Hoe kunnen wij je helpen?

Mijn Hunkemöller

Hoe kan ik een account aanmaken voor My Hunkemöller?

Om een account aan te maken, klik je bovenaan de home page op ‘inloggen’. Je landt automatisch op de registratiepagina. Heb je nog geen Membercard? Voer alle gevraagde velden in en accepteer de voorwaarden. Heb je een Membercard in de winkel gekocht? Selecteer “Ik heb al een Membercard en wil deze registreren” en vul het nummer van je Membercard in (zie de achterzijde van je Membercard). Accepteer de voorwaarden en klik op ‘registreren’ om je account aan te maken. Dit is ook mogelijk via de Hunkemoller app. Let op: je ontvangt een e-mail om je aanvraag te bevestigen. Indien je op de link in de e-mail klikt dan ben je Member van My Hunkemoller. Voor een volledige registratie ontvang je 100 Passion Points, voor meer informatie verwijzen we je naar de vraag “hoe spaar ik Passion Points?”.

Hoe kan ik inloggen op My Hunkemöller om mijn accountgegevens te zien?

Om je gegevens te zien en voor een actueel overzicht, klik je bovenaan de pagina op My Hunkemöller. Vul je e-mailadres en wachtwoord in en klik op ‘Aanmelden’. Je landt op je persoonlijke account. Met deze gegevens kun je ook inloggen in de app.

Wat betekent ‘inloggen met mijn Facebook account’?

Dit betekent dat je Membercard is gekoppeld aan je Facebook account. Op deze manier kun je makkelijk inloggen bij Hunkemöller met je Facebook gebruikersnaam en wachtwoord. Klik op de Facebook knop op My Hunkemöller en volg de stappen om je account te koppelen. Let op: deze functionaliteit is (nog) niet beschikbaar voor de app.

Hoe verander ik mijn woonadres?

Om je gegevens te veranderen log je in op My Hunkemöller. Klik daarna op ‘Mijn Profiel’ en in de tab mijn adresboek op ‘verander’. Als je je gegevens hebt veranderd, klik dan op bewaar ‘wijzigingen opslaan’. Je kunt ook meerdere bezorgadressen toevoegen.

Wat zijn de voordelen van My Hunkemöller?

Als Member van ‘My Hunkemöller’ heb je veel voordelen:

* Spaar Passion Points bij elke aankoop, €1 = 10 Passion Points
* 500 Passion Points = €5 kortingstegoed
* Bekijk je bestelgeschiedenis
* Exclusieve aanbiedingen & reward vouchers
* Memberdays en andere presale shopping events
* Persoonlijke suggesties en advies via e-mail

Hoe verander ik mijn e-mailadres?

Om je gegevens te veranderen log je in op ‘My Hunkemöller’. Klik daarna op "Mijn Profiel" en in de tab mijn gegevens op "verander mijn gegevens". Als je je gegevens hebt veranderd, klik dan op "wijzigingen opslaan".

Hoe verander ik mijn wachtwoord?

Om je gegevens te veranderen log je in op My Hunkemöller. Klik daarna op "Mijn Profiel" en in de tab mijn gegevens op "verander wachtwoord". Vul je huidige wachtwoord in, daaropvolgend je nieuwe wachtwoord. Bevestig deze nogmaals en klik op "volgende".

Hoe connect ik mijn Membercard met mijn Facebook account?

Wanneer je je Membercard connect met Facebook, kun je ook Passion Points sparen bij elke like/comment op onze Facebookpagina. Dit betekent dat jouw Facebookaccount gelinkt dient te zijn aan jouw Membercardaccount. Je kunt dit alsvolgt doen: 1. Ga naar hunkemoller.nl/connect; 2. Klik op connect met Facebook; 3. Volg dan de stappen die getoond worden op je scherm; 4. De kaart is nu geconnect met Facebook. Je kunt per kalendermaand 100 Passion Points sparen via Facebook, dus dat betekent 10 likes of comments. De Passion Points worden automatisch bijgeschreven op je account. Je kunt ook inloggen via Facebook login. Ga naar My Hunkemöller en klik op “connect”.

Hoe kan ik mijn account verwijderen?

Gebruik ons contactformulier om een verzoek in te dienen om je persoonlijke data te verwijderen. Voor meer informatie over dit verzoek, ga naar "Data Privacy gerelateerde vragen" binnen de veelgestelde vragen. 

*Let op: wanneer je je account hebt verwijderd, kan je niet meer inloggen bij Hunkemöller om je persoonlijke informatie in te zien.

Hoe wordt het retourbedrag vastgesteld als ik online retourneer en ik bij mijn bestelling gebruik heb gemaakt van mijn Passion Points kortingstegoed?

Per artikel retour, wordt een evenredig bedrag teruggeschreven op je (digitale) Membercard. Dit kan enkele dagen duren voordat dit is verwerkt.

Waar kan ik mijn Membercardnummer vinden?

Wanneer je een plastic Membercard hebt kun je het nummer op de achterkant van de kaart vinden onder de barcode. Wanneer je alleen een digitale Membercard hebt, kun je deze online vinden door in te loggen bij ‘My Hunkemöller’ of via de app bij je profiel. Daarnaast kun je je Membercard nummer ook vinden in de footer van de Hunkemöller nieuwsbrief.

Hoe kan ik mijn Passion Points besteden?

-  Bij elke 500 Passion Points die je spaart wordt dit omgezet in €5 kortingstegoed. Passion Points 
   zijn 1 jaar geldig vanaf het moment dat je ze ontvangt, kortingstegoed is 3 maanden geldig.
-  Passion Points onder de 499 kunnen worden ingewisseld voor reward vouchers in de app waarbij je exclusieve
   kortingen krijgt voor een bepaalde tijd (bekijk de vraag “hoe kan ik een reward voucher verzilveren?"
   voor meer informatie.

Ik kan niet inloggen op My Hunkemöller, wat nu?

Kun je niet inloggen? Check dan eerst of je het juiste e-mailadres en/of wachtwoord hebt ingevoerd. Als je de melding inloggen mislukt krijgt, heb je waarschijnlijk nog geen account. Zie ook: Hoe kan ik een account aanmaken voor My Hunkemöller. Als je je wachtwoord kwijt bent, klik dan op wachtwoord vergeten. Je krijgt van ons een e-mail waarna je via een link je wachtwoord kunt aanpassen.

Ik ben mijn Membercard verloren of is gestolen, wat nu?

