Hoe kunnen wij je helpen?

Mijn Hunkemöller

Hoe kan ik een account aanmaken voor My Hunkemöller?

Om een account aan te maken, klik je bovenaan de home page op ‘inloggen’. Je landt automatisch op de registratiepagina. Heb je nog geen Membercard? Voer alle gevraagde velden in en accepteer de voorwaarden. Heb je een Membercard in de winkel gekocht? Selecteer “Ik heb al een Membercard en wil deze registreren” en vul het nummer van je Membercard in (zie de achterzijde van je Membercard). Accepteer de voorwaarden en klik op ‘registreren’ om je account aan te maken. Dit is ook mogelijk via de Hunkemoller app. Let op: je ontvangt een e-mail om je aanvraag te bevestigen. Indien je op de link in de e-mail klikt dan ben je Member van My Hunkemoller. Voor een volledige registratie ontvang je 100 Passion Points, voor meer informatie verwijzen we je naar de vraag “hoe spaar ik Passion Points?”.

Hoe kan ik inloggen op My Hunkemöller om mijn accountgegevens te zien?

Om je gegevens te zien en voor een actueel overzicht, klik je bovenaan de pagina op My Hunkemöller. Vul je e-mailadres en wachtwoord in en klik op ‘Aanmelden’. Je landt op je persoonlijke account. Met deze gegevens kun je ook inloggen in de app.

Wat betekent ‘inloggen met mijn Facebook account’?

Dit betekent dat je Membercard is gekoppeld aan je Facebook account. Op deze manier kun je makkelijk inloggen bij Hunkemöller met je Facebook gebruikersnaam en wachtwoord. Klik op de Facebook knop op My Hunkemöller en volg de stappen om je account te koppelen. Let op: deze functionaliteit is (nog) niet beschikbaar voor de app.

Hoe verander ik mijn woonadres?

Om je gegevens te veranderen log je in op My Hunkemöller. Klik daarna op ‘Mijn Profiel’ en in de tab mijn adresboek op ‘verander’. Als je je gegevens hebt veranderd, klik dan op bewaar ‘wijzigingen opslaan’. Je kunt ook meerdere bezorgadressen toevoegen.

Wat zijn de voordelen van My Hunkemöller?

Als Member van ‘My Hunkemöller’ heb je veel voordelen:

* Spaar Passion Points bij elke aankoop, €1 = 10 Passion Points
* 500 Passion Points = €5 kortingstegoed
* Bekijk je bestelgeschiedenis
* Exclusieve aanbiedingen & reward vouchers
* Memberdays en andere presale shopping events
* Persoonlijke suggesties en advies via e-mail

Hoe verander ik mijn e-mailadres?

Om je gegevens te veranderen log je in op ‘My Hunkemöller’. Klik daarna op "Mijn Profiel" en in de tab mijn gegevens op "verander mijn gegevens". Als je je gegevens hebt veranderd, klik dan op "wijzigingen opslaan".

Hoe verander ik mijn wachtwoord?

Om je gegevens te veranderen log je in op My Hunkemöller. Klik daarna op "Mijn Profiel" en in de tab mijn gegevens op "verander wachtwoord". Vul je huidige wachtwoord in, daaropvolgend je nieuwe wachtwoord. Bevestig deze nogmaals en klik op "volgende".

Hoe kan ik mijn account verwijderen?

 

Als je jouw persoonlijke data wilt verwijderen, updaten, overzetten of toegang tot je persoonlijke data wilt, gebruik dan ons contactformulier op de website:

1. Ga naar ''contact'' en vul de verplichte velden in inclusief jouw membercard nummer

2. Kies het onderwerp ''Privacy''

3. Verstuur het formulier

We zullen binnen 30 dagen na je verzoek contact met je opnemen. Het is mogelijk dat we voor meer informatie zullen vragen. 

*Let op: wanneer je je account hebt verwijderd, kan je niet meer inloggen bij Hunkemöller om je persoonlijke informatie in te zien.

Hunkemöller B.V. is toegewijd aan het beschermen van jouw persoonlijke data. Het is jouw informatie, en dat respecteren wij. Onze Privacy Statement geeft je gedetailleerde informatie over wanneer en waarom we jouw persoonlijke data verzamelen, hoe we het gebruiken en hoe we zorgen dat het veilig blijft.

 

Hoe wordt het retourbedrag vastgesteld als ik online retourneer en ik bij mijn bestelling gebruik heb gemaakt van mijn Passion Points kortingstegoed?

Per artikel retour, wordt een evenredig bedrag teruggeschreven op je (digitale) Membercard. Dit kan enkele dagen duren voordat dit is verwerkt.

Waar kan ik mijn Membercardnummer vinden?

Wanneer je een plastic Membercard hebt kun je het nummer op de achterkant van de kaart vinden onder de barcode. Wanneer je alleen een digitale Membercard hebt, kun je deze online vinden door in te loggen bij ‘My Hunkemöller’ of via de app bij je profiel. Daarnaast kun je je Membercard nummer ook vinden in de footer van de Hunkemöller nieuwsbrief.

