Hoe kunnen wij je helpen?
Mijn Hunkemöller
Hoe kan ik een account aanmaken voor My Hunkemöller?
Om een account aan te maken, klik je bovenaan de home page op ‘inloggen’. Je landt automatisch op de registratiepagina.
Heb je nog geen Membercard? Voer alle gevraagde velden in en accepteer de voorwaarden.
Dit is ook mogelijk via de Hunkemoller app.
*Let op: je ontvangt een e-mail om je aanvraag te bevestigen. Indien je op de link in de e-mail klikt dan ben je Member van My Hunkemoller. Voor een volledige registratie ontvang je 100 Passion Points, voor meer informatie verwijzen we je naar de vraag “hoe spaar ik Passion Points?”.
Hoe kan ik inloggen op My Hunkemöller om mijn accountgegevens te zien?
Hoe verander ik mijn woonadres?
Wat zijn de voordelen van My Hunkemöller?
Als Member van ‘My Hunkemöller’ heb je veel voordelen:
* Spaar Passion Points bij elke aankoop, €1 = 10 Passion Points
* 500 Passion Points = €5 kortingstegoed
* Bekijk je bestelgeschiedenis
* Exclusieve aanbiedingen & reward vouchers
* Memberdays en andere presale shopping events
* Persoonlijke suggesties en advies via e-mail
Hoe verander ik mijn e-mailadres?
Hoe verander ik mijn wachtwoord?
Hoe kan ik mijn account verwijderen?
Als je jouw persoonlijke data wilt verwijderen, updaten, overzetten of toegang tot je persoonlijke data wilt, gebruik dan ons contactformulier op de website:
1. Ga naar ''contact'' en vul de verplichte velden in inclusief jouw membercard nummer
2. Kies het onderwerp ''Privacy''
3. Verstuur het formulier
We zullen binnen 30 dagen na je verzoek contact met je opnemen. Het is mogelijk dat we voor meer informatie zullen vragen.
*Let op: wanneer je je account hebt verwijderd, kan je niet meer inloggen bij Hunkemöller om je persoonlijke informatie in te zien.
Hunkemöller B.V. is toegewijd aan het beschermen van jouw persoonlijke data. Het is jouw informatie, en dat respecteren wij. Onze Privacy Statement geeft je gedetailleerde informatie over wanneer en waarom we jouw persoonlijke data verzamelen, hoe we het gebruiken en hoe we zorgen dat het veilig blijft.
Hoe wordt het retourbedrag vastgesteld als ik online retourneer en ik bij mijn bestelling gebruik heb gemaakt van mijn Passion Points kortingstegoed?
Waar kan ik mijn Membercardnummer vinden?
Ik kan niet inloggen op My Hunkemöller, wat nu?
Ik ben mijn Membercard verloren of is gestolen, wat nu?
Ik heb geen Passion Points ontvangen, wat nu?
Ik wil mij aanmelden voor de nieuwsbief, hoe werkt dat?
Klik op ‘aanmelden’ linksonderaan deze pagina. Je zult een bevestigingsmail ontvangen. Klik op de link in deze e-mail om je inschrijving te bevestigen. Het is ook mogelijk om je aan te melden voor de nieuwsbrief in je account. Log in op My Hunkemöller, ga naar ‘Mijn Profiel’, klik op ‘bewerken’ en vink aan “ik wil via e-mail op de hoogte gehouden worden van het laatste nieuws van Hunkemöller.” Klik daarna op ‘opslaan’.
De nieuwsbrief wordt alleen verstuurd met nieuwe acties of aanbiedingen van Hunkemöller.
- Frequentie: 3 à 4 keer per week.
- De informatie betreft nieuwe acties en aanbiedingen, inspiratie, uitnodigen voor evenementen, winacties en
persoonlijke aanbevelingen.
- De communicatie gaat alleen via e-mail.
- De privacy- en cookieverklaring.
Ik heb twee Membercardnummers, wat nu?
Ik wil de nieuwsbrief niet meer ontvangen, hoe doe ik dat?
Hoe lang is mijn Membercard geldig?
Hoe lang zijn Passion Points en het kortingstegoed geldig?
Wat zijn Passion Points?