Als je je Membercard bent verloren of je denkt dat hij gestolen is, neem dan contact op met onze klantenservice. Dit kan alleen als je je Membercard hebt geregistreerd.

Ik heb geen Passion Points ontvangen, wat nu?

Wanneer je een aankoop in de winkel doet worden je Passion Points binnen 24 uur toegevoegd aan je account. Wanneer je een aankoop online doet worden je Passion Points bijgeschreven nadat je pakketje ons distributiecentrum heeft verlaten, dit kan een aantal dagen duren. Je wordt hierover geïnformeerd per e-mail. Indien de punten toch niet toegevoegd zijn, stuur dan binnen 30 dagen na je aankoop een e-mail naar onze klantenservice membercard@hunkemoller.com. Vermeld het Membercardnummer, het bedrag dat op de bon staat en het nummer van de bon in de e-mail. Indien je op een andere manier Passion Points hebt verdiend, verstuur dan een e-mail naar onze klantenservice met je Membercardnummer en een korte omschrijving van de actie.

Hoe kan ik een reward voucher verzilveren?

Binnen je profielpagina in de app vind je alle beschikbare reward vouchers. Je kunt je Passion Points onder 499 inwisselen voor deze kortingsvouchers waarbij je een online code of QR-code ontvangt om online of in de winkel te gebruiken. Het is alleen mogelijk om de voucher(s) te verzilveren wanneer je meer Passion Points hebt dan de voucher waard is. Jouw Passion Points tegoed wordt geüpdatet wanneer je de voucher hebt verzilverd. Wanneer je je item(s) retourneert worden de gebruikte Passion Points niet teruggestort op je account. Het is niet mogelijk om vouchers in te wisselen voor geld.

 Hoe verzilver je een voucher:
1. Wanneer je een voucher wilt gebruikten bij je aankoop, dien je je Passion Points te in te wisselen 
    voor de voucher. Klik op de voucher die je wilt gebruiken. De details van de voucher en de 
    verzilver button(s) is nu zichtbaar.

2. Let op! De voucher is alleen geldig voor 15 minuten nadat je hebt geklikt op “verzilver in de winkel” 
    of “verzilver online”, dus je dient dit alleen te doen wanneer je bij de kassa staat of al je producten
    klaar hebt staan in je online winkelmandje.

3. Wanneer je klikt op “verzilver in de winkel” wordt er een QR-code zichtbaar. Laat deze code 
    scannen door de caissière. Klik op “verzilver online” en een online code wordt zichtbaar. 
    Gebruik deze code in je winkelmandje.

Ik wil mij aanmelden voor de nieuwsbief, hoe werkt dat?

Klik op ‘aanmelden’ linksonderaan deze pagina. Je zult een bevestigingsmail ontvangen. Klik op de link in deze e-mail om je inschrijving te bevestigen. Het is ook mogelijk om je aan te melden voor de nieuwsbrief in je account. Log in op My Hunkemöller, ga naar ‘Mijn Profiel’, klik op ‘bewerken’ en vink aan “ik wil via e-mail op de hoogte gehouden worden van het laatste nieuws van Hunkemöller.” Klik daarna op ‘opslaan’.

Ik heb twee Membercardnummers, wat nu?

Als je twee Membercardnummers hebt dan kun je deze samenvoegen op één account. Neem hiervoor contact op met onze klantenservice.

Ik wil de nieuwsbrief niet meer ontvangen, hoe doe ik dat?

Als je onze nieuwsbrief niet meer wil ontvangen, klik je op de link onderaan in de nieuwsbrief. Het is ook mogelijk om je af te melden voor de nieuwsbrief in je account. Log in op My Hunkemöller, ga naar ‘Mijn Profiel’ en klik op ‘bewerken’ vink uit “ik wil via e-mail op de hoogte gehouden worden van het laatste nieuws van Hunkemöller.” Klik daarna op ‘opslaan’.

Hoe lang is mijn Membercard geldig?

Jouw Membercard is geldig voor onbepaalde tijd.

Hoe lang zijn Passion Points en het kortingstegoed geldig?

Als je bent aangemeld als Member voor My Hunkemöller, krijg je Passion Points bij elke aankoop die je doet in de winkel, webshop of via de app. De Passion Points blijven één jaar geldig. Bij 500 Passion Points ontvang je €5 kortingstegoed. Dit kortingstegoed is drie maanden geldig. Je Passion Points en kortingstegoed worden automatisch bijgeschreven op je account. Via de website en app heb je altijd een actueel overzicht van je gespaarde Passion Points en kortingstegoed. Gebruik je kortingstegoed in de winkel, via de app of in de webshop.

Wat zijn Passion Points?

Als je bent aangemeld als Member voor My Hunkemöller, krijg je bij elke aankoop die je doet in de winkel, webshop of via de app Passion Points. Voor elke €1 die je uitgeeft, krijg je 10 Passion Points. Ook kun je op andere manieren Passion Points verdienen. De Passion Points blijven één jaar geldig. Bij 500 Passion Points ontvang je €5 kortingstegoed. Dit kortingstegoed is drie maanden geldig. Je Passion Points en kortingstegoed worden automatisch bijgeschreven op je account. Via de website en app heb je altijd een actueel overzicht van je gespaarde Passion Points en kortingstegoed. Gebruik je kortingstegoed in de winkel, in de webshop of via de app.

Wat is ‘the Wheel of Passion’ en hoe werkt het?

The Wheel of Passion is een spel in de Hunkemöller app. Deze functionaliteit staat niet altijd aan en wordt aan- en uitgezet tijdens bepaalde campagnes. Je kunt the Wheel of Passion vinden door de app te openen en via de navigatie te klikken op ‘meer’ waarna je ‘Wheel of Passion’ ziet staan. Je kunt deelnemen door aan het rad te draaien, hierna zal er automatisch getoond worden of je prijs hebt gewonnen of niet. Je kunt tijdens een campagne maximaal 1 keer per 24 uur spelen.

Heb je een prijs gewonnen? Bekijk je app inbox voor meer informatie. Zijn je gewonnen Passion Points niet binnen 24 bijgeschreven? Neem contact op met onze klantenservice onder vermelding van je Membercardnummer en e-mailadres.

Bestelling & Levering

Waar is mijn pakketje?

Je krijgt van ons een bevestiging per e-mail wanneer je pakketje is verzonden en/of klaar ligt in het filiaal.

Via DHL:
Als je je pakketje wilt volgen, dan kan dit met de Track & Trace code via de website van DHL.
Deze kan je vinden in de e-mail die je ontvangt, als je pakketje ons voorraadcentrum heeft verlaten 
of op "My Hunkemöller". 

