Hoe kunnen wij je helpen?

Mijn Hunkemöller

Hoe kan ik een account aanmaken voor MyHunkemöller?

Om een ​​account aan te maken, klik je bovenaan op de balk 'inloggen' om naar de registratiepagina te gaan.

- Heb je nog geen account? Vul onder de knop 'Ik ben nieuw' alle gevraagde velden in en accepteer de voorwaarden.
Je kunt je ook inschrijven en Member worden via de Hunkemöller app.

* Let op: je ontvangt nog een e-mail om je inschrijving te bevestigen. Door te klikken op de link in dit bericht, wordt je officieel lid van My Hunkemöller. Indien je dan je registratie voltooit en alle velden invult, krijg je 100 extra Passion Points! Ga voor meer informatie naar de vraag: 'Hoe spaar ik voor Passion Points?

Wat is My Hunkemoller?

Bij Hunkemöller staan onze klanten centraal. MyHunkemöller is een op punten gebaseerd loyaltiteitsprogramma, waarvan klanten in de winkel, op de website of in de app lid - ook wel Member genoemd - kunnen worden. MyHunkemöller is opgezet om deze Members op een persoonlijke en inspirerende manier te waarderen en ze een aangename ervaring te bieden. We belonen ze met kortingen, cadeaus en exclusieve services. Hoe meer je shopt en met ons interageert, hoe meer punten je spaart, hoe hoger je level wordt. Daaraan zijn dan weer nieuwe en meer exclusieve voordelen voor je gekoppeld! Denk bijvoorbeeld aan limited edition producten, uitnodigingen voor evenementen, korting vouchers, geschenken voor je verjaardag, eerdere Member afprijzingen en nog zoveel meer. Ontdek hier alle benefits van het programma: https://www.hunkemoller.nl/passionpoints-benefits
We gebruiken de persoonsgegevens van onze Members uitsluitend om nog beter in hun behoefte te kunnen voorzien.

Members sparen voor punten die optellen tot een bepaald saldo (Passion Points).
Het programma bestaat uit 4 niveaus (levels) en het aantal Passion Points bepaalt waar de Member zich bevindt. Elk niveau heeft een start- en een eindbalans.
Het puntensaldo bepaalt op welke vouchers je recht hebt. Members ontvangen gedurende de periode van 1 jaar, 5 x een shoptegoed ter waarde van €5 en tal van andere korting vouchers & cadeaus.
Je ontvangt bij:
250 punten = 5 EUR
750 punten = 5 EUR
1000 punten = 5 EUR
1500 punten = 5 EUR
2000 punten = 5 EUR

Als je 12 maanden geen aankopen bij ons doet, zak je 1 level. Je belandt dan daar op de eindbalans aan Passion Points.

Ik heb al een Memberaccount binnen het vorige programma (voor 2021). Verandert er iets voor mij?

Je Membercard en bijbehorend account blijft gewoon geldig. Je puntenbalans en shoptegoed dat geldig is bij de overgang naar het nieuwe MyHunkemoller programma blijft geldig. En er komen nieuwe voordelen bij! Vanaf nu spaar je punten die je toegang geven tot een van de vier levels in het programma. Elk level heeft steeds exclusiever wordende voordelen zoals kortingen, gifts en pre-sale events.

Kan ik mijn MyHunkemoller Memberaccount ook in het buitenland gebruiken?

Ja je kunt Membercard in het buitenland gebruiken en met je Member account inloggen op de websites en apps. Ook Passion Points sparen en het shoptegoed en de vouchers gebruiken kan ook bij winkels in het buiteland en op de websites en apps van de betreffende landen. Voor de landen waarin Hunkemoller actief is check je onze winkelzoeker op de website. De voordelen per level zijn hetzelfde.

Ik kan niet inloggen op My Hunkemöller, wat nu?

Kun je niet inloggen? Check dan eerst of je het juiste e-mailadres en/of wachtwoord hebt ingevoerd. Als je de melding 'dit e-emailadres word niet herkend' krijgt, heb je waarschijnlijk nog geen account. Zie ook: Hoe kan ik een account aanmaken voor My Hunkemöller. Als je de melding 'dit account is nog niet geactiveerd' krijg, laat dan de activatie e-mail opnieuw naar je inbox versturen. Let op: je ontvangt hierna een e-mail om je account te activeren. Pas wanneer op je op de link in de e-mail klikt ben je Member van My Hunkemoller en kun je zowel in de app (en de website) als in de winkel gebruik maken van je rewards zoals vouchers en shop tegoed!

Als je je wachtwoord kwijt bent, klik dan op wachtwoord vergeten. Je krijgt van ons een e-mail waarna je via een link je wachtwoord kunt aanpassen.
Als je je emailadres bent vergeten waarmee je Member bent geworden, neem dan contact op met de klantenservice en vermeld je Membercard nummer. Zie ook 'Waar kan ik mijn Membercardnummer vinden?

Hoe verander ik mijn woonadres?

Om je gegevens te veranderen log je in. Je komt dan op je Member pagina. Klik daarna op ‘Mijn Profiel’ en in de tab mijn adresboek op ‘verander’. Als je je gegevens hebt veranderd, klik dan op bewaar ‘wijzigingen opslaan’. Je kunt ook meerdere bezorgadressen toevoegen.

Hoe verander ik mijn e-mailadres?

