Hoe kunnen wij je helpen?

Betalen, Vouchers & Promoties

Wat is AfterPay?

Een service "achteraf betalen" van Arvato Finance B.V.. Met digitale acceptgiro kun je online bestellingen bij Hunkemöller.nl betalen via AfterPay.

AfterPay voert voor Hunkemöller.nl het volledige achteraf betaalproces uit. Dit betekent dat je een digitale acceptgiro van AfterPay via e-mail ontvangt om het gekochte product(en) te betalen. Ben je al bekend bij AfterPay dan kun je betalen tot een bedrag van €300.

Ter goedkeuring van uw verzoek om te betalen met acceptgiro voert AfterPay een gegevenscontrole uit. AfterPay hanteert een strikt privacy beleid zoals omschreven in haar privacy statement. Mocht onverhoopt uw verzoek tot betaling met acceptgiro niet geautoriseerd worden, dan kun je natuurlijk het aan te kopen product betalen met een andere betaalmethode.

Je kunt bij vragen altijd contact met AfterPay opnemen via 020-7230270 of per post:

AfterPay
T.a.v. Klantenservice
Postbus 434
8440 AK Heerenveen

Voor meer informatie verwijzen wij je naar het consumentendeel van de AfterPay website.

Prijs informatie bij Hunkemöller.nl

Al onze prijzen zijn inclusief BTW & exclusief verzendkosten.

Waar kan ik meer informatie vinden over mijn Passion Points en kortingstegoed?

Meer informatie kun je terugvinden op de Membercard omgeving.

Waar kan ik mijn rekeningoverzicht vinden?

Je rekeningoverzicht staat bij ‘meest recente bestellingen’ op ‘My Hunkemöller’. Om al je bestelling te zien, klik op je ‘bekijk eerdere bestellingen’.

Ik kan mijn Hunkemöller Gift card niet verzilveren. Wat nu?

Onze excuses voor dit ongemak. Het zou kunnen dat er onvoldoende saldo op uw Hunkemöller Gift card staat. Dit kan gecheckt worden in de webshop. Is de Hunkemöller Gift card onbekend of krijgt u een andere foutmelding? Neem dan contact op met onze klantendienst. "

Hoe kan ik zien wat het saldo is op mijn Hunkemöller Gift card?

Om je saldo te bekijken op je Hunkemöller Gift card doorloop je de stappen van de checkout en plaats je een bestelling. In het overzicht met betaalmethode vink je Hunkemöller Gift card aan. Vervolgens klik je op ‘doorgaan’. In de volgende stap zie je linksonder in het scherm ‘controleer kaart saldo’. Als je hierop klikt kan je het saldo van je Hunkemöller Gift card bekijken. Bewaar de Hunkemöller Gift card goed, ook na gebruik! Terugbetalingen van je aankoop met Hunkemöller Gift card worden teruggestort op deze Hunkemöller Gift card.

Waar kan ik mijn Membercard credits verzilveren?

Membercard credits van Hunkemöller kun je verzilveren in al onze winkels en online.

Hoe weet ik wat de acties en kortingen op de website zijn?

Bekijk snel alle actuele Hunkemöller kortingscodes.

Zitten er voorwaarden aan een kortingscode of voucher?

Je kunt een kortingscode maar één keer gebruiken. Daarna is hij niet meer geldig. Er is één kortingscode per bestelling. Kortingscodes zijn alleen geldig als je bestelt op Hunkemoller.nl. Je kunt er geen contant geld voor krijgen of ze met terugwerkende kracht inleveren.

Bekijk alle actuele Hunkemöller kortingscodes.

Kan ik mijn Lingerie card omruilen voor contant geld?

Een Lingerie card van Hunkemöller is niet om te ruilen voor contant geld.

Bewaar de Lingerie card goed, ook na gebruik! Terugbetalingen van je aankoop met Lingerie card worden teruggestort op deze Lingerie card.

Hoe gebruik ik mijn kortingscode of voucher?