Via UPS:
Als je je pakketje wilt volgen, dan kan dit via de website van UPS.
Je pakketje wordt maximaal 14 dagen bewaard in de winkel of op het UPS Access Point. Hierna zal je bestelling worden geannuleerd en krijg je binnen 10 dagen automatisch je geld teruggestort op je rekening.


*Tip: download de Hunkemöller app, dan heb je ook altijd inzicht in je bestelstatus.

Ik heb niet mijn (hele) bestelling ontvangen. Wat nu?

Soms kan het helaas voorkomen dat je niet de hele bestelling hebt ontvangen. Je kunt dan het beste even contact opnemen met onze klantenservice.

Ik heb iets ontvangen wat ik niet heb besteld. Wat nu?

Soms kan het helaas voorkomen dat je iets hebt ontvangen wat je niet hebt besteld. Je kunt dan het beste even contact opnemen met onze klantenservice.

Kan ik een bestelling annuleren?

Helaas, dat kan niet. Als je iets op Hunkemoller.nl hebt besteld, dan is de bezorging definitief. Je kunt dan niet meer annuleren.  
Wat je wel kunt doen:
- de artikelen terugbrengen in de winkel nadat je pakketje hebt ontvangen.  
- Of je stuurt de artikelen meteen kosteloos retour. Hier kan je de retoursticker uit je pakket voor gebruiken. 
  Plak deze over de originele bezorgsticker op je pakket.

Zo snel mogelijk doch binnen 14 dagen na ontbinding krijg je alles wat je hebt betaald, inclusief bezorg- en retourkosten, terugbetaald op je rekening. Als je een deel van de bestelling terugstuurt, krijg je alleen dat deel teruggestort.

Kan ik mijn bestelling op een ander adres laten bezorgen?

Natuurlijk! Je kunt je bestelling altijd op een ander adres laten bezorgen. In de checkout kun je aangeven wat je factuuradres en je bezorgadres* is. Je kunt deze ook weer aanpassen in ‘My Hunkemöller’. Hiervoor moet je wel een account hebben.

*Let op: Geen bezorging op een postadres of via een postbusnummer.

Kan ik mijn bestelling laten bezorgen op een postadres?

Helaas, dat kan niet. Wij kunnen een bestelling niet bezorgen op een postadres of via een postbusnummer. Wij bezorgen alleen op een woon-/ werkadres. 

Ook bieden wij de Click & Collect optie. Dan kan je jouw bestelling online betalen en afhalen in de winkel.

Hoe wordt mijn bestelling bezorgd?

Wij hebben de volgende bezorgopties* waar je uit kunt kiezen:
- Ophalen in een Hunkemöller winkel naar keuze
- Ophalen bij een UPS Access Point
- Thuisbezorging (met DHL)

Ophalen in de winkel 
Vergeet niet je ordernummer mee te nemen als je je pakketje ophaalt. Je pakketje wordt maximaal 14 dagen bewaard in de winkel. Hierna zal je bestelling worden geannuleerd en word je de volgende werkdag terugbetaald via de betaalmethode die je hebt gebruikt. Heb je in de winkel afgerekend, dan ontvang je een mail met instructies.  Als je je pakketje wilt volgen, dan kan dit met je Track & Trace code via de website van DHL. Deze kun je vinden in de bevestiging die je per e-mail ontvangt, als je pakketje ons voorraadcentrum heeft verlaten of op "My Hunkemöller".

UPS Access Point:
Vergeet niet je ordernummer mee te nemen als je je pakketje ophaalt. Je pakketje wordt maximaal 14 dagen bewaard op het UPS afhaalpunt. Hierna zal je bestelling worden geannuleerd en word je binnen 10 werkdagen terugbetaald via de betaalmethode die je hebt gebruikt. Heb je in de winkel afgerekend, dan ontvang je een mail met instructies. Als je je pakketje wilt volgen, dan kan dit via de website van UPS.


Thuisbezorging met DHL:
Als je je pakketje wilt volgen, dan kan dit met de Track & Trace code via de website van DHL. Deze kun je vinden in de bevestiging die je per e-mail ontvangt, als je pakketje ons voorraadcentrum heeft verlaten of op "My Hunkemöller".

*Let op: Geen bezorging op een postadres of via een postbusnummer.

Hoe kan ik snel artikelen vinden op jullie website?

Bovenaan de website staat een zoekbalk. Hier vul je een zoekterm in. Zo kun je makkelijk en snel artikelen vinden of antwoorden op vragen die je hebt.

Hoe kan ik iets bestellen op Hunkemoller.nl?

Bestellen op Hunkemoller.nl is heel makkelijk. Je plaatst een artikel in je winkelmandje. Daarna ga je verder naar de checkout. Als je een Hunkemöller account hebt kun je inloggen met je emailadres.

Heb je geen account? Maak dan een profiel aan of bestel met het gasten checkout.

*Let op: het is niet (meer) mogelijk om te bestellen op hunkemoller.com.

Wat als een item niet op voorraad is?

Soms gebeurt het dat je favoriete item online niet op voorraad is . Je kunt er dan voor kiezen om het item te reserveren in één van onze winkels. Bekijk op de productpagina of het item op voorraad is bij een winkel bij jou in de buurt door te klikken op "Reserveren in de winkel". Helaas is het tijdelijk niet mogelijk om gebruik te maken van deze optie.

Tip: op de productpagina kun je kiezen voor de optie: “Stuur mij een e-mail als het artikel weer op voorraad is”. Je krijgt dan een email wanneer je favoriete item weer beschikbaar is. 

Ik heb geen bevestigingsmail ontvangen van mijn bestelling, wat kan ik doen?

Indien je geen bevestigingsmail hebt ontvangen check dan eerst je Spam inbox. Mocht je nog steeds niets hebben ontvangen, dan kan je het beste contact opnemen met onze klantenservice.

Wat gebeurt er als ik niet thuis ben op de leverdatum?

Wanneer je niet thuis bent wanneer de bezorger van DHL het pakketje komt aanbieden, maar één van je buren wel thuis is, dan wordt het pakketje bij de buren afgeleverd. Indien er geen van de buren thuis is dan zal het pakketje op volgende dag opnieuw worden aangeboden. Je ontvangt van de bezorger een DHL bezorger gemist kaart, hiermee kun je online een nieuwe afleverdag selecteren of een DHL punt waar je je pakketje binnen 2 weken kunt ophalen. Doe je dit niet, dan wordt het pakketje en teruggestuurd naar ons distributiecentrum.