Als je bent aangemeld als Member voor My Hunkemöller, krijg je bij elke aankoop die je doet in de winkel, webshop of via de app Passion Points. Voor elke €1 die je uitgeeft, krijg je 10 Passion Points. Ook kun je op andere manieren Passion Points verdienen. De Passion Points blijven één jaar geldig. Bij 500 Passion Points ontvang je €5 kortingstegoed. Dit kortingstegoed is drie maanden geldig. Je Passion Points en kortingstegoed worden automatisch bijgeschreven op je account. Via de website en app heb je altijd een actueel overzicht van je gespaarde Passion Points en kortingstegoed. Gebruik je kortingstegoed in de winkel, in de webshop of via de app. Je kunt max. €20 shoptegoed gebruiken per bestelling.
Bestelling & Levering
Waar is mijn pakketje?
Je krijgt van ons een bevestiging per e-mail wanneer je pakketje is verzonden en/of klaar ligt in het filiaal. Vanwege drukte en weersomstandigheden kan je pakketje later komen dan dat je van ons gewend bent. We hopen op je begrip.
Via DHL: Als je je pakketje wilt volgen, dan kan dit met de Track & Trace code via de website van DHL. Deze kan je vinden in de e-mail die je ontvangt, als je pakketje ons voorraadcentrum heeft verlaten of op "My Hunkemöller".
Via UPS: Als je je pakketje wilt volgen, dan kan dit via de website van UPS. Je pakketje wordt maximaal 14 dagen bewaard in de winkel of op het UPS Access Point. Hierna zal je bestelling worden geannuleerd en krijg je binnen 10 dagen automatisch je geld teruggestort op je rekening.
*Tip: download de Hunkemöller app, dan heb je ook altijd inzicht in je bestelstatus.
Ik heb niet mijn (hele) bestelling ontvangen. Wat nu?
Soms kan het helaas voorkomen dat je niet de hele bestelling hebt ontvangen. Je kunt dan het beste even contact opnemen met onze klantenservice.
Ik heb een artikel ontvangen wat ik niet heb besteld. Wat nu?
Soms kan het helaas voorkomen dat je iets hebt ontvangen wat je niet hebt besteld. Je kunt dan het beste even contact opnemen met onze klantenservice.
Kan ik een bestelling annuleren?
Helaas, dat kan niet. Als je iets op Hunkemoller.nl hebt besteld, dan is de bezorging definitief. Je kunt dan niet meer annuleren.
Wat je wel kunt doen:
- de artikelen terugbrengen in de winkel nadat je pakketje hebt ontvangen.
- Of je stuurt de artikelen meteen kosteloos retour. Hier kan je de retoursticker uit je pakket voor gebruiken.
Plak deze over de originele bezorgsticker op je pakket.
Zo snel mogelijk doch binnen 14 dagen na ontbinding krijg je alles wat je hebt betaald, inclusief bezorg- en retourkosten, terugbetaald op je rekening. Als je een deel van de bestelling terugstuurt, krijg je alleen dat deel teruggestort.
Kan ik mijn bestelling op een ander adres laten bezorgen?
Natuurlijk! Je kunt je bestelling altijd op een ander adres laten bezorgen. In de checkout kun je aangeven wat je factuuradres en je bezorgadres* is. Je kunt deze ook weer aanpassen in ‘My Hunkemöller’. Hiervoor moet je wel een account hebben.
*Let op: Geen bezorging op een postadres of via een postbusnummer.
Kan ik mijn bestelling laten bezorgen op een postadres?
Helaas, dat kan niet. Wij kunnen een bestelling niet bezorgen op een postadres of via een postbusnummer. Wij bezorgen alleen op een woon-/ werkadres.
Ook bieden wij de Click & Collect optie. Dan kan je jouw bestelling online betalen en afhalen in de winkel.
Hoe wordt mijn bestelling bezorgd?
Wij hebben de volgende bezorgopties* waar je uit kunt kiezen:
- Ophalen bij een UPS Access Point
- Thuisbezorging (met DHL)
- Ophalen in een Hunkemöller winkel naar keuze**
UPS Access Point:
Vergeet niet je ordernummer mee te nemen als je je pakketje ophaalt. Je pakketje wordt maximaal 14 dagen bewaard op het UPS afhaalpunt. Hierna zal je bestelling worden geannuleerd en word je binnen 10 werkdagen terugbetaald via de betaalmethode die je hebt gebruikt. Heb je in de winkel afgerekend, dan ontvang je een mail met instructies. Als je je pakketje wilt volgen, dan kan dit via de website van UPS.