Om je gegevens te veranderen log je in op ‘My Hunkemöller’. Klik daarna op "Mijn Profiel" en dan op "bewerken". Als je je gegevens hebt veranderd, klik dan op "wijzigingen opslaan".

Hoe verander ik mijn wachtwoord?

Om je gegevens te veranderen log je in op My Hunkemöller. Klik daarna op "Mijn Profiel" en in de tab mijn gegevens op "verander wachtwoord". Vul je huidige wachtwoord in, daaropvolgend je nieuwe wachtwoord. Bevestig deze nogmaals en klik op "volgende".

Ik wil stoppen met sparen via MyHunkemoller. Hoe kan ik mijn account verwijderen?

Als je jouw persoonlijke data wilt verwijderen, updaten, overzetten of toegang tot je persoonlijke data wilt, gebruik dan ons contactformulier op de website en volg deze stappen:

  • Op de website ga naar ''contact'' of type in je browser https://www.hunkemoller.nl/contact login en/of vul de verplichte velden in inclusief je membercard nummer.
  • Typ in het veld het onderwerp 'Privacy'. We zullen binnen 2 werkdagen na je verzoek contact met je opnemen. Het is mogelijk dat we om meer informatie zullen vragen.

*Let op: wanneer je je account hebt verwijderd, kan je niet meer inloggen bij Hunkemöller om je persoonlijke informatie in te zien.

Wat doet Hunkemoller met mijn gegevens?

Hunkemöller B.V. is toegewijd aan het beschermen van jouw persoonlijke data. Het is jouw informatie, en dat respecteren wij. Onze Privacy Statement kun je vinden op de website en geeft je gedetailleerde informatie over wanneer en waarom we jouw persoonlijke data verzamelen, hoe we het gebruiken en hoe we zorgen dat het veilig blijft.. Bekijk ook de Algemene Voorwaarden van het MyHunkemoller programma hier https://www.hunkemoller.nl/membercard-legal-agreements

Ik wil mij aanmelden voor de nieuwsbief, hoe werkt dat?

Klik op ‘aanmelden’ rechtsonderaan deze pagina. Je zult een bevestigingsmail ontvangen. Klik op de link in deze e-mail om je inschrijving te bevestigen. Het is ook mogelijk om je aan te melden voor de nieuwsbrief in je MyHunkemoller Member account. Log in op My Hunkemöller, ga naar ‘Mijn Profiel’, klik op ‘bewerken’ en vink aan “Ik wil graag het laatste nieuws over promoties, trends, events en persoonlijke aanbevelingen ontvangen van Hunkemöller.”

De nieuwsbrief wordt alleen verstuurd met nieuwe acties of aanbiedingen van Hunkemöller en bevat persooonlijke aanbevelingen op basis van jouw eerdere aankopen
- Frequentie: standaard 3 à 4 keer per week maar wordt aangepast obv jouw leesgedrag en verzonden op een tijdstip waarop jij hem graag leest.
- De informatie betreft nieuwe acties en aanbiedingen, inspiratie, uitnodigingen voor evenementen, winacties en persoonlijke aanbevelingen. Voor Members zijn er speciale Member aanbiedingen.
- De communicatie gaat alleen via e-mail.

Als je onze nieuwsbrief niet meer wil ontvangen, klik je op de link onderaan in de nieuwsbrief. Het is ook mogelijk om je af te melden voor de nieuwsbrief in je account. Log in op My Hunkemöller, ga naar ‘Mijn Profiel’ en klik op ‘bewerken’ vink uit “Ik wil graag het laatste nieuws over promoties, trends, events en persoonlijke aanbevelingen ontvangen van Hunkemöller.”

Hoe lang zijn mijn Passion Points geldig?

Je Member account is voor altijd geldig maar je Member Points vervallen na 5 jaar van inactiviteit van het account.
Passion Points vervallen ook als er in de afgelopen 365 dagen geen aankoop is gedaan. Je valt dan terug naar de eindbalans van het voorgaande level.
Zie ook 'Kan ik terugvallen in level?'

In welk level start je als Member?

Een nieuwe member start in het level van de Puntenbalans die ze heeft vergaard bij haar eerste aankoop. Dit kan dus Level 1 zijn maar ook hoger, afhankelijk van het bestedingsbedrag en hoeveel profielgegevens je hebt ingevuld bij registratie.

Hoe weet ik in welk level ik zit?

Op de website en in de app zie je in je profiel hoeveeel punten je hebt, in welk level je ziet en hoeveel punten je nog nodig hebt om in het volgende level te komen. Dit wordt ook in elke nieuwsbrief gecommuniceeerd dus schrijf je in om van je status op de hoogte te blijven. Je ontvangt dan ook elke maand een overzicht van het voor jou beschikbare shoptegoed en je vouchers! In de winkel zie je het op het scherm staan nadat je je Membercard hebt gescand.

Hoe kan ik omhoog gaan in level?

Door meer Passion Points te verdienen kun je een hoger level bereiken met meer en exclusievere voordelen. Voor een actueel overzicht van de voordelen per level kijk je hier https://www.hunkemoller.nl/passionpoints-benefits

Mijn puntenbalans (Passion Points) is gedaald. Hoe kan dit en wat is het gevolg?