Binnen 10 werkdagen word je terugbetaald via de betaalmethode die je hebt gebruikt. Heb je in de winkel afgerekend, dan ontvang je een mail met instructies. 

Ik heb mijn bestelling te laat binnen?

Door de drukte in ons voorraad centrum en/of drukte bij de postbode kan het soms langer duren. Als je je pakketje wilt volgen dan kan dit met de Track & Trace code via de website van DHL. Deze kun je vinden in de bevestiging die je per e-mail ontvangt, als je pakketje ons voorraadcentrum heeft verlaten. Goed om te weten dat je altijd van ons een bevestiging per e-mail krijgt als je pakketje is verzonden.

Is er een overzicht van alle Hunkemöller winkels?

Je kunt alle Hunkemöller winkels vinden in onze storelocator. Gewoon even je postcode en plaats invullen, dan krijg je de winkels bij jou in de buurt.

Hoe wordt mijn bestelling bezorgd?

Wij hebben de volgende bezorgopties* waar je uit kunt kiezen:
- Ophalen in een Hunkemöller winkel naar keuze
- Ophalen bij een UPS Access Point
- Thuisbezorging (met DHL)


Ophalen in de winkel en/of UPS Access Point:
Vergeet niet je ordernummer mee te nemen naar de winkel en/of UPS punt als je je pakketje ophaalt. Je pakketje wordt maximaal 14 dagen bewaard in de winkel of op het UPS afhaalpunt. Hierna zal je bestelling worden geannuleerd en krijg je binnen 10 dagen automatisch je geld teruggestort op je rekening.
Als je je pakketje wilt volgen, dan kan dit via de website van UPS.
Thuisbezorging met DHL:
Als je je pakketje wilt volgen, dan kan dit met de Track & Trace code via de website van DHL. Deze kan je vinden in de bevestiging die je per e-mail ontvangt, als je pakketje ons voorraadcentrum heeft verlaten of op "My Hunkemöller".

*Let op: Geen bezorging op een postadres of via een postbusnummer.

Kan ik een online bestelling afhalen in de winkel?

Ja, met de Click & Collect optie kan je jouw bestelling online betalen en gratis afhalen in de winkel:

- Voeg je favoriete items toe aan je winkelmandje.
- Kies voor “Ophalen In een Hunkemöller winkel". Je betaalt dan geen verzendkosten.
- Controleer je factuurgegevens. In de volgende stap kun je postcode / stad invullen om het 
  dichtstbijzijnde filiaal te vinden of een winkel naar keuze te selecteren.
- Nadat je de betaling hebt afgerond, is je bestelling geplaatst. Je zal een e-mail ontvangen ter bevestiging
  en daarna een update indien je pakketje is ingepakt en wordt verzonden.
- Je kunt je pakketje binnen 1-2 werkdagen ophalen in de winkel van je keuze. Je ontvangt hierover bericht. Vergeet niet je ordernummer mee te nemen naar de winkel! 
- Je pakketje wordt maximaal 14 dagen bewaard in de winkel. Hierna zal je 
  bestelling worden geannuleerd en  word je de volgende werkdag terugbetaald via de betaalmethode die je hebt gebruikt. Heb je in de winkel afgerekend, dan ontvang je een mail met instructies. 

Als iemand anders je order komt ophalen, zorg dan dat deze persoon een machtiging heeft die het volgende bevat:
- Jouw bestelling nummer
- Jouw volledige naam 
- De volledige naam van de persoon die je bestelling komt ophalen (deze persoon moet zich ook kunnen identificeren)

Kan ik een artikel naar een winkel versturen?

Ja, met de Click & Collect optie kan je jouw bestelling online betalen en gratis afhalen in de winkel:

- Voeg je favoriete items toe aan je winkelmandje.
- Kies voor “Ophalen In een Hunkemöller winkel". Je betaalt dan geen verzendkosten.
- Controleer je factuurgegevens. In de volgende stap kun je postcode / stad invullen om het 
  dichtstbijzijnde filiaal te vinden of een winkel naar keuze te selecteren.
- Nadat je de betaling hebt afgerond, is je bestelling geplaatst. Je zal een e-mail ontvangen ter bevestiging
  en daarna een update indien je pakketje is ingepakt en wordt verzonden.
- Je kunt je pakketje binnen 1-2 werkdagen ophalen in de winkel van je keuze. Je ontvangt hierover bericht. Vergeet niet je ordernummer mee te nemen naar de winkel! 
- Je pakketje wordt maximaal 14 dagen bewaard in de winkel. Hierna zal je 
  bestelling worden geannuleerd en  word je de volgende werkdag terugbetaald via de betaalmethode die je hebt gebruikt. Heb je in de winkel afgerekend, dan ontvang je een mail met instructies. 

Als iemand anders je order komt ophalen, zorg dan dat deze persoon een machtiging heeft die het volgende bevat:
- Jouw bestelling nummer
- Jouw volledige naam 
- De volledige naam van de persoon die je bestelling komt ophalen (deze persoon moet zich ook kunnen identificeren)

Hoeveel zijn jullie verzendkosten?

De verzendkosten zijn afhankelijk van je hoe je bestelling wenst te ontvangen:
- Kies je in de check out voor ophalen van je bestelling in een winkel naar keuze, dan betaal je geen verzendkosten.
- Verzendkosten via DHL zijn €4,90 per bestelling.
- Wanneer u een bestelling bij een UPS Access Point wilt laten bezorgen bedragen de verzendkosten €3,95 per bestelling.

*Let op: Geen bezorging op een postadres of via een postbusnummer.

Wat is jullie standaard levertijd?

Je pakketje zal binnen 1-2 werkdagen binnen komen.

Mijn Track & Trace code werkt niet. Wat nu?

Als je een Track & Trace code ontvangt, dan kan het 24 uur duren voordat je je pakketje kunt volgen.
Het zendingsnummer bestaat uit 10 cijfers. Krijg je een foutmelding, controleer dan het ingevoerde zendingsnummer en probeer het (later) opnieuw. Voor verdere vragen kun je contact opnemen met DHL Klantenservice.

Waar vind ik mijn Track & Trace code?

Als je je pakketje wilt volgen, dan kan dit met de Track & Trace code via de website van DHL. 
Deze kan je vinden:
- in de bevestiging die je per e-mail ontvangt, als je pakketje ons voorraadcentrum heeft verlaten,
- of op "My Hunkemöller". 

Tip: download de Hunkemöller app, dan heb je ook altijd inzicht in je bestelstatus.