Thuisbezorging met DHL:
Als je je pakketje wilt volgen, dan kan dit met de Track & Trace code via de website van DHL. Deze kun je vinden in de bevestiging die je per e-mail ontvangt, als je pakketje ons voorraadcentrum heeft verlaten of op "My Hunkemöller".
Ophalen in de winkel**
Vergeet niet je ordernummer mee te nemen als je je pakketje ophaalt. Je pakketje wordt maximaal 14 dagen bewaard in de winkel. Hierna zal je bestelling worden geannuleerd en word je de volgende werkdag terugbetaald via de betaalmethode die je hebt gebruikt. Heb je in de winkel afgerekend, dan ontvang je een mail met instructies. Als je pakketje is aangekomen in de winkel ontvang je van ons een email waarmee je een afspraak kan maken om je bestelling op te halen. Let op: door de huidige regelgeving is het niet mogelijk om zonder afspraak je pakket op te halen. Goed nieuws, vanaf 28 april is het weer mogelijk om te winkelen zonder afspraak.
*Let op: Geen bezorging op een postadres of via een postbusnummer.
Hoe kan ik snel artikelen vinden op jullie website?
Hoe kan ik iets bestellen op Hunkemoller.nl?
Bestellen op Hunkemoller.nl is heel makkelijk. Je plaatst een artikel in je winkelmandje. Daarna ga je verder naar de checkout. Als je een Hunkemöller account hebt kun je inloggen met je emailadres.
Heb je geen account? Maak dan een profiel aan of bestel met het gasten checkout.
*Let op: het is niet (meer) mogelijk om te bestellen op hunkemoller.com.
Ik heb geen bevestigingsmail ontvangen van mijn bestelling, wat kan ik doen?
Indien je geen bevestigingsmail hebt ontvangen check dan eerst je Spam inbox. Mocht je nog steeds niets hebben ontvangen, dan kan je het beste contact opnemen met onze klantenservice.
Wat gebeurt er als ik niet thuis ben op de leverdatum?
Wanneer je niet thuis bent wanneer de bezorger van DHL het pakketje komt aanbieden, maar één van je buren wel thuis is, dan wordt het pakketje bij de buren afgeleverd. Indien er geen van de buren thuis is dan zal het pakketje op volgende dag opnieuw worden aangeboden. Je ontvangt van de bezorger een DHL bezorger gemist kaart, hiermee kun je online een nieuwe afleverdag selecteren of een DHL punt waar je je pakketje binnen 2 weken kunt ophalen. Doe je dit niet, dan wordt het pakketje en teruggestuurd naar ons distributiecentrum.
Binnen 10 werkdagen word je terugbetaald via de betaalmethode die je hebt gebruikt. Heb je in de winkel afgerekend, dan ontvang je een mail met instructies.
Ik heb mijn bestelling te laat binnen?
Door de drukte in ons voorraad centrum en/of drukte bij de postbode kan het soms langer duren. Als je je pakketje wilt volgen dan kan dit met de Track & Trace code via de website van DHL. Deze kun je vinden in de bevestiging die je per e-mail ontvangt, als je pakketje ons voorraadcentrum heeft verlaten. Goed om te weten dat je altijd van ons een bevestiging per e-mail krijgt als je pakketje is verzonden.
*Tip: download de Hunkemöller app, dan blijft je altijd op de hoogte van je bestelstatus.
Is er een overzicht van alle Hunkemöller winkels?
Je kunt alle Hunkemöller winkels vinden in onze storelocator. Gewoon even je postcode en plaats invullen, dan krijg je de winkels bij jou in de buurt.
Kan ik een artikel naar een winkel versturen?
Ja, met de Click & Collect optie kan je jouw bestelling online betalen en gratis afhalen in de winkel: Het kan zijn dat je favoriete winkel nog gesloten is of aangepaste openingstijden heeft. Bekijk de store locator voor een actueel overzicht. Wij willen je vragen om je pakketje op te halen op een rustig moment (vroeg in de ochtend en/of koopavond).
- Voeg je favoriete items toe aan je winkelmandje.
