als je jouw persoonlijke data wilt verwijderen, updaten, overzetten of toegang tot je persoonlijke data wilt, gebruik dan ons contactformulier op de website en volg deze stappen:

  • Op de website ga naar ''contact'' of type in je browser https://www.hunkemoller.nl/contact login en/of vul de verplichte velden in inclusief je membercard nummer.
  • Typ in het veld het onderwerp 'Privacy'. We zullen binnen 2 werkdagen na je verzoek contact met je opnemen. Het is mogelijk dat we om meer informatie zullen vragen.

*Let op: wanneer je je account hebt verwijderd, kan je niet meer inloggen bij Hunkemöller om je persoonlijke informatie in te zien.

Ik had mijn account bij MyHunkemoller verwijderd maar wil weer Member worden. Hoe doe ik dat?

Je kunt een nieuwe Membercard laten registreren in de winkel of online - op de website of in de app - een online account aanmaken.

Wat doet Hunkemoller met mijn gegevens?

Hunkemöller B.V. is toegewijd aan het beschermen van jouw persoonlijke data. Het is jouw informatie, en dat respecteren wij. Onze Privacy Statement kun je vinden op de website en geeft je gedetailleerde informatie over wanneer en waarom we jouw persoonlijke data verzamelen, hoe we het gebruiken en hoe we zorgen dat het veilig blijft.. Bekijk ook de Algemene Voorwaarden van het MyHunkemoller programma hier https://www.hunkemoller.nl/membercard-legal-agreements

Ik wil mij aanmelden voor de nieuwsbief, hoe werkt dat?

Klik op ‘aanmelden’ rechtsonderaan deze pagina. Je zult een bevestigingsmail ontvangen. Klik op de link in deze e-mail om je inschrijving te bevestigen. Het is ook mogelijk om je aan te melden voor de nieuwsbrief in je MyHunkemoller Member account. Log in op My Hunkemöller, ga naar ‘Mijn Profiel’, klik op ‘bewerken’ en vink aan “Ik wil graag het laatste nieuws over promoties, trends, events en persoonlijke aanbevelingen ontvangen van Hunkemöller.”

De nieuwsbrief wordt alleen verstuurd met nieuwe acties of aanbiedingen van Hunkemöller en bevat persooonlijke aanbevelingen op basis van jouw eerdere aankopen
- Frequentie: standaard 3 à 4 keer per week maar wordt aangepast obv jouw leesgedrag en verzonden op een tijdstip waarop jij hem graag leest.
- De informatie betreft nieuwe acties en aanbiedingen, inspiratie, uitnodigingen voor evenementen, winacties en persoonlijke aanbevelingen. Voor Members zijn er speciale Member aanbiedingen.
- De communicatie gaat alleen via e-mail.

Als je onze nieuwsbrief niet meer wil ontvangen, klik je op de link onderaan in de nieuwsbrief. Het is ook mogelijk om je af te melden voor de nieuwsbrief in je account. Log in op My Hunkemöller, ga naar ‘Mijn Profiel’ en klik op ‘bewerken’ vink uit “Ik wil graag het laatste nieuws over promoties, trends, events en persoonlijke aanbevelingen ontvangen van Hunkemöller.”

Wat zijn Passion Points?

Als je bent aangemeld als Member voor My Hunkemöller, krijg je bij elke aankoop die je doet in de winkel, webshop of via de app Passion Points. Voor elke €1 die je uitgeeft, krijg je 10 Passion Points. Ook kun je op andere manieren Passion Points verdienen door bijvoorbeeld je profielgegevens aan te vullen.
De Passion Points blijven één jaar geldig. Doo het sparen van Passion Points ontvang je shoptegoed en persoonlijke vouchers.