Ik heb een verkeerde maat of kleur opgestuurd gekregen. Wat nu?

Soms kan het helaas gebeuren dat je een verkeerde maat of kleur hebt ontvangen.
Je kunt dan het volgende doen: 
- het artikel gratis retourneren. Gebruik daarvoor de retoursticker uit het pakket en bestel het opnieuw via de website. Binnen 10 werkdagen word je terugbetaald via de betaalmethode die je hebt gebruikt. Heb je in de winkel afgerekend, dan ontvang je een mail met instructies.
- of retourneer het artikel via de winkel en bestel het opnieuw via de website. De volgende werkdag word je terugbetaald via de betaalmethode die je hebt gebruikt.

Betalen, Vouchers & Promoties

Wat is AfterPay?

Een service "achteraf betalen" van Arvato Finance B.V.. Met digitale acceptgiro kun je online bestellingen betalen via AfterPay.

AfterPay voert voor Hunkemöller.nl het volledige achteraf betaalproces uit. Dit betekent dat je een digitale acceptgiro van AfterPay via e-mail ontvangt om het gekochte product(en) te betalen. Je kunt bij Hunkemöller.nl betalen met een digitale acceptgiro tot een bedrag van €150 als u voor de eerste keer betaalt via AfterPay. Ben je al bekend bij AfterPay dan kun je betalen tot een bedrag van €300.

Ter goedkeuring van uw verzoek om te betalen met acceptgiro voert AfterPay een gegevenscontrole uit. AfterPay hanteert een strikt privacy beleid zoals omschreven in haar privacy statement. Mocht onverhoopt uw verzoek tot betaling met acceptgiro niet geautoriseerd worden, dan kun je natuurlijk het aan te kopen product betalen met een andere betaalmethode.

Je kunt bij vragen altijd contact met AfterPay opnemen via 020-7230270 of per post:

AfterPay
T.a.v. Klantenservice
Postbus 434
8440 AK Heerenveen

Voor meer informatie verwijzen wij je naar het consumentendeel van de AfterPay website.

Prijs informatie bij Hunkemöller.nl

Al onze prijzen zijn inclusief BTW & exclusief verzendkosten.

Waar kan ik meer informatie vinden over mijn Passion Points en kortingstegoed?

Meer informatie kun je terugvinden op de Membercard omgeving.

Waar kan ik mijn rekeningoverzicht vinden?

Je rekeningoverzicht staat bij ‘meest recente bestellingen’ op ‘My Hunkemöller’. Om al je bestelling te zien, klik op je ‘bekijk eerdere bestellingen’.

Ik kan de Lingerie card niet verzilveren. Wat nu?

Wat vervelend dat de lingerie card niet werkt.
Het kan zijn dat er niet voldoende saldo op staat. Je kunt het saldo checken in de webshop.
Is de lingerie card niet bekend of krijg je een andere melding? Neem dan contact met ons op.

Bewaar de Lingerie card goed, ook na gebruik! Terugbetalingen van je aankoop met Lingerie card worden teruggestort op deze Lingerie card.

Hoe kan ik zien wat het saldo is op mijn Lingerie card?

Om je saldo te bekijken op je Lingerie card doorloop je de stappen van de checkout en plaats je een bestelling. In het overzicht met betaalmethode vink je Lingerie card aan. Vervolgens klik je op ‘doorgaan’. In de volgende stap zie je linksonder in het scherm ‘controleer kaart saldo’. Als je hierop klikt kan je het saldo van je Lingerie card bekijken. Bewaar de Lingerie card goed, ook na gebruik! Terugbetalingen van je aankoop met Lingerie card worden teruggestort op deze Lingerie card.

Wat is een Lingerie card?

Een Lingerie card* van Hunkemöller is een cadeaubon waarvan je zelf de waarde kan bepalen. Hiermee kun je een vriendin verrassen bijvoorbeeld. Je kunt de Lingerie card gebruiken in onze winkels. Bewaar de Lingerie card goed, ook na gebruik! Terugbetalingen van je aankoop met Lingerie card worden teruggestort op deze Lingerie card.

Waar kan ik mijn Membercard credits verzilveren?

Membercard credits van Hunkemöller kun je verzilveren in al onze winkels en online.

Hoe weet ik wat de acties en kortingen op de website zijn?

Bekijk snel alle actuele Hunkemöller kortingscodes.

Zitten er voorwaarden aan een kortingscode of voucher?

Je kunt een kortingscode maar één keer gebruiken. Daarna is hij niet meer geldig. Er is één kortingscode per bestelling. Kortingscodes zijn alleen geldig als je bestelt op Hunkemoller.nl. Je kunt er geen contant geld voor krijgen of ze met terugwerkende kracht inleveren.

Bekijk alle actuele Hunkemöller kortingscodes.

Kan ik mijn Lingerie card omruilen voor contant geld?

Een Lingerie card van Hunkemöller is niet om te ruilen voor contant geld.

Bewaar de Lingerie card goed, ook na gebruik! Terugbetalingen van je aankoop met Lingerie card worden teruggestort op deze Lingerie card.

Hoe gebruik ik mijn kortingscode of voucher?

Je kunt je korting of voucher verzilveren in je winkelmandje. Je moet dan je code invullen en klikken op ‘toevoegen’.

Op "deze pagina" blijf je up-to-date van alle promoties, acties en kortingen op Hunkemöller.

Is winkelen op Hunkemoller.nl veilig?

Winkelen op Hunkemoller.nl is heel veilig. We gebruiken namelijk de veilige SSL-methode. Dat betekent dat jouw persoonlijke informatie wordt versleuteld en niet bekeken kan worden door anderen.

We voldoen aan alle regels van de privacywetgeving en alle andere wettelijke voorschriften. En wij geven jouw persoonlijke informatie nooit aan derden zonder jouw toestemming. Lees hier alles over veiligheid en privacy.

Hoe lang duurt het voordat mijn betaling is verwerkt?

Hoe lang het duurt voordat een betaling is verwerkt, hangt af van jouw manier van betalen. Met iDeal gaat het snel, meestal direct. Als je betaalt met PayPal gaat het bedrag meestal direct van je PayPal account af. Betaal je met creditcard, dan wordt het bedrag geïnd als jouw bestelling het magazijn verlaat.

Waar kan ik een Lingerie card kopen?

Je kunt een Lingerie card van Hunkemöller kopen in al onze winkels. Check in onze storelocator welke winkel dicht bij jou in de buurt is. Bewaar de Lingerie card goed, ook na gebruik! Terugbetalingen van je aankoop met Lingerie card worden teruggestort op deze Lingerie card.