Je kunt je korting of voucher verzilveren in je winkelmandje. Je moet dan je code invullen en klikken op ‘toevoegen’.

Op "deze pagina" blijf je up-to-date van alle promoties, acties en kortingen op Hunkemöller.

Is winkelen op Hunkemoller.nl veilig?

Winkelen op Hunkemoller.nl is heel veilig. We gebruiken namelijk de veilige SSL-methode. Dat betekent dat jouw persoonlijke informatie wordt versleuteld en niet bekeken kan worden door anderen.

We voldoen aan alle regels van de privacywetgeving en alle andere wettelijke voorschriften. En wij geven jouw persoonlijke informatie nooit aan derden zonder jouw toestemming. Lees hier alles over veiligheid en privacy.

Hoe lang duurt het voordat mijn betaling is verwerkt?

Hoe lang het duurt voordat een betaling is verwerkt, hangt af van jouw manier van betalen. Met iDeal gaat het snel, meestal direct. Als je betaalt met PayPal gaat het bedrag meestal direct van je PayPal account af. Betaal je met creditcard, dan wordt het bedrag geïnd als jouw bestelling het magazijn verlaat.

Waar kan ik een Lingerie card kopen?

Je kunt een Lingerie card van Hunkemöller kopen in al onze winkels. Check in onze storelocator welke winkel dicht bij jou in de buurt is. Bewaar de Lingerie card goed, ook na gebruik! Terugbetalingen van je aankoop met Lingerie card worden teruggestort op deze Lingerie card.

Kan ik mijn Passion Points kortingstegoed bij mijn online bestelling verzilveren?

Ja, dat kan. Als er voldoende Passion Points zijn gespaard kan je bij stap 3 van het bestelproces je Passion Points kortingstegoed verzilveren.

Hoe wordt het retourbedrag vastgesteld als ik online retourneer en ik bij mijn bestelling gebruik heb gemaakt van mijn Passion Points kortingstegoed?

Per artikel retour, wordt een evenredig bedrag teruggeschreven op je (digitale) Membercard. Dit kan enkele dagen duren voordat dit is verwerkt.

Waarmee kan ik betalen op Hunkemoller.nl?

Je kunt op verschillende manieren betalen op Hunkemoller.nl. :

1. Wij accepteren Mastercard, Visa en American Express.
2. Paypal.
3. iDeal.
4. AfterPay*
5. Hunkemöller Gift card

Zo snel mogelijk doch binnen 14 dagen na ontbinding krijg je alles wat je hebt betaald, inclusief bezorg- en retourkosten, terugbetaald.
Al onze prijzen zijn inclusief BTW & exclusief verzendkosten.

*Wat is AfterPay? 
Een service "achteraf betalen" van Arvato Finance B.V.. Met digitale acceptgiro kun je online bestellingen bij Hunkemöller.nl betalen via AfterPay.

AfterPay voert voor Hunkemöller.nl het volledige achteraf betaalproces uit. Dit betekent dat je een digitale acceptgiro van AfterPay via e-mail ontvangt om het gekochte product(en) te betalen. Ben je al bekend bij AfterPay dan kan je betalen tot een bedrag van €300.

Ter goedkeuring van je verzoek om te betalen met acceptgiro voert AfterPay een gegevenscontrole uit. AfterPay hanteert een strikt privacy beleid zoals omschreven in haar privacy statement. Mocht onverhoopt je verzoek tot betaling met acceptgiro niet geautoriseerd worden, dan kun je natuurlijk het aan te kopen product betalen met een andere betaalmethode.

Je kunt bij vragen altijd contact met AfterPay opnemen via 020-7230270 of per post. Voor meer informatie verwijzen wij u naar het consumentendeel van de AfterPay website.

Krijg ik mijn Passion Points kortingstegoed terug als ik online mijn bestelling geheel of gedeeltelijk retourneer?

Ja,  bij online retourneren wordt het verzilverde kortingstegoed van je Passsion Points geheel of gedeeltelijk op je (digitale) Membercard teruggeschreven.