1) Als je 1 jaar geen aankopen doet bij Hunkemoller, wordt je 1 level terug gezet en heb je de puntenbalans behorend bij het eindpunt van dat level.
2) Als je punten inwisselt om een voucher te bemachtigen
3) Als je aankopen retourneert worden de Passion Points die je verdiend had met die aankoop weer van je Memberaccount gehaald

                                                                                                                                       

Verdiende vouchers die werden uitgereikt nav het bereiken van een (hogere) puntenbalans zullen verdwijnen van het account door het bereiken van een lagere punten balans. Verworven shoptegoed blijft op het account staan. Als je een aankoop retourneert waarbij je terugvalt in punten maar ook shop credit was ingezet, wordt dit shoptegoed teruggezet op je account.

Omdat vouchers maar een keer gebruikt kunnen worden, zal een terugval in punten niet resulteren in het opnieuw ontvangen van vouchers bij een lagere puntenbalans als je die vouchers al gehad hebt.

Kan ik punten verzliveren?

Ja. Om toegang te krijgen tot bepaalde exclusieve vouchers kun je punten inwisselen. Na het inwisselen van de benodigde punten kun je gebruik maken van de voucher.

Ik heb geen Passion Points ontvangen, wat nu?

Wanneer je een aankoop in de winkel doet worden je Passion Points binnen 24 uur toegevoegd aan je account. Wanneer je een aankoop online doet worden je Passion Points bijgeschreven nadat je pakketje ons distributiecentrum heeft verlaten, dit kan een aantal dagen duren. Je wordt hierover geïnformeerd per e-mail. Indien de punten toch niet toegevoegd zijn, stuur dan binnen 30 dagen na je aankoop een e-mail naar onze klantenservice.  

Vermeld bij een winkelaankoop het Membercardnummer, het bedrag dat op de bon staat en het nummer van de bon. Vermeld bij een online aankoop het Membercardnummer, het bedrag en het ordernummer/bestelnummer dat in je orderbevestigings e-mail staat. Indien je op een andere manier Passion Points hebt verdiend, verstuur dan een e-mail naar onze klantenservice met je Membercardnummer en een korte omschrijving van de activiteit waarmee je punten had moeten verdienen.

Ik ben mijn telefoon vergeten/de batterij van mijn telefoon was leeg/ik had mijn Membercard niet bij de hand maar wil graag een aankoop in de winkel doen. Krijg ik hier alsnog Passion Points voor?

Ja, als je je legitimatiebewijs bij je hebt en je kunt legitimeren bij het afrekenen, kan de cassière je opzoeken in het systeem en worden de punten ook in dit geval bijgeschreven.

Ik ben vergeten in te loggen tijdens mijn transactie maar wil graag een aankoop in op de website doen. Krijg ik hier alsnog Passion Points voor?

Ja, als je op de bestelbevestigingspagina voor de optie 'Passion Points alsnog toevoegen' kiest en inlogt, worden de punten alsnog bijgeschreven.

Wanneer ontvang ik voor mijn gespaarde Passion Points rewards zoals shoptegoed en vouchers?

Bij 250, 750, 1000, 1500 en 2000 Passion Points ontvang je €5 shoptegoed. Dit shoptegoed is drie maanden geldig. En op andere momenten ontvang je van ons persoonlijke vouchers waarmee je van kortingen gebruikt kunt maken of een cadeautje of andere reward krijgt. Je Passion Points, Vouchers en shoptegoed worden automatisch bijgeschreven op je Member account. Op de kassa en op de website en app heb je altijd een actueel overzicht van je gespaarde Passion Points, je vouchers en je shoptegoed. Je kunt je shoptegoed en vouchers in de winkel, via de app of in de webshop gebruiken.

 

 

Hoe gebruik ik mijn shoptegoed, kortingscode of voucher?

Je kunt maar 1 kortingsvoucher per order gebruiken. Je kunt maximaal €20,- shoptegoed per order gebruiken

Waar kan ik kortingscodes op de website of in de app verzilveren?

Je kunt je kortingscode invoeren en verzilveren in je winkelmandje op de website en in de app. Je moet dan je code invullen en klikken op ‘toevoegen’.

Zitten er voorwaarden aan het gebruik van shoptegoed, een kortingscode of voucher?

Je kunt maar 1 kortingsvoucher per order gebruiken. Je kunt maximaal €20,- shoptegoed per order gebruiken

Hoe wordt het retourbedrag vastgesteld als ik online retourneer en ik bij mijn bestelling gebruik heb gemaakt van mijn shoptegoed?

Per artikel retour, wordt een evenredig bedrag teruggeschreven op je (digitale) Membercard

Krijg ik mijn shoptegoed terug als ik online of in de winkel mijn bestelling geheel of gedeeltelijk retourneer en wat gebeurt er met mijn Passion Points?

Ja, bij retourneren wordt het verzilverde shoptegoed per artikel retour voor een evenredig bedrag op je (digitale) Membercard teruggeschreven. De tijdens de bestelling verdiende Passion Points worden weer van je Member account afgehaald.

Wat gebeurt er met mijn gebruikte shoptegoed als ik in de winkel mijn bestelling geheel of gedeeltelijk ruil en wat gebeurt er met mijn Passion Points?

Bij ruilen wordt het verzilverde shoptegoed per artikel retour van de prijs van het geruilde artikel afgehaald. De tijdens de bestelling verdiende Passion Points worden weer van je Member account afgehaald. En de Passion Points die je verdient met de aanschaf van het nieuwe geruilde artikel worden er weer bij opgeteld.

Krijg ik mijn voucher terug als ik mijn bestelling geheel of gedeeltelijk retourneer en wat gebeurt er met mijn daarvoor ingewisselde Passion Points?