- Kies voor “Ophalen In een Hunkemöller winkel". Je betaalt dan geen verzendkosten.
- Controleer je factuurgegevens. In de volgende stap kun je postcode / stad invullen om het
dichtstbijzijnde filiaal te vinden of een winkel naar keuze te selecteren.
- Nadat je de betaling hebt afgerond, is je bestelling geplaatst. Je zal een e-mail ontvangen ter bevestiging
en daarna een update indien je pakketje is ingepakt en wordt verzonden.
- Je kunt je pakketje binnen enkele werkdagen ophalen in de winkel van je keuze. Als je pakketje is aangekomen in de winkel ontvang je van ons een email waarmee je een afspraak kan maken om je bestelling op te halen. Let op: door de huidige regelgeving is het niet mogelijk om zonder afspraak je pakket op te halen Vergeet niet je ordernummer mee te nemen naar de winkel! Goed nieuws, vanaf 28 april is het weer mogelijk om te winkelen zonder afspraak.
- Je pakketje wordt maximaal 14 dagen bewaard in de winkel. Hierna zal je
bestelling worden geannuleerd en word je de volgende werkdag terugbetaald via de betaalmethode die je hebt gebruikt. Heb je in de winkel afgerekend, dan ontvang je een mail met instructies.
Als iemand anders je order komt ophalen, zorg dan dat deze persoon een machtiging heeft die het volgende bevat:
- Jouw bestelling nummer
- Jouw volledige naam
- De volledige naam van de persoon die je bestelling komt ophalen (deze persoon moet zich ook kunnen identificeren)
Wat is jullie standaard levertijd?
Je pakketje zal binnen 4-6 werkdagen binnen komen.
Door de extra maatregelen die genomen zijn in de huidige omstandigheden, kan het langer duren voordat je je pakketje ontvangt dan je van ons gewend bent.
Mijn Track & Trace code werkt niet. Wat nu?
Als je een Track & Trace code ontvangt, dan kan het 24 uur duren voordat je je pakketje kunt volgen.
Het zendingsnummer bestaat uit 10 cijfers. Krijg je een foutmelding, controleer dan het ingevoerde zendingsnummer en probeer het (later) opnieuw. Voor verdere vragen kun je contact opnemen met DHL Klantenservice.
Waar vind ik mijn Track & Trace code?
Als je je pakketje wilt volgen, dan kan dit met de Track & Trace code via de website van DHL/UPS. Je ontvangt een Track & Trace code wanneer je hebt gekozen voor thuis levering of een UPS accespoint.
Deze kan je vinden:
- in de bevestiging die je per e-mail ontvangt, als je pakketje ons voorraadcentrum heeft verlaten,
- of op "My Hunkemöller".
Tip: download de Hunkemöller app, dan heb je ook altijd inzicht in je bestelstatus.
Ik heb een verkeerde maat of kleur opgestuurd gekregen. Wat nu?
Soms kan het helaas gebeuren dat je een verkeerde maat of kleur hebt ontvangen.
Je kunt dan het volgende doen:
- het artikel gratis retourneren. Gebruik daarvoor de retoursticker uit het pakket en bestel het opnieuw via de website. Binnen 10 werkdagen word je terugbetaald via de betaalmethode die je hebt gebruikt. Heb je in de winkel afgerekend, dan ontvang je een mail met instructies.
- of retourneer het artikel via de winkel en bestel het opnieuw via de website. De volgende werkdag word je terugbetaald via de betaalmethode die je hebt gebruikt.
Hoeveel zijn jullie verzendkosten?
Verzendkosten
De verzendkosten zijn afhankelijk van je hoe je bestelling wenst te ontvangen:
- Kies je in de check out voor ophalen van je bestelling in een winkel naar keuze, dan betaal je geen verzendkosten.
- Verzendkosten via DHL zijn €4,90 per bestelling.
- Wanneer u een bestelling bij een UPS Access Point wilt laten bezorgen bedragen de verzendkosten €3,90 per bestelling.
Bij een orderbedrag vanaf €60,00 betaal je geen verzendkosten.
*Let op: Geen bezorging op een postadres of via een postbusnummer.
Kan ik mijn aankoop laten inpakken?