Kan ik mijn Passion Points kortingstegoed bij mijn online bestelling verzilveren?

Ja, dat kan. Als er voldoende Passion Points zijn gespaard kan je bij stap 3 van het bestelproces je Passion Points kortingstegoed verzilveren.

Hoe wordt het retourbedrag vastgesteld als ik online retourneer en ik bij mijn bestelling gebruik heb gemaakt van mijn Passion Points kortingstegoed?

Per artikel retour, wordt een evenredig bedrag teruggeschreven op je (digitale) Membercard. Dit kan enkele dagen duren voordat dit is verwerkt.

Waarmee kan ik betalen op Hunkemoller.nl?

Je kunt op verschillende manieren betalen op Hunkemoller.nl. :

1. Wij accepteren Mastercard, Visa en American Express.
2. Paypal.
3. iDeal.
4. AfterPay
5. Lingerie card

Zo snel mogelijk doch binnen 14 dagen na ontbinding krijg je alles wat je hebt betaald, inclusief bezorg- en retourkosten, terugbetaald.
Al onze prijzen zijn inclusief BTW & exclusief verzendkosten.

*Wat is AfterPay?
AfterPay voert voor Hunkemöller.nl het volledige achteraf betaalproces uit. Dit betekent dat je een digitale acceptgiro van AfterPay via e-mail ontvangt om het gekochte product(en) te betalen. Je kunt bij Hunkemöller.nl betalen met een digitale acceptgiro tot een bedrag van €150 als je voor de eerste keer betaalt via AfterPay*. Ben je  al bekend bij AfterPay dan kan je betalen tot een bedrag van €300.

Ter goedkeuring van je verzoek om te betalen met acceptgiro voert AfterPay een gegevenscontrole uit. AfterPay hanteert een strikt privacy beleid zoals omschreven in haar privacy statement. Mocht onverhoopt je verzoek tot betaling met acceptgiro niet geautoriseerd worden, dan kun je natuurlijk het aan te kopen product betalen met een andere betaalmethode.

Je kunt bij vragen altijd contact met AfterPay opnemen via 020-7230270 of per post. Voor meer informatie verwijzen wij u naar het consumentendeel van de AfterPay website.

Krijg ik mijn Passion Points kortingstegoed terug als ik online mijn bestelling geheel of gedeeltelijk retourneer?

Ja,  bij online retourneren wordt het verzilverde kortingstegoed van je Passsion Points geheel of gedeeltelijk op je (digitale) Membercard teruggeschreven.

Waar kan ik de Lingerie card gebruiken?

Je kunt een Lingerie card van Hunkemöller gebruiken in alle Hunkemöller winkels in Nederland, België, Duitsland, Oostenrijk, Frankrijk, Spanje, Luxemburg, de Nederlandse website & Nederlandse app en de Duitse website & Duitse app.

Gebruik van Lingerie card* online: Plaats artikelen in je winkelmandje en ga door naar de checkout. In het overzicht met betaalmethoden kan je Lingerie card aanvinken als betaalmethode. Klik daarna op ‘doorgaan’ . In deze stap word je gevraagd je naam, kaartnummer en krascode in te voeren. Je kaartnummer en krascode vind je op de Lingerie card. Vervolgens kan je verdergaan met bestellen.

Bewaar de Lingerie card goed, ook na gebruik! Terugbetalingen van je aankoop met Lingerie card worden teruggestort op deze Lingerie card.

Retourneren & Ruilen

Wanneer krijg ik mijn geld terug?

Als wij jouw pakketje binnen hebben, krijg je een bevestiging via de mail. Dit kan 10 dagen duren. Als je de hele bestelling terugstuurt, krijg je het hele bedrag inclusief bezorgkosten terug.

Zo snel mogelijk doch binnen 14 dagen na ontbinding krijg je alles wat je hebt betaald, inclusief bezorg- en retourkosten, terugbetaald op je rekening. Als je een deel van de bestelling terugstuurt, krijg je alleen dat deel teruggestort.

Wij betalen je terug met hetzelfde betaalmiddel als waarmee je de oorspronkelijke transactie heeft verricht, tenzij je uitdrukkelijk anderszins heeft ingestemd; in ieder geval zullen we je voor zulke terugbetaling geen kosten in rekening worden gebracht. Wij mogen wachten met terugbetaling tot wij de goederen hebben teruggekregen, of je hebt aangetoond dat je de goederen hebt teruggezonden, al naar gelang welk tijdstip eerst valt. Check voor de voorwaarden m.b.t. je aankoop in de winkel de kassabon. 

Hoeveel zijn jullie retourkosten?

Toch niet helemaal happy met je bestelling? Geen probleem, je kunt je bestelling altijd kosteloos retourneren 
1. terugbrengen naar een winkel bij jou in de buurt;
2. via ophaalservice bij je thuis. Neem contact op met onze klantenservice en geef aan op welke dag je het pakket wilt retourneren. Gebruik hiervoor je retoursticker die aan je online bestelling is toegevoegd;
3. terugsturen via een DHL servicepunt. Gebruik hiervoor je retoursticker die aan je online bestelling is toegevoegd. Let op: alleen mogelijk met thuisbezorging;
4. terugsturen via een UPS afhaalpunt. Gebruik hiervoor je retoursticker die aan je online bestelling is toegevoegd. Let op: alleen mogelijk indien je pakket via UPS hebt besteld. 

Je kunt ook gebruik maken van andere vervoerders maar dan zijn de kosten voor eigen rekening.

Zijn er artikelen die ik niet kan terugsturen?

Producten die niet geschikt zijn om te worden teruggezonden om redenen van gezondheidsbescherming of hygiëne en waarvan de verzegeling na de levering is verbroken, of producten die duidelijk voor een specifieke persoon bestemd zijn.

Wij vragen je vriendelijk de verpakking van onderstaande artikelen omwille van de hygiëne ongeopend of verzegeld te laten.
1.plak bh’s
2.alle artikelen uit de beauty line
3.panty’s en kousen

Krijg ik automatisch een ander artikel als ik mijn artikel terugstuur?

Je krijgt geen vervangend artikel als je een aankoop terugstuurt naar Hunkemöller. Je kunt wel een nieuwe bestelling doen op onze website.

Hoe wordt het retourbedrag vastgesteld als ik online retourneer en ik bij mijn bestelling gebruik heb gemaakt van mijn Passion Points kortingstegoed?