Bij het volledig retourneren van je bestelling in 1 of meerdere keren worden de gebruikte vouchers teruggeboekt op je Member account zodra de volledige bestelling is geretourneerd. Ook de eventueel voor de voucher ingewisselde Passion Points worden teruggeboekt op je Member account.

Als je niet de gehele bestelling retourneert, maar slechts 1 of enkele artikelen, worden de vouchers die gebruikt zijn in je aankoop niet terug gezet op je Member Account. De eventueel voor de voucher ingewisselde Passion Points worden wel evenredig per retour Artikel teruggeboekt op je Member account.

Vouchers waarmee cadeaus, service, winacties, uitnodigingen voor evenementen of een gratis verzending zijn verstrekt worden niet geretourneerd.

Wat gebeurt er met mijn gebruikte voucher als ik in de winkel mijn bestelling geheel of gedeeltelijk ruil en wat gebeurt er met mijn Passion Points?

Bij ruilen wordt de korting van de kortingsvouchers die gebruikt is in de aankoop per artikel retour van de prijs van het geruilde artikel afgehaald. De tijdens de bestelling verdiende Passion Points worden weer van je Member account afgehaald. En de Passion Points die je verdient met de aanschaf van het nieuwe geruilde artikel worden er weer bij opgeteld.
Dit geldt niet voor vouchers waarmee cadeaus, service, winacties, uitnodigingen voor evenementen of een gratis verzending zijn verstrekt.

Ik wil de nieuwsbrief niet meer ontvangen, hoe doe ik dat?

Als je onze nieuwsbrief niet meer wil ontvangen, klik je op de link onderaan in de nieuwsbrief. Het is ook mogelijk om je af te melden voor de nieuwsbrief in je account. Log in op My Hunkemöller, ga naar ‘Mijn Profiel’ en klik op ‘bewerken’ vink uit “ik wil via e-mail op de hoogte gehouden worden van het laatste nieuws van Hunkemöller.” Klik daarna op ‘opslaan’.

Bestelling & Levering

Waar is mijn pakketje?

Via DHL: Als je je pakketje wilt volgen, dan kan dit met de Track & Trace code via de website van DHL. Deze kan je vinden in de e-mail die je ontvangt, als je pakketje ons voorraadcentrum heeft verlaten of op "My Hunkemöller".

*Tip: download de Hunkemöller app, dan heb je ook altijd inzicht in je bestelstatus.

Ik heb niet mijn (hele) bestelling ontvangen. Wat nu?

Soms kan het helaas voorkomen dat je niet de hele bestelling hebt ontvangen. Je kunt dan het beste even contact opnemen met onze klantenservice.

Ik heb een artikel ontvangen wat ik niet heb besteld. Wat nu?

Soms kan het helaas voorkomen dat je iets hebt ontvangen wat je niet hebt besteld. Je kunt dan het beste even contact opnemen met onze klantenservice.

Ik heb geen bevestigingsmail ontvangen van mijn bestelling, wat kan ik doen?

Indien je geen bevestigingsmail hebt ontvangen check dan eerst je Spam inbox. Mocht je nog steeds niets hebben ontvangen, dan kan je het beste contact opnemen met onze klantenservice.

Kan ik een bestelling annuleren?

Helaas, dat kan niet. Als je iets op Hunkemoller.nl hebt besteld, dan is de bezorging definitief. Je kunt dan niet meer annuleren.  
Wat je wel kunt doen:
- de artikelen terugbrengen in de winkel nadat je pakketje hebt ontvangen.  
- Of je stuurt de artikelen meteen kosteloos retour. Hier kan je de retoursticker uit je pakket voor gebruiken. 
  Plak deze over de originele bezorgsticker op je pakket.

Zo snel mogelijk doch binnen 14 dagen na ontbinding krijg je alles wat je hebt betaald, inclusief bezorg- en retourkosten, terugbetaald op je rekening. Als je een deel van de bestelling terugstuurt, krijg je alleen dat deel teruggestort.

Kan ik mijn bestelling op een ander adres laten bezorgen?

Natuurlijk! Je kunt je bestelling altijd op een ander adres laten bezorgen. In de checkout kun je aangeven wat je factuur- en bezorgadres is*. Wanneer je een bestelling hebt geplaatst, is het helaas niet meer mogelijk om het bezorgadres aan te passen. In je account onder ‘My Hunkemöller’ kan je je vaste bezorgadres opslaan en aanpassen.

*Let op: geen bezorging op een postadres of via een potsbusnummer.

Kan ik mijn bestelling laten bezorgen op een postadres?

Helaas, dat kan niet. Wij kunnen een bestelling niet bezorgen op een postadres of via een postbusnummer. Wij bezorgen alleen op een woon-/ werkadres. 

Ook bieden wij de Click & Collect optie. Dan kan je jouw bestelling online betalen en afhalen in de winkel.

Hoe wordt mijn bestelling bezorgd?

Wij hebben de volgende bezorgopties* waar je uit kunt kiezen:
- Ophalen bij een DHL ServicePoint
- Thuisbezorging (met DHL)
- Ophalen in een Hunkemöller winkel naar keuze** 


DHL ServicePoint:
Vergeet niet je ordernummer mee te nemen als je je pakketje ophaalt. Je pakketje wordt maximaal 7 dagen bewaard op het DHL afhaalpunt. Hierna zal je bestelling worden geannuleerd en word je binnen 10 werkdagen terugbetaald via de betaalmethode die je hebt gebruikt. Heb je in de winkel afgerekend, dan ontvang je een mail met instructies. Als je je pakketje wilt volgen, dan kan dit via de website van DHL.