Bij 250, 500, 750, 950, 1500 en 2000 Passion Points ontvang je €5 shoptegoed. Dit shoptegoed is drie maanden geldig. Je kunt max. €20 shoptegoed gebruiken per bestelling. En op andere momenten ontvang je van ons persoonlijke vouchers waarmee je van kortingen gebruikt kunt maken of een cadeautje of andere reward krijgt. Je Passion Points, Vouchers en shoptegoed worden automatisch bijgeschreven op je Member account. Op de kassa en op de website en app heb je altijd een actueel overzicht van je gespaarde Passion Points, je vouchers en je shoptegoed. Je kunt je shoptegoed en vouchers in de winkel, via de app of in de webshop gebruiken.Als je je Membercard scant in de winkel of je laat je opzoeken door de kassiere (wel je ID meebrengen dan) dan kan je zien en kan zij je vertellen hoeveel shoptegoed en vouchers je hebt. Op de website en de app kun je inloggen en zie je je beschikbare vouchers en shoptegoed in je account en in de winkelwagen staan.

Hebben mijn Passion Points een geldwaarde?

Passion Points hebben geen geldwaarde; ze worden gebruikt om je level te bepalen 1 euro uitgeven levert je 10Passion Points op maar je kunten je punten niet omzetten naar geld. Puntensalso geven je wel toegang tot momenten waarop Shoptegoed of Vouchers aan je worden uitgereikt.

Hoe lang zijn mijn Passion Points geldig?

Je Member account is voor altijd geldig maar je Member Points vervallen na 5 jaar van inactiviteit van het account.
Passion Points vervallen ook als er in de afgelopen 365 dagen geen aankoop is gedaan. Je valt dan terug naar de eindbalans van het voorgaande level.
Zie ook 'Kan ik terugvallen in level?'

In welk level start je als Member?

Een nieuwe member start in het level van de Puntenbalans die ze heeft vergaard bij haar eerste aankoop. Dit kan dus Level 1 zijn maar ook hoger, afhankelijk van het bestedingsbedrag en hoeveel profielgegevens je hebt ingevuld bij registratie.

Hoe weet ik in welk level ik zit?

Op de website en in de app zie je in je profiel hoeveeel punten je hebt, in welk level je ziet en hoeveel punten je nog nodig hebt om in het volgende level te komen. Dit wordt ook in elke nieuwsbrief gecommuniceeerd dus schrijf je in om van je status op de hoogte te blijven. Je ontvangt dan ook elke maand een overzicht van het voor jou beschikbare shoptegoed en je vouchers! In de winkel zie je het op het scherm staan nadat je je Membercard hebt gescand.

Hoe kan ik omhoog gaan in level?

Door meer Passion Points te verdienen kun je een hoger level bereiken met meer en exclusievere voordelen. Voor een actueel overzicht van de voordelen per level kijk je hier https://www.hunkemoller.nl/passionpoints-benefits

Kan ik terugvallen in level?

Als je een puntenbalans hebt die daalt en lager is dan de benodigde punten voor het level waarin je zit, val je 1 level terug. Of wanneer je 1 jaar geen aankopen doet bij Hunkemoller (geen aankoepn gedaan in winkel, in de app of op de website)

1) 1 jaar geen aankopen bij Hunkemoller endbalance of that tier.​

2)Burning points for vouchers in tier 3 and 4​

3)Return purchase. When purchase is partially returned, saved points and vouchers are taken off account. When purchase is fully returned points are taken off account and voucher too. ​
•Fixed vouchers that were displayed based on a previous (higher) point balance will disappear from her account due to lower point balance.

Mijn puntenbalans (Passion Points) is gedaald. Hoe kan dit en wat is het gevolg?

1) Als je 1 jaar geen aankopen doet bij Hunkemoller, wordt je 1 level terug gezet en heb je de puntenbalans behorend bij het eindpunt van dat level.
2) Als je punten inwisselt om een voucher te bemachtigen
3) Als je aankopen retourneert worden de Passion Points die je verdiend had met die aankoop weer van je Memberaccount gehaald

                                                                                                                                       

Verdiende vouchers die werden uitgereikt nav het bereiken van een (hogere) puntenbalans zullen verdwijnen van het account door het bereiken van een lagere punten balans. Verworven shoptegoed blijft op het account staan. Als je een aankoop retourneert waarbij je terugvalt in punten maar ook shop credit was ingezet, wordt dit shoptegoed teruggezet op je account.

Omdat vouchers maar een keer gebruikt kunnen worden, zal een terugval in punten niet resulteren in het opnieuw ontvangen van vouchers bij een lagere puntenbalans als je die vouchers al gehad hebt.

Kan ik punten verzliveren?