Per artikel retour, wordt een evenredig bedrag teruggeschreven op je (digitale) Membercard. Dit kan enkele dagen duren.

Hoe lang duurt het voordat het terugsturen van een artikel is verwerkt?

Als wij jouw pakketje binnen hebben, krijg je een bevestiging via de mail. Bij herroeping wordt zo spoedig mogelijk doch uiterlijk binnen 14 dagen vanaf het moment dat je ons op de hoogte hebt gebracht, het bedrag van aankoop terugbetaald.

Als je de hele bestelling terugstuurt, krijg je het hele bedrag inclusief bezorg- en retourkosten terug. Als je een deel van de bestelling terugstuurt, krijg je alleen dat deel teruggestort.

De termijn van terugbetalen gaat in op het moment dat je de bestelling terug stuurt, of aangeeft dat je de bestelling retour gaat sturen.

Als de retourzending niet binnen 14 dagen is ontvangen, wachten wij met terugbetaling totdat de retourbestelling is ontvangen, of tot dat je aan kunt tonen dat de bestelling retour gezonden is. 

Indien er onnodige schade aan het product is ontstaan, kunnen wij deze waardevermindering in rekening brengen. Je bent alleen aansprakelijk voor waardevermindering door gebruik dat verder gaat dan nodig om de aard, kenmerk en werking van het product te beoordelen.

Hoe kan ik een item retourneren bij Hunkemoller.nl?

Na ontvangst van het product heb je 14 dagen de tijd om te besluiten of je jouw bestelling wilt retourneren. Je kunt je bestelling altijd gratis retourneren via onderstaande optie's. Je kunt ook gebruik maken van andere vervoerders maar dan zijn de kosten voor eigen rekening.

Retourneren werkt alsvolgt:

Retourneren via de winkel Retourneren kan altijd kosteloos in een winkel bij jou in de buurt. Je wordt dan al de volgende werkdag terugbetaald via de betaalmethode die je hebt gebruikt. Heb je in de winkel afgerekend, dan wordt de betaling meteen met je afgehandeld. Als je een deel van de bestelling retourneert, krijg je alleen dat deel terug.

Retour via een UPS Afhaalpunt 
1. stop de items samen met de retourbon in een pakketje, het kan in de originele verpakking
2. knip de retoursticker uit en plak het op het pakketje
3. breng het pakketje naar een UPS servicepunt
4. als wij het pakketje binnen hebben, krijg je een bevestiging via de mail. Binnen 10 werkdagen word je terugbetaald via de betaalmethode die je hebt gebruikt. Heb je in de winkel afgerekend, dan ontvang je een mail met instructies. Maak je gebruik van je herroepingsrecht, dan gebeurt de terugbestaling zo snel mogelijk doch binnen 14 dagen volgend op de dag van de herroeping, inclusief bezorg- en retourkosten, als wij het product hebben ontvangen of je aantoont dat je het product hebt teruggezonden. Als je een deel van de bestelling terugstuurt, krijg je alleen dat deel terug.

Retour via een DHL Servicepunt 
1. stop de items samen met de retourbon in een pakketje, het kan in de originele verpakking
2. knip het retour ticket uit en plak het op het pakketje
3. breng het pakketje naar DHL Servicepunt. DHL print vervolgens een eigen retour ticket om gratis te retourneren.
4. als wij het pakketje binnen hebben, krijg je een bevestiging via de mail. Binnen 10 werkdagen word je terugbetaald via de betaalmethode die je hebt gebruikt. Heb je in de winkel afgerekend, dan ontvang je een mail met instructies. Maak je gebruik van je herroepingsrecht, dan gebeurt de terugbestaling zo snel mogelijk doch binnen 14 dagen volgend op de dag van de herroeping, inclusief bezorg- en retourkosten, als wij het product hebben ontvangen of je aantoont dat je het product hebt teruggezonden. Als je een deel van de bestelling terugstuurt, krijg je alleen dat deel terug.

Retour via ophaalservice bij je thuis 1. stop de items samen met de retourbon in een pakketje, het kan in de originele verpakking
2. neem contact op met onze klantenservice en geef aan op welke dag je het pakket wilt retourneren.
3. onze bezorger van DHL komt het pakketje thuis bij je ophalen.
4. als wij het pakketje binnen hebben, krijg je een bevestiging via de mail. Binnen 10 werkdagen word je terugbetaald via de betaalmethode die je hebt gebruikt. Heb je in de winkel afgerekend, dan ontvang je een mail met instructies. Maak je gebruik van je herroepingsrecht, dan gebeurt de terugbestaling zo snel mogelijk doch binnen 14 dagen volgend op de dag van de herroeping, inclusief bezorg- en retourkosten, als wij het product hebben ontvangen of je aantoont dat je het product hebt teruggezonden. Als je een deel van de bestelling terugstuurt, krijg je alleen dat deel terug.


Algemeen retouradres:
UPS Center Hunkemoller
Reactorweg 23a
3542 AD Utrecht
Nederland

 

Krijg ik mijn Passion Points kortingstegoed terug als ik online mijn bestelling geheel of gedeeltelijk retourneer?

Ja, bij online retourneren wordt het verzilverde kortingstegoed van je Passsion Points geheel of gedeeltelijk op je (digitale) Membercard teruggeschreven. Dit kan enkele dagen duren.

Data Privacy gerelateerde vragen.

Hunkemöller International B.V. is toegewijd aan het beschermen van jouw persoonlijke data. Het is jouw informatie, en dat respecteren wij. Onze Privacy Statement  geeft je gedetailleerde informatie over wanneer en waarom we jouw persoonlijke data verzamelen, hoe we het gebruiken en hoe we zorgen dat het veilig blijft.

Als je jouw persoonlijke data wilt verwijderen, updaten, overzetten of toegang tot je persoonlijke data wilt, gebruik dan ons contactformulier op de website: 
1. Ga naar "contact" en vul de verplichte velden in 
2. Kies het onderwerp "Privacy gerelateerde vragen" 
3. Verstuur het formulier

We zullen binnen 30 dagen na je verzoek contact met je opnemen. Het is mogelijk dat we voor meer informatie zullen vragen.

Zitten er voorwaarden aan het retourneren van artikelen?