Thuisbezorging met DHL:
Als je je pakketje wilt volgen, dan kan dit met de Track & Trace code via de website van DHL. Deze kun je vinden in de bevestiging die je per e-mail ontvangt, als je pakketje ons voorraadcentrum heeft verlaten of op "My Hunkemöller".


Ophalen in de winkel**
Op het moment dat je pakketje aangekomen is in de winkel krijg je een email. Vergeet niet je ordernummer mee te nemen als je het pakketje ophaalt. Je pakketje wordt maximaal 14 dagen bewaard in de winkel. Hierna zal je bestelling worden geannuleerd en word je de volgende werkdag terugbetaald via de betaalmethode die je hebt gebruikt. Heb je in de winkel afgerekend, dan ontvang je een mail met instructies.


*Let op: Geen bezorging op een postadres of via een postbusnummer.
 

Hoe kan ik snel artikelen vinden op jullie website?

Bovenaan de website staat een zoekbalk. Hier vul je een zoekterm in. Zo kun je makkelijk en snel artikelen vinden of antwoorden op vragen die je hebt.

Hoe kan ik iets bestellen op Hunkemoller.nl?

Bestellen op Hunkemoller.nl is heel makkelijk. Je plaatst een artikel in je winkelmandje. Daarna ga je verder naar de checkout. Als je een Hunkemöller account hebt kun je inloggen met je emailadres.

Heb je geen account? Maak dan een profiel aan of bestel met het gasten checkout.

*Let op: het is niet (meer) mogelijk om te bestellen op hunkemoller.com.

Wat gebeurt er als ik niet thuis ben op de leverdatum?

Wanneer je niet thuis bent wanneer de bezorger van DHL het pakketje komt aanbieden, maar één van je buren wel thuis is, dan wordt het pakketje bij de buren afgeleverd. Indien er geen van de buren thuis is dan zal het pakketje op volgende dag opnieuw worden aangeboden. Je ontvangt van de bezorger een DHL bezorger gemist kaart, hiermee kun je online een nieuwe afleverdag selecteren of een DHL punt waar je je pakketje binnen 7 dagen kunt ophalen. Doe je dit niet, dan wordt het pakketje en teruggestuurd naar ons distributiecentrum.

Binnen 10 werkdagen word je terugbetaald via de betaalmethode die je hebt gebruikt. Heb je in de winkel afgerekend, dan ontvang je een mail met instructies. 

Ik heb mijn bestelling te laat binnen?

Door de drukte in ons voorraad centrum en/of drukte bij de postbode kan het soms langer duren. Als je je pakketje wilt volgen dan kan dit met de Track & Trace code via de website van DHL. Deze kun je vinden in de bevestiging die je per e-mail ontvangt, als je pakketje ons voorraadcentrum heeft verlaten. Goed om te weten dat je altijd van ons een bevestiging per e-mail krijgt als je pakketje is verzonden.

*Tip: download de Hunkemöller app, dan blijft je altijd op de hoogte van je bestelstatus.

Is er een overzicht van alle Hunkemöller winkels?

Je kunt alle Hunkemöller winkels vinden in onze storelocator. Gewoon even je postcode en plaats invullen, dan krijg je de winkels bij jou in de buurt.

Wat is jullie standaard levertijd?

Binnen een paar werkdagen wordt je pakketje geleverd. Actuele bezorgdagen worden gecommuniceerd in de check-out.

Mijn Track & Trace code werkt niet. Wat nu?

Als je een Track & Trace code ontvangt, dan kan het 24 uur duren voordat je je pakketje kunt volgen.
Het zendingsnummer bestaat uit 10 cijfers. Krijg je een foutmelding, controleer dan het ingevoerde zendingsnummer en probeer het (later) opnieuw. Voor verdere vragen kun je contact opnemen met DHL Klantenservice.

Waar vind ik mijn Track & Trace code?

Als je je pakketje wilt volgen, dan kan dit met de Track & Trace code via de website van DHL. Je ontvangt een Track & Trace code wanneer je hebt gekozen voor thuis levering of een DHL ServicePoint.
Deze kan je vinden:
- in de bevestiging die je per e-mail ontvangt, als je pakketje ons voorraadcentrum heeft verlaten,
- of op "My Hunkemöller". 

Tip: download de Hunkemöller app, dan heb je ook altijd inzicht in je bestelstatus.

Ik heb een verkeerde maat of kleur opgestuurd gekregen. Wat nu?

Soms kan het helaas gebeuren dat je een verkeerde maat of kleur hebt ontvangen.
Je kunt dan het volgende doen: 
- het artikel gratis retourneren. Gebruik daarvoor de retoursticker uit het pakket en bestel het opnieuw via de website. Binnen 10 werkdagen word je terugbetaald via de betaalmethode die je hebt gebruikt. Heb je in de winkel afgerekend, dan ontvang je een mail met instructies.
- of retourneer het artikel via de winkel en bestel het opnieuw via de website. De volgende werkdag word je terugbetaald via de betaalmethode die je hebt gebruikt.

Hoeveel zijn jullie verzendkosten?