Ik kan niet inloggen op My Hunkemöller, wat nu?

Kun je niet inloggen? Check dan eerst of je het juiste e-mailadres en/of wachtwoord hebt ingevoerd. Als je de melding inloggen mislukt krijgt, heb je waarschijnlijk nog geen account. Zie ook: Hoe kan ik een account aanmaken voor My Hunkemöller. Als je je wachtwoord kwijt bent, klik dan op wachtwoord vergeten. Je krijgt van ons een e-mail waarna je via een link je wachtwoord kunt aanpassen.

Ik ben mijn Membercard verloren of is gestolen, wat nu?

Als je je Membercard bent verloren of je denkt dat hij gestolen is, neem dan contact op met onze klantenservice. Dit kan alleen als je je Membercard hebt geregistreerd.

Ik heb geen Passion Points ontvangen, wat nu?

Wanneer je een aankoop in de winkel doet worden je Passion Points binnen 24 uur toegevoegd aan je account. Wanneer je een aankoop online doet worden je Passion Points bijgeschreven nadat je pakketje ons distributiecentrum heeft verlaten, dit kan een aantal dagen duren. Je wordt hierover geïnformeerd per e-mail. Indien de punten toch niet toegevoegd zijn, stuur dan binnen 30 dagen na je aankoop een e-mail naar onze klantenservice membercard@hunkemoller.com. Vermeld het Membercardnummer, het bedrag dat op de bon staat en het nummer van de bon in de e-mail. Indien je op een andere manier Passion Points hebt verdiend, verstuur dan een e-mail naar onze klantenservice met je Membercardnummer en een korte omschrijving van de actie.

Ik wil mij aanmelden voor de nieuwsbief, hoe werkt dat?

Klik op ‘aanmelden’ linksonderaan deze pagina. Je zult een bevestigingsmail ontvangen. Klik op de link in deze e-mail om je inschrijving te bevestigen. Het is ook mogelijk om je aan te melden voor de nieuwsbrief in je account. Log in op My Hunkemöller, ga naar ‘Mijn Profiel’, klik op ‘bewerken’ en vink aan “ik wil via e-mail op de hoogte gehouden worden van het laatste nieuws van Hunkemöller.” Klik daarna op ‘opslaan’.

De nieuwsbrief wordt alleen verstuurd met nieuwe acties of aanbiedingen van Hunkemöller.
- Frequentie: 3 à 4 keer per week.
- De informatie betreft nieuwe acties en aanbiedingen, inspiratie, uitnodigen voor evenementen, winacties en
  persoonlijke aanbevelingen.

- De communicatie gaat alleen via e-mail.
- De privacy- en cookieverklaring.

 

Ik heb twee Membercardnummers, wat nu?

Als je twee Membercardnummers hebt dan kun je deze samenvoegen op één account. Neem hiervoor contact op met onze klantenservice.

Ik wil de nieuwsbrief niet meer ontvangen, hoe doe ik dat?

Als je onze nieuwsbrief niet meer wil ontvangen, klik je op de link onderaan in de nieuwsbrief. Het is ook mogelijk om je af te melden voor de nieuwsbrief in je account. Log in op My Hunkemöller, ga naar ‘Mijn Profiel’ en klik op ‘bewerken’ vink uit “ik wil via e-mail op de hoogte gehouden worden van het laatste nieuws van Hunkemöller.” Klik daarna op ‘opslaan’.

Hoe lang is mijn Membercard geldig?

Jouw Membercard is geldig voor onbepaalde tijd.

Hoe lang zijn Passion Points en het kortingstegoed geldig?

Als je bent aangemeld als Member voor My Hunkemöller, krijg je Passion Points bij elke aankoop die je doet in de winkel, webshop of via de app. De Passion Points blijven één jaar geldig. Bij 500 Passion Points ontvang je €5 kortingstegoed. Dit kortingstegoed is drie maanden geldig. Je Passion Points en kortingstegoed worden automatisch bijgeschreven op je account. Via de website en app heb je altijd een actueel overzicht van je gespaarde Passion Points en kortingstegoed. Gebruik je kortingstegoed in de winkel, via de app of in de webshop. Je kunt max. €20 shoptegoed gebruiken per bestelling.

Wat zijn Passion Points?

Als je bent aangemeld als Member voor My Hunkemöller, krijg je bij elke aankoop die je doet in de winkel, webshop of via de app Passion Points. Voor elke €1 die je uitgeeft, krijg je 10 Passion Points. Ook kun je op andere manieren Passion Points verdienen. De Passion Points blijven één jaar geldig. Bij 500 Passion Points ontvang je €5 kortingstegoed. Dit kortingstegoed is drie maanden geldig. Je Passion Points en kortingstegoed worden automatisch bijgeschreven op je account. Via de website en app heb je altijd een actueel overzicht van je gespaarde Passion Points en kortingstegoed. Gebruik je kortingstegoed in de winkel, in de webshop of via de app. Je kunt max. €20 shoptegoed gebruiken per bestelling.