Ja. Om toegang te krijgen tot bepaalde exclusieve vouchers kun je punten inwisselen. Na het inwisselen van de benodigde punten kun je gebruik maken van de voucher.

Ik heb geen Passion Points ontvangen, wat nu?

Wanneer je een aankoop in de winkel doet worden je Passion Points binnen 24 uur toegevoegd aan je account. Wanneer je een aankoop online doet worden je Passion Points bijgeschreven nadat je pakketje ons distributiecentrum heeft verlaten, dit kan een aantal dagen duren. Je wordt hierover geïnformeerd per e-mail. Indien de punten toch niet toegevoegd zijn, stuur dan binnen 30 dagen na je aankoop een e-mail naar onze klantenservice membercard@hunkemoller.com. Vermeld bij een winkelaankoop het Membercardnummer, het bedrag dat op de bon staat en het nummer van de bon. Vermeld bij een online aankoop het Membercardnummer, het bedrag en het ordernummer/bestelnummer dat in je orderbevestigings e-mail staat. Indien je op een andere manier Passion Points hebt verdiend, verstuur dan een e-mail naar onze klantenservice met je Membercardnummer en een korte omschrijving van de activiteit waarmee je punten had moeten verdienen.

Ik ben mijn telefoon vergeten/de batterij van mijn telefoon was leeg/ik had mijn Membercard niet bij de hand maar wil graag een aankoop in de winkel doen. Krijg ik hier alsnog Passion Points voor?

Ja, wenn Du Deinen Ausweis dabei hast und Dich an der Kasse identifizieren kannst, kann die Kassiererin Dich im System heraussuchen und die Punkte werden Dir auch in diesem Fall gutgeschrieben.

Ik ben vergeten in te loggen tijdens mijn transactie maar wil graag een aankoop in op de website doen. Krijg ik hier alsnog Passion Points voor?

Ja, als je op de bestelbevestigingspagina voor de optie 'Passion Points alsnog toevoegen' kiest en inlogt, worden de punten alsnog bijgeschreven.

Wanneer ontvang ik voor mijn gespaarde Passion Points rewards zoals shoptegoed en vouchers?

Bij 250, 500, 750, 950, 1500 en 2000 Passion Points ontvang je €5 shoptegoed. Dit shoptegoed is drie maanden geldig. En op andere momenten ontvang je van ons persoonlijke vouchers waarmee je van kortingen gebruikt kunt maken of een cadeautje of andere reward krijgt. Je Passion Points, Vouchers en shoptegoed worden automatisch bijgeschreven op je Member account. Op de kassa en op de website en app heb je altijd een actueel overzicht van je gespaarde Passion Points, je vouchers en je shoptegoed. Je kunt je shoptegoed en vouchers in de winkel, via de app of in de webshop gebruiken.

Hoe gebruik ik mijn shoptegoed, kortingscode of voucher?

Je kunt je shoptegoed en vouchers gebruiken in de winkel, in de webshop of via de app. Als je shoptegoed of vouchers op je Memberaccount hebt staan, worden ze zichtbaar in de winkelwagen op de website en in de app. Je kunt ze selecteren in je winkelwagen. In de winkel worden ze aan je getoond op het scherm bij de kassa. In de winkel zal de kassiere ze op jouw verzoek selecteren.
Als de items in je transactie niet voldoen aan de vereisten voor het inwisselen van de specifieke voucher zal deze niet selecteerbaar zijn.
Vouchers zijn persoonlijk. Tenzij anders vermeld kun je meerdere vouchers en shoptegoed binnen 1 aankoop inwisselen.
Je kunt max. €30 shoptegoed gebruiken per bestelling.

Waar kan ik kortingscodes op de website of in de app verzilveren?

Je kunt je kortingscode invoeren en verzilveren in je winkelmandje op de website en in de app. Je moet dan je code invullen en klikken op ‘toevoegen’.

Zitten er voorwaarden aan het gebruik van shoptegoed, een kortingscode of voucher?

Shoptegoed is geldig op de website, in de app, en in de winkel. Je kunt Shoptegoed maar één keer gebruiken. Daarna is het niet meer geldig. Shoptegoed heeft een geldigheid van 3 maanden.