Verzendkosten
De verzendkosten zijn afhankelijk van je hoe je bestelling wenst te ontvangen:
- Kies je in de check out voor ophalen van je bestelling in een winkel naar keuze, dan betaal je geen verzendkosten.
- Verzendkosten via DHL zijn €4,90 per bestelling.
- Wanneer u een bestelling bij een DHL ServicePoint wilt laten bezorgen bedragen de verzendkosten €3,90 per bestelling.

Bij een orderbedrag vanaf €20,00 betaal je geen verzendkosten.

*Let op: Geen bezorging op een postadres of via een postbusnummer.

Kan ik mijn aankoop laten inpakken?

Ja, je kan gemakkelijk een cadeauverpakking aan je winkelmandje toevoegen. De cadeauverpakking is in één maat verkrijgbaar. Wanneer je verschillende items besteld hebt en zeker wilt zijn dat alles past, bestel dan meerdere cadeauverpakkingen.

Betalen, Vouchers & Promoties

Zitten er voorwaarden aan een kortingscode of voucher?

Je kunt een kortingscode maar één keer gebruiken. Daarna is hij niet meer geldig. Er is één kortingscode per bestelling. Kortingscodes zijn alleen geldig als je bestelt op Hunkemoller.nl. Je kunt er geen contant geld voor krijgen of ze met terugwerkende kracht inleveren.

Bekijk alle actuele Hunkemöller kortingscodes.

Prijs informatie bij Hunkemöller.nl

Al onze prijzen zijn inclusief BTW & exclusief verzendkosten.

Waar kan ik meer informatie vinden over mijn Passion Points en kortingstegoed?

Meer informatie kun je terugvinden op de Membercard omgeving.

Waar kan ik mijn rekeningoverzicht vinden?

Je rekeningoverzicht staat bij ‘meest recente bestellingen’ op ‘My Hunkemöller’. Om al je bestelling te zien, klik op je ‘bekijk eerdere bestellingen’.

Wat is een Hunkemöller Lingerie Gift Card?

Een Hunkemöller Lingerie Gift Card van Hunkemöller is een cadeaubon waarvan je zelf de waarde kan bepalen. Hiermee kun je een vriendin verrassen bijvoorbeeld. Bewaar de Hunkemöller Lingerie Gift Card goed, ook na gebruik! Terugbetalingen van je aankoop met de Hunkemöller Lingerie Gift Card worden teruggestort op deze Lingerie Gift Card, als je hiermee hebt betaald. Je kunt de Lingerie Gift Card ook gebruiken in onze winkels.

Waar kan ik mijn Membercard credits verzilveren?

Membercard credits van Hunkemöller kun je verzilveren in al onze winkels en online.

Hoe weet ik wat de acties en kortingen op de website zijn?

Bekijk snel alle actuele Hunkemöller kortingscodes.

Hoe gebruik ik mijn kortingscode of voucher?

Je kunt je korting of voucher verzilveren in je winkelmandje. Je moet dan je code invullen en klikken op ‘toevoegen’.

Op "deze pagina" blijf je up-to-date van alle promoties, acties en kortingen op Hunkemöller.

Is winkelen op Hunkemoller.nl veilig?

Winkelen op Hunkemoller.nl is heel veilig. We gebruiken namelijk de veilige SSL-methode. Dat betekent dat jouw persoonlijke informatie wordt versleuteld en niet bekeken kan worden door anderen.

We voldoen aan alle regels van de privacywetgeving en alle andere wettelijke voorschriften. En wij geven jouw persoonlijke informatie nooit aan derden zonder jouw toestemming. Lees hier alles over veiligheid en privacy.

Hoe lang duurt het voordat mijn betaling is verwerkt?

Hoe lang het duurt voordat een betaling is verwerkt, hangt af van jouw manier van betalen. Met iDeal gaat het snel, meestal direct. Als je betaalt met PayPal gaat het bedrag meestal direct van je PayPal account af. Betaal je met creditcard, dan wordt het bedrag geïnd als jouw bestelling het magazijn verlaat.Betaal je met Klarna dan dien je binnen 30 dagen aan je betaling te voldoen.

Kan ik mijn Passion Points kortingstegoed bij mijn online bestelling verzilveren?

Ja, dat kan. Als er voldoende Passion Points zijn gespaard kan je bij stap 3 van het bestelproces je Passion Points kortingstegoed verzilveren.

Hoe wordt het retourbedrag vastgesteld als ik online retourneer en ik bij mijn bestelling gebruik heb gemaakt van mijn Passion Points kortingstegoed?

Per artikel retour, wordt een evenredig bedrag teruggeschreven op je (digitale) Membercard. Dit kan enkele dagen duren voordat dit is verwerkt.

Waarmee kan ik betalen op Hunkemoller.nl?

Je kunt op verschillende manieren betalen op Hunkemoller.nl. :

1. Wij accepteren Mastercard, Visa en American Express.

2. Paypal.

3. iDeal.

4. Klarna

5. Klarna betaal later 30 dagen

6. Apple Pay

7. Hunkemöller Lingerie Gift Card

 

Zo snel mogelijk doch binnen 14 dagen na ontbinding krijg je alles wat je hebt betaald, inclusief bezorg- en retourkosten, terugbetaald.
Al onze prijzen zijn inclusief BTW & exclusief verzendkosten.

Krijg ik mijn Passion Points kortingstegoed terug als ik online mijn bestelling geheel of gedeeltelijk retourneer?

Ja,  bij online retourneren wordt het verzilverde kortingstegoed van je Passsion Points geheel of gedeeltelijk op je (digitale) Membercard teruggeschreven.