Er zijn een aantal voorwaarden om bij Hunkemoller.nl artikelen te retourneren:

1. Je kunt binnen 14 dagen na ontvangst aan ons laten weten dat je van de aankoop af wenst te zien. Na aanmelding heb je vervolgens nog eens 14 dagen om de producten daadwerkelijk te retourneren. Je kan ook zonder voorafgaande mededeling de producten binnen 14 dagen na ontvangst terugsturen, als je daarbij maar een mededeling voegt waaruit jouw wens tot herroeping blijkt.
2. Artikelen* moeten (indien redelijkerwijs mogelijk) onbeschadigd zijn.
3. Je kan ons retourlabel gebruiken om je pakketje terug te sturen.

Je kunt je bestelling gratis terugsturen. Hoe dit werkt kun je vinden bij de vraag: "Hoe kan ik een item terugsturen bij Hunkemoller.nl".

*Uitgesloten van retournering: Producten die niet geschikt zijn om te worden teruggezonden om redenen van gezondheidsbescherming of hygiëne en waarvan de verzegeling na de levering isverbroken, of producten die duidelijk voor een specifieke persoon bestemd zijn.

Kan ik artikelen retourneren in de winkel?

Ja, het is mogelijk om artikelen die je via de webshop besteld hebt te retourneren in de winkel. Zorg ervoor dat je de factuur meeneemt.

Je bent alleen aansprakelijk voor de waardevermindering van de goederen die het gevolg is van het gebruik an de goederen, dat verder gaat dan nodig is om de aard, de kenmerken en de werking
van de goederen vast te stellen.

*Let op: Je krijgt je geld terugbetaald op je rekening.

Kan ik artikelen die ik via de webshop heb besteld, ruilen?

Het is niet mogelijk om artikelen die je via de webshop besteld hebt, om te ruilen in onze winkels. Wel kunnen de artikelen geretourneerd worden. Zorg ervoor dat je de factuur meeneemt.

*Let op: Je krijgt je geld terugbetaald op je rekening.

Ik heb een mail ontvangen met een link waar ik mijn IBAN gegevens in moet vullen. Waarom?

Wanneer je een Order in Store hebt gedaan (online besteld – betaald in de winkel) kun je in onderstaande gevallen een email met een link krijgen om je geld terug te krijgen:

- Je hebt je bestelling teruggestuurd naar ons magazijn;
- Wanneer je bestelling geannuleerd is omdat je het niet in de winkel opgehaald hebt binnen 14 dagen;
- Wanneer je bestelling geannuleerd is omdat je het niet bij het ophaalpunt opgehaald hebt binnen 14 dagen;
- Een product van je totale bestelling is geannuleerd.


We vragen voor je IBAN zodat we je geld terug kunnen geven. De link is veilig, geldig voor 14 dagen en je IBAN gegevens zijn beschermd. Wanneer je je IBAN gegevens in hebt gevuld zullen we je je geld terug geven binnen de volgende 10 werkdagen.

Als je niks bij Hunkemöller hebt gekocht vul dan niet de gegevens in en verwijder de mail.

Service & Contact

Ik heb een klacht over Hunkemöller. Waar moet ik heen?

Ben je niet tevreden over een artikel of over onze service? Wij horen het uiteraard graag! Je kunt het contactformulier invullen of bellen met onze klantenservice.

Voor webwinkel vragen is de klantenservice bereikbaar via 035-646 5412, van maandag t/m vrijdag 09.00 tot 19.00 uur en zaterdag van 10.00 tot 16.00 uur. En via e-mail: klantenservice@hunkemoller.com.

Voor overige vragen is de klantenservice bereikbaar via 035- 646 5412, van maandag t/m vrijdag van 09.00 tot 17.00  En via e-mail: klantenservice@hunkemoller.com.

Binnen 14 dagen ontvang je, conform de Algemene Voorwaarden Thuiswinkel, een inhoudelijke reactie op jouw klacht.

Kan er geen oplossing worden gevonden, dan kan je via de Geschillencommissie Thuiswinkel een klacht/geschil een indienen. Dit kan op de website van de geschillencommissie, www.sgc.nl

Tevens kan je je klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform

Hoe kan ik contact opnemen met de klantenservice?

Voor webwinkel vragen is de klantenservice bereikbaar via 035-646 5412, van maandag t/m vrijdag 09.00 tot 19.00 uur en zaterdag van 10.00 tot 16.00 uur. En via e-mail: klantenservice@hunkemoller.com.
Of klik hier om naar de klantenservice pagina te gaan.

Voor overige vragen is de klantenservice bereikbaar via 035-646 5412, van maandag t/m vrijdag van 09.00 tot 17.00. En via e-mail: klantenservice@hunkemoller.com.
Of klik hier om naar de klantenservice pagina te gaan.

Data Privacy gerelateerde vragen.

Hunkemöller International B.V. is toegewijd aan het beschermen van jouw persoonlijke data. Het is jouw informatie, en dat respecteren wij. Onze Privacy Statement  geeft je gedetailleerde informatie over wanneer en waarom we jouw persoonlijke data verzamelen, hoe we het gebruiken en hoe we zorgen dat het veilig blijft. 

Als je jouw persoonlijke data wilt verwijderen, updaten, overzetten of toegang tot je persoonlijke data wilt, gebruik dan ons contactformulier op de website: 
1. Ga naar "contact" en vul de verplichte velden in
2. Kies het onderwerp "Privacy gerelateerde vragen"
3. Verstuur het formulier

We zullen binnen 30 dagen na je verzoek contact met je opnemen. Het is mogelijk dat we voor meer informatie zullen vragen.

Wettelijke garantie?

Bij aankoop van artikelen in de Hunkemöller-webshop is de wettelijke garantie van toepassing. Wettelijke garantie houdt in dat het artikel datgene moet doen wat je als consument in alle redelijkheid mag verwachten. Er is geen wettelijke termijn aan deze garantie verbonden omdat het per artikel verschillend is wat je als consument mag verwachten.

Hoe bepaal ik de juiste maat en pasvorm?

Twee afmetingen zijn belangrijk bij het bepalen van de goede maat en pasvorm: de onderwijdte en de bovenwijdte. De onderwijdte is de omvang van je borsten in centimeters. De bovenwijdte is een letter die staat voor de omvang van je borsten over het volste gedeelte. Kijk voor meer informatie op onze perfect fit pagina.

Waar kan ik mijn dichtstbijzijnde Hunkemöller winkel vinden?

Ga naar de storelocator, vul je postcode of plaatsnaam in en vind je dichtstbijzijnde Hunkemöller winkel.

Hoe kan ik het beste mijn producten wassen?

Was voor gebruik altijd je gekochte artikelen. Zorg ervoor dat je rode en donkere artikelen altijd apart wast. Kijk voor meer informatie over wassen op onze wasadvies pagina.