Vouchers zijn geldig op de website, in de app, en in de winkel tenzij anders vermeld op de voucher. Ze hebben een geldigheidsduur die vermeld staat op de voucher detail pagina. Je kunt er geen contant geld voor krijgen of ze met terugwerkende kracht inleveren.
Je kunt een voucher meestal maar één keer gebruiken. Daarna is hij niet meer geldig. Je kunt verschillende vouchers per bestelling verzilveren

Kortingscodes zijn geldig op de website en in de app. Je kunt een kortingscode maar één keer gebruiken. Daarna is hij niet meer geldig. De geldigheidsduur staat vermeld bij de kortingscode. Er is één kortingscode per bestelling. Je kunt er geen contant geld voor krijgen of ze met terugwerkende kracht inleveren.

Shoptegoed, vouchers en kortingscodes kunnen ook in combinatie verzilverd worden tenzij anders vermeld.

Hoe wordt het retourbedrag vastgesteld als ik online retourneer en ik bij mijn bestelling gebruik heb gemaakt van mijn shoptegoed?

Per artikel retour, wordt een evenredig bedrag teruggeschreven op je (digitale) Membercard

Krijg ik mijn shoptegoed terug als ik online of in de winkel mijn bestelling geheel of gedeeltelijk retourneer en wat gebeurt er met mijn Passion Points?

Ja, bij retourneren wordt het verzilverde shoptegoed per artikel retour voor een evenredig bedrag op je (digitale) Membercard teruggeschreven. De tijdens de bestelling verdiende Passion Points worden weer van je Member account afgehaald.

Wat gebeurt er met mijn gebruikte shoptegoed als ik in de winkel mijn bestelling geheel of gedeeltelijk ruil en wat gebeurt er met mijn Passion Points?

Bij ruilen wordt het verzilverde shoptegoed per artikel retour van de prijs van het geruilde artikel afgehaald. De tijdens de bestelling verdiende Passion Points worden weer van je Member account afgehaald. En de Passion Points die je verdient met de aanschaf van het nieuwe geruilde artikel worden er weer bij opgeteld.

Krijg ik mijn voucher terug als ik mijn bestelling geheel of gedeeltelijk retourneer en wat gebeurt er met mijn daarvoor ingewisselde Passion Points?

Bij het volledig retourneren van je bestelling in 1 of meerdere keren worden de gebruikte vouchers teruggeboekt op je Member account zodra de volledige bestelling is geretourneerd. Ook de eventueel voor de voucher ingewisselde Passion Points worden teruggeboekt op je Member account.

Als je niet de gehele bestelling retourneert, maar slechts 1 of enkele artikelen, worden de vouchers die gebruikt zijn in je aankoop niet terug gezet op je Member Account. De eventueel voor de voucher ingewisselde Passion Points worden wel evenredig per retour Artikel teruggeboekt op je Member account.

Vouchers waarmee cadeaus, service, winacties, uitnodigingen voor evenementen of een gratis verzending zijn verstrekt worden niet geretourneerd.

Wat gebeurt er met mijn gebruikte voucher als ik in de winkel mijn bestelling geheel of gedeeltelijk ruil en wat gebeurt er met mijn Passion Points?

Bij ruilen wordt de korting van de kortingsvouchers die gebruikt is in de aankoop per artikel retour van de prijs van het geruilde artikel afgehaald. De tijdens de bestelling verdiende Passion Points worden weer van je Member account afgehaald. En de Passion Points die je verdient met de aanschaf van het nieuwe geruilde artikel worden er weer bij opgeteld.
Dit geldt niet voor vouchers waarmee cadeaus, service, winacties, uitnodigingen voor evenementen of een gratis verzending zijn verstrekt.

Ik wil de nieuwsbrief niet meer ontvangen, hoe doe ik dat?

Als je onze nieuwsbrief niet meer wil ontvangen, klik je op de link onderaan in de nieuwsbrief. Het is ook mogelijk om je af te melden voor de nieuwsbrief in je account. Log in op My Hunkemöller, ga naar ‘Mijn Profiel’ en klik op ‘bewerken’ vink uit “ik wil via e-mail op de hoogte gehouden worden van het laatste nieuws van Hunkemöller.” Klik daarna op ‘opslaan’.