Retourneren & Ruilen

Wanneer krijg ik mijn geld terug?

Als wij jouw pakketje binnen hebben, krijg je een bevestiging via de mail. Dit kan 10 dagen duren. Als je de hele bestelling terugstuurt, krijg je het hele bedrag inclusief bezorgkosten terug.

Zo snel mogelijk doch binnen 14 dagen na ontbinding krijg je alles wat je hebt betaald, inclusief bezorg- en retourkosten, terugbetaald op je rekening. Als je een deel van de bestelling terugstuurt, krijg je alleen dat deel teruggestort.

Wij betalen je terug met hetzelfde betaalmiddel als waarmee je de oorspronkelijke transactie heeft verricht, tenzij je uitdrukkelijk anderszins heeft ingestemd; in ieder geval zullen we je voor zulke terugbetaling geen kosten in rekening worden gebracht. Wij mogen wachten met terugbetaling tot wij de goederen hebben teruggekregen, of je hebt aangetoond dat je de goederen hebt teruggezonden, al naar gelang welk tijdstip eerst valt. Check voor de voorwaarden m.b.t. je aankoop in de winkel de kassabon. 

Hoe kan ik een item retourneren bij Hunkemoller.nl?

Als wij jouw pakketje binnen hebben, krijg je een bevestiging via de mail. Dit kan 10 dagen duren.
Als je de hele bestelling terugstuurt, krijg je het hele bedrag inclusief bezorgkosten terug.

-Zo snel mogelijk doch binnen 14 dagen na ontbinding krijg je alles wat je hebt betaald, inclusief bezorg- en retourkosten, terugbetaald op je rekening.
-Als je een deel van de bestelling terugstuurt, krijg je alleen dat deel teruggestort.
-Wij betalen je terug met hetzelfde betaalmiddel als waarmee je de oorspronkelijke transactie hebt verricht, tenzij je uitdrukkelijk anderszins hebt ingestemd;
-in ieder geval zullen we je voor zulke terugbetaling geen kosten in rekening brengen.
-Wij moeten wachten met terugbetaling tot wij de producten hebben teruggekregen, of je hebt aangetoond dat je de goederen hebt teruggezonden, al naar gelang welk tijdstip eerst valt.

Check voor de voorwaarden m.b.t. je aankoop in de winkel met de kassabon.

Hoeveel zijn jullie retourkosten?

Toch niet helemaal happy met je bestelling? Geen probleem, je kunt je bestelling altijd kosteloos retourneren 
1. Terugbrengen naar een winkel bij jou in de buurt; Het kan zijn dat je favoriete winkel nog gesloten is of aangepaste openingstijden heeft. Bekijk de storelocator voor een actueel overzicht.
2. Via ophaalservice bij je thuis. Neem contact op met onze klantenservice en geef aan op welke dag je het pakket wilt retourneren. Gebruik hiervoor je retoursticker die aan je online bestelling is toegevoegd;
3. Terugsturen via een DHL servicepunt. Gebruik hiervoor je retoursticker die aan je online bestelling is toegevoegd.

Je kunt ook gebruik maken van andere vervoerders maar dan zijn de kosten voor eigen rekening.

Zijn er artikelen die ik niet kan terugsturen?

Producten die niet geschikt zijn om te worden teruggezonden om redenen van gezondheidsbescherming of hygiëne en waarvan de verzegeling na de levering is verbroken, of producten die duidelijk voor een specifieke persoon bestemd zijn.

Wij vragen je vriendelijk de verpakking van onderstaande artikelen omwille van de hygiëne ongeopend of verzegeld te laten.
1.plak bh’s
2.alle artikelen uit de beauty line
3.panty’s en kousen
4.vibrators

Krijg ik automatisch een ander artikel als ik mijn artikel terugstuur?

Je krijgt geen vervangend artikel als je een aankoop terugstuurt naar Hunkemöller. Je kunt wel een nieuwe bestelling doen op onze website.

Hoe wordt het retourbedrag vastgesteld als ik online retourneer en ik bij mijn bestelling gebruik heb gemaakt van mijn Passion Points kortingstegoed?

Per artikel retour, wordt een evenredig bedrag teruggeschreven op je (digitale) Membercard. Dit kan enkele dagen duren.

Hoe lang duurt het voordat het terugsturen van een artikel is verwerkt?

Door de extra maatregelen die genomen zijn rond de huidige omstandigheden, kan het verwerken van je retour langer duren dan je van ons gewend bent. Onze excuses voor het ongemak. 

 Hunkemöller hanteert een retourperiode van 30 dagen. 

Als wij jouw pakketje binnen hebben, krijg je een bevestiging via de mail. Bij herroeping wordt zo spoedig mogelijk doch uiterlijk binnen 14 dagen vanaf het moment dat je ons op de hoogte hebt gebracht, het bedrag van aankoop terugbetaald.

Als je de hele bestelling terugstuurt, krijg je het hele bedrag inclusief bezorg- en retourkosten terug. Als je een deel van de bestelling terugstuurt, krijg je alleen dat deel teruggestort.

De termijn van terugbetalen gaat in op het moment dat je de bestelling terug stuurt, of aangeeft dat je de bestelling retour gaat sturen.

Als de retourzending niet binnen 14 dagen is ontvangen, wachten wij met terugbetaling totdat de retourbestelling is ontvangen, of tot dat je aan kunt tonen dat de bestelling retour gezonden is. 

