Hoe kunnen wij je helpen?

Retourneren & Ruilen

Wanneer krijg ik mijn geld terug?

Als wij jouw pakketje binnen hebben, krijg je een bevestiging via de mail. Dit kan 10 dagen duren. Als je de hele bestelling terugstuurt, krijg je het hele bedrag inclusief bezorgkosten terug.

Zo snel mogelijk doch binnen 14 dagen na ontbinding krijg je alles wat je hebt betaald, inclusief bezorg- en retourkosten, terugbetaald op je rekening. Als je een deel van de bestelling terugstuurt, krijg je alleen dat deel teruggestort.

Wij betalen je terug met hetzelfde betaalmiddel als waarmee je de oorspronkelijke transactie heeft verricht, tenzij je uitdrukkelijk anderszins heeft ingestemd; in ieder geval zullen we je voor zulke terugbetaling geen kosten in rekening worden gebracht. Wij mogen wachten met terugbetaling tot wij de goederen hebben teruggekregen, of je hebt aangetoond dat je de goederen hebt teruggezonden, al naar gelang welk tijdstip eerst valt. Check voor de voorwaarden m.b.t. je aankoop in de winkel de kassabon. 

Hoe kan ik een item retourneren bij Hunkemoller.nl?

Als wij jouw pakketje binnen hebben, krijg je een bevestiging via de mail. Dit kan 10 dagen duren.
Als je de hele bestelling terugstuurt, krijg je het hele bedrag inclusief bezorgkosten terug.

-Zo snel mogelijk doch binnen 14 dagen na ontbinding krijg je alles wat je hebt betaald, inclusief bezorg- en retourkosten, terugbetaald op je rekening.
-Als je een deel van de bestelling terugstuurt, krijg je alleen dat deel teruggestort.
-Wij betalen je terug met hetzelfde betaalmiddel als waarmee je de oorspronkelijke transactie hebt verricht, tenzij je uitdrukkelijk anderszins hebt ingestemd;
-in ieder geval zullen we je voor zulke terugbetaling geen kosten in rekening brengen.
-Wij moeten wachten met terugbetaling tot wij de producten hebben teruggekregen, of je hebt aangetoond dat je de goederen hebt teruggezonden, al naar gelang welk tijdstip eerst valt.

Check voor de voorwaarden m.b.t. je aankoop in de winkel met de kassabon.

Hoeveel zijn jullie retourkosten?

Toch niet helemaal happy met je bestelling? Geen probleem, je kunt je bestelling altijd kosteloos retourneren 
1. Terugbrengen naar een winkel bij jou in de buurt; Het kan zijn dat je favoriete winkel nog gesloten is of aangepaste openingstijden heeft. Bekijk de storelocator voor een actueel overzicht.
2. Via ophaalservice bij je thuis. Neem contact op met onze klantenservice en geef aan op welke dag je het pakket wilt retourneren. Gebruik hiervoor je retoursticker die aan je online bestelling is toegevoegd;
3. Terugsturen via een DHL servicepunt. Gebruik hiervoor je retoursticker die aan je online bestelling is toegevoegd.

Je kunt ook gebruik maken van andere vervoerders maar dan zijn de kosten voor eigen rekening.

Zijn er artikelen die ik niet kan terugsturen?

Producten die niet geschikt zijn om te worden teruggezonden om redenen van gezondheidsbescherming of hygiëne en waarvan de verzegeling na de levering is verbroken, of producten die duidelijk voor een specifieke persoon bestemd zijn.

Wij vragen je vriendelijk de verpakking van onderstaande artikelen omwille van de hygiëne ongeopend of verzegeld te laten.
1.plak bh’s
2.alle artikelen uit de beauty line
3.panty’s en kousen
4.vibrators

Krijg ik automatisch een ander artikel als ik mijn artikel terugstuur?

Je krijgt geen vervangend artikel als je een aankoop terugstuurt naar Hunkemöller. Je kunt wel een nieuwe bestelling doen op onze website.

Hoe wordt het retourbedrag vastgesteld als ik online retourneer en ik bij mijn bestelling gebruik heb gemaakt van mijn Passion Points kortingstegoed?