Ja, je kan gemakkelijk een cadeauverpakking aan je winkelmandje toevoegen. De cadeauverpakking is in één maat verkrijgbaar. Wanneer je verschillende items besteld hebt en zeker wilt zijn dat alles past, bestel dan meerder cadeauverpakkingen.
Betalen, Vouchers & Promoties
Prijs informatie bij Hunkemöller.nl
Al onze prijzen zijn inclusief BTW & exclusief verzendkosten.
Waar kan ik meer informatie vinden over mijn Passion Points en kortingstegoed?
Waar kan ik mijn rekeningoverzicht vinden?
Ik kan mijn Hunkemöller Lingerie Gift Card niet verzilveren. Wat nu?
Wat vervelend dat de Hunkemöller Lingerie Gift Card niet werkt.
Het kan zijn dat er niet voldoende saldo op staat. Je kunt het saldo checken in de webshop.
Is de Hunkemöller Lingerie Gift Card niet bekend of krijg je een andere melding? Neem dan contact met ons op.
Bewaar de Lingerie Gift Card goed, ook na gebruik! Terugbetalingen van je aankoop met Hunkemöller Lingerie Gift Card worden teruggestort op deze Lingerie Gift Card.
Hoe kan ik zien wat het saldo is op mijn Hunkemöller Lingerie Gift Card?
Waar kan ik mijn Membercard credits verzilveren?
Hoe weet ik wat de acties en kortingen op de website zijn?
Zitten er voorwaarden aan een kortingscode of voucher?
Je kunt een kortingscode maar één keer gebruiken. Daarna is hij niet meer geldig. Er is één kortingscode per bestelling. Kortingscodes zijn alleen geldig als je bestelt op Hunkemoller.nl. Je kunt er geen contant geld voor krijgen of ze met terugwerkende kracht inleveren.
Bekijk alle actuele Hunkemöller kortingscodes.
Kan ik mijn Lingerie card omruilen voor contant geld?
Een Lingerie card van Hunkemöller is niet om te ruilen voor contant geld.
Bewaar de Lingerie card goed, ook na gebruik! Terugbetalingen van je aankoop met Lingerie card worden teruggestort op deze Lingerie card.
Hoe gebruik ik mijn kortingscode of voucher?
Je kunt je korting of voucher verzilveren in je winkelmandje. Je moet dan je code invullen en klikken op ‘toevoegen’.
Op "deze pagina" blijf je up-to-date van alle promoties, acties en kortingen op Hunkemöller.
Is winkelen op Hunkemoller.nl veilig?
Winkelen op Hunkemoller.nl is heel veilig. We gebruiken namelijk de veilige SSL-methode. Dat betekent dat jouw persoonlijke informatie wordt versleuteld en niet bekeken kan worden door anderen.
We voldoen aan alle regels van de privacywetgeving en alle andere wettelijke voorschriften. En wij geven jouw persoonlijke informatie nooit aan derden zonder jouw toestemming. Lees hier alles over veiligheid en privacy.
Hoe lang duurt het voordat mijn betaling is verwerkt?
Waar kan ik een Lingeriecard kopen?
Kan ik mijn Passion Points kortingstegoed bij mijn online bestelling verzilveren?
Hoe wordt het retourbedrag vastgesteld als ik online retourneer en ik bij mijn bestelling gebruik heb gemaakt van mijn Passion Points kortingstegoed?
Waarmee kan ik betalen op Hunkemoller.nl?
Je kunt op verschillende manieren betalen op Hunkemoller.nl. :
1. Wij accepteren Mastercard, Visa en American Express.
2. Paypal.
3. iDeal.
4. Klarna
5. Apple Pay
6. Hunkemöller Gift card
Zo snel mogelijk doch binnen 14 dagen na ontbinding krijg je alles wat je hebt betaald, inclusief bezorg- en retourkosten, terugbetaald.
Al onze prijzen zijn inclusief BTW & exclusief verzendkosten.
Krijg ik mijn Passion Points kortingstegoed terug als ik online mijn bestelling geheel of gedeeltelijk retourneer?
Ja, bij online retourneren wordt het verzilverde kortingstegoed van je Passsion Points geheel of gedeeltelijk op je (digitale) Membercard teruggeschreven.
Retourneren & Ruilen
Hoe kan ik een item retourneren bij Hunkemoller.nl?