Indien er onnodige schade aan het product is ontstaan, kunnen wij deze waardevermindering in rekening brengen. Je bent alleen aansprakelijk voor waardevermindering door gebruik dat verder gaat dan nodig om de aard, kenmerk en werking van het product te beoordelen.

Data Privacy gerelateerde vragen.

Hunkemöller B.V. is toegewijd aan het beschermen van jouw persoonlijke data. Het is jouw informatie, en dat respecteren wij. Onze Privacy Statement  geeft je gedetailleerde informatie over wanneer en waarom we jouw persoonlijke data verzamelen, hoe we het gebruiken en hoe we zorgen dat het veilig blijft.

Als je jouw persoonlijke data wilt verwijderen, updaten, overzetten of toegang tot je persoonlijke data wilt, gebruik dan ons contactformulier op de website: 
1. Ga naar "contact" en vul de verplichte velden in 
2. Kies het onderwerp "Privacy gerelateerde vragen" 
3. Verstuur het formulier

We zullen binnen 30 dagen na je verzoek contact met je opnemen. Het is mogelijk dat we voor meer informatie zullen vragen.

Kan ik (online bestelde) artikelen retourneren in de winkel?

Ja, het is mogelijk om (online bestelde) artikelen te retourneren in de winkel. Hiervoor heb je altijd een factuur of bon nodig.
Indien je een online bestelde order retourneert in de winkel, krijg je het bedrag van de geretourneerde artikelen terug op dezelfde wijze als je de betaling voldaan hebt.

Heeft de winkel een online order voor je geplaatst en heb je dit bij aankoop afgerekend met je bankpas? 
Dan krijg je het bedrag van de geretourneerde artikelen teruggestort op jouw rekening.

Heb je een reguliere aankoop in de winkel gedaan? Dan krijg je de waarde van de geretourneerde artikelen in de vorm van een tegoedbon of een lingeriecard. 

*Let op dat de tegoedbon alleen in de winkel gebruikt kan worden en de lingeriecard ook voor online aankopen geschikt is.
Indien er artikelen gebruikt zijn waarvan het gebruik verder gaat dan nodig om de artikelen te inspecteren op volledigheid en correcte werking, ben je aansprakelijk voor eventuele waardevermindering.

Enkele van onze producten zijn niet retourneerbaar, namelijk producten met oog op gezondheidsbescherming of hygiëne en waarvan de verzegeling na de levering is verbroken, of producten die duidelijk voor een specifiek persoon bestemd zijn.

Wij vragen je vriendelijk de verpakking van onderstaande artikelen omwille van de hygiëne ongeopend of verzegeld te laten.
1. Plak bh’s
2. Alle artikelen uit de beauty line
3. Panty’s en kousen
4. Vibrators

Service & Contact

Ik heb een klacht over Hunkemöller. Waar moet ik heen?

Ben je niet tevreden over een artikel of over onze service? Wij horen het uiteraard graag! Je kunt het 

TELEFOON
Voor vragen is de klantenservice bereikbaar via 035-646 5412, van maandag t/m vrijdag 08.00 tot 19.00 uur. CHAT
Voor vragen is de klantenservice bereikbaar via de chat, van maandag t/m vrijdag 08.00 tot 19.00 uur. CONTACT FORMULIER
Je kunt contact met ons opnemen door het contactformulier  in te vullen.

Binnen 14 dagen ontvang je, conform de Algemene Voorwaarden Thuiswinkel, een inhoudelijke reactie op jouw klacht.

Kan er geen oplossing worden gevonden, dan kan je via de Geschillencommissie Thuiswinkel een klacht/geschil een indienen. Dit kan op de website van de geschillencommissie, www.sgc.nl

Tevens kan je je klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform

Kan ik een bestelling annuleren?

Helaas, dat kan niet. Als je iets op Hunkemoller.nl hebt besteld, dan is de bezorging definitief. Je kunt dan niet meer annuleren.  
Wat je wel kunt doen:
- de artikelen terugbrengen in de winkel nadat je pakketje hebt ontvangen.  
- Of je stuurt de artikelen meteen kosteloos retour. Hier kan je de retoursticker uit je pakket voor gebruiken. 
  Plak deze over de originele bezorgsticker op je pakket.

Zo snel mogelijk doch binnen 14 dagen na ontbinding krijg je alles wat je hebt betaald, inclusief bezorg- en retourkosten, terugbetaald op je rekening. Als je een deel van de bestelling terugstuurt, krijg je alleen dat deel teruggestort.

Hoe bepaal ik de juiste maat en pasvorm?

Twee afmetingen zijn belangrijk bij het bepalen van de goede maat en pasvorm: de onderwijdte en de bovenwijdte. De onderwijdte is de omvang van je borsten in centimeters. De bovenwijdte is een letter die staat voor de omvang van je borsten over het volste gedeelte. Kijk voor meer informatie op onze perfect fit pagina.

Hoe kan ik het beste mijn producten wassen?

Was voor gebruik altijd je gekochte artikelen. Zorg ervoor dat je rode en donkere artikelen altijd apart wast. Kijk voor meer informatie over wassen op onze wasadvies pagina.

Waar kan ik mijn dichtstbijzijnde Hunkemöller winkel vinden?

Je kunt alle Hunkemöller winkels vinden in onze storelocator. Gewoon even je postcode en plaats invullen, dan krijg je de winkels bij jou in de buurt.