Per artikel retour, wordt een evenredig bedrag teruggeschreven op je (digitale) Membercard. Dit kan enkele dagen duren.

Hoe lang duurt het voordat het terugsturen van een artikel is verwerkt?

Door de extra maatregelen die genomen zijn rond de huidige omstandigheden, kan het verwerken van je retour langer duren dan je van ons gewend bent. Onze excuses voor het ongemak. 

 Hunkemöller hanteert een retourperiode van 30 dagen. 

Als wij jouw pakketje binnen hebben, krijg je een bevestiging via de mail. Bij herroeping wordt zo spoedig mogelijk doch uiterlijk binnen 14 dagen vanaf het moment dat je ons op de hoogte hebt gebracht, het bedrag van aankoop terugbetaald.

Als je de hele bestelling terugstuurt, krijg je het hele bedrag inclusief bezorg- en retourkosten terug. Als je een deel van de bestelling terugstuurt, krijg je alleen dat deel teruggestort.

De termijn van terugbetalen gaat in op het moment dat je de bestelling terug stuurt, of aangeeft dat je de bestelling retour gaat sturen.

Als de retourzending niet binnen 14 dagen is ontvangen, wachten wij met terugbetaling totdat de retourbestelling is ontvangen, of tot dat je aan kunt tonen dat de bestelling retour gezonden is. 

Indien er onnodige schade aan het product is ontstaan, kunnen wij deze waardevermindering in rekening brengen. Je bent alleen aansprakelijk voor waardevermindering door gebruik dat verder gaat dan nodig om de aard, kenmerk en werking van het product te beoordelen.

Data Privacy gerelateerde vragen.

Hunkemöller B.V. is toegewijd aan het beschermen van jouw persoonlijke data. Het is jouw informatie, en dat respecteren wij. Onze Privacy Statement  geeft je gedetailleerde informatie over wanneer en waarom we jouw persoonlijke data verzamelen, hoe we het gebruiken en hoe we zorgen dat het veilig blijft.

Als je jouw persoonlijke data wilt verwijderen, updaten, overzetten of toegang tot je persoonlijke data wilt, gebruik dan ons contactformulier op de website: 
1. Ga naar "contact" en vul de verplichte velden in 
2. Kies het onderwerp "Privacy gerelateerde vragen" 
3. Verstuur het formulier

We zullen binnen 30 dagen na je verzoek contact met je opnemen. Het is mogelijk dat we voor meer informatie zullen vragen.

Kan ik (online bestelde) artikelen retourneren in de winkel?

Ja, het is mogelijk om (online bestelde) artikelen te retourneren in de winkel. Hiervoor heb je altijd een factuur of bon nodig.
Indien je een online bestelde order retourneert in de winkel, krijg je het bedrag van de geretourneerde artikelen terug op dezelfde wijze als je de betaling voldaan hebt.

Heeft de winkel een online order voor je geplaatst en heb je dit bij aankoop afgerekend met je bankpas? 
Dan krijg je het bedrag van de geretourneerde artikelen teruggestort op jouw rekening.

Heb je een reguliere aankoop in de winkel gedaan? Dan krijg je de waarde van de geretourneerde artikelen in de vorm van een tegoedbon of een lingeriecard. 

*Let op dat de tegoedbon alleen in de winkel gebruikt kan worden en de lingeriecard ook voor online aankopen geschikt is.
Indien er artikelen gebruikt zijn waarvan het gebruik verder gaat dan nodig om de artikelen te inspecteren op volledigheid en correcte werking, ben je aansprakelijk voor eventuele waardevermindering.

Enkele van onze producten zijn niet retourneerbaar, namelijk producten met oog op gezondheidsbescherming of hygiëne en waarvan de verzegeling na de levering is verbroken, of producten die duidelijk voor een specifiek persoon bestemd zijn.

Wij vragen je vriendelijk de verpakking van onderstaande artikelen omwille van de hygiëne ongeopend of verzegeld te laten.
1. Plak bh’s
2. Alle artikelen uit de beauty line
3. Panty’s en kousen
4. Vibrators