Door de Corona-uitbraak verlengt Hunkemöller de retourperiode van 14 naar 45 dagen.
Na ontvangst van het product heb je 45 dagen de tijd om te besluiten of je jouw bestelling wilt retourneren. Je kunt je bestelling altijd gratis retourneren via onderstaande optie's. Je kunt ook gebruik maken van andere vervoerders maar dan zijn de kosten voor eigen rekening.
Retourneren werkt als volgt:
Het kan zijn dat je favoriete winkel nog gesloten is of aangepaste openingstijden heeft. Bekijk de store locator voor een actueel overzicht.
Retourneren via de winkel kan altijd kosteloos in een winkel bij jou in de buurt. Je wordt dan al de volgende werkdag terugbetaald via de betaalmethode die je hebt gebruikt. Heb je in de winkel afgerekend, dan wordt de betaling meteen met je afgehandeld. Als je een deel van de bestelling retourneert, krijg je alleen dat deel terug.
Retour via een UPS Afhaalpunt
1. stop de items samen met de retourbon in een pakketje, het kan in de originele verpakking
2. knip de retoursticker uit en plak het op het pakketje
3. breng het pakketje naar een UPS servicepunt
4. als wij het pakketje binnen hebben, krijg je een bevestiging via de mail. Binnen 10 werkdagen word je terugbetaald via de betaalmethode die je hebt gebruikt. Heb je in de winkel afgerekend, dan ontvang je een mail met instructies. Maak je gebruik van je herroepingsrecht, dan gebeurt de terugbestaling zo snel mogelijk doch binnen 14 dagen volgend op de dag van de herroeping, inclusief bezorg- en retourkosten, als wij het product hebben ontvangen of je aantoont dat je het product hebt teruggezonden. Als je een deel van de bestelling terugstuurt, krijg je alleen dat deel terug.
Retour via een DHL Servicepunt
1. stop de items samen met de retourbon in een pakketje, het kan in de originele verpakking
2. breng het pakketje naar DHL Servicepunt. DHL print vervolgens een eigen retour ticket om gratis te retourneren.
*Let op: Het ontvangen UPS label kan niet worden gebruikt bij het DHL servicepunt.
3. als wij het pakketje binnen hebben, krijg je een bevestiging via de mail. Binnen 10 werkdagen word je terugbetaald via de betaalmethode die je hebt gebruikt. Heb je in de winkel afgerekend, dan ontvang je een mail met instructies. Maak je gebruik van je herroepingsrecht, dan gebeurt de terugbetaling zo snel mogelijk doch binnen 14 dagen volgend op de dag van de herroeping, inclusief bezorg- en retourkosten, als wij het product hebben ontvangen of je aantoont dat je het product hebt teruggezonden. Als je een deel van de bestelling terugstuurt, krijg je alleen dat deel terug.
Retour via ophaalservice bij je thuis
1. stop de items samen met de retourbon in een pakketje, het kan in de originele verpakking
2. neem contact op met onze klantenservice en geef aan op welke dag je het pakket wilt retourneren.
3. onze bezorger van DHL komt het pakketje thuis bij je ophalen.
4. als wij het pakketje binnen hebben, krijg je een bevestiging via de mail. Binnen 10 werkdagen word je terugbetaald via de betaalmethode die je hebt gebruikt. Heb je in de winkel afgerekend, dan ontvang je een mail met instructies. Maak je gebruik van je herroepingsrecht, dan gebeurt de terugbestaling zo snel mogelijk doch binnen 14 dagen volgend op de dag van de herroeping, inclusief bezorg- en retourkosten, als wij het product hebben ontvangen of je aantoont dat je het product hebt teruggezonden. Als je een deel van de bestelling terugstuurt, krijg je alleen dat deel terug.
Algemeen retouradres:
UPS Center Hunkemoller
Reactorweg 23a
3542 AD Utrecht
Nederland
Je kunt ook gebruikmaken van het Europees modelformulier voor herroeping om aan ons kenbaar te maken dat je van de aankoop afziet. Gebruik van dit formulier is echter niet verplicht.
Wanneer krijg ik mijn geld terug?
Als wij jouw pakketje binnen hebben, krijg je een bevestiging via de mail. Dit kan 10 dagen duren. Als je de hele bestelling terugstuurt, krijg je het hele bedrag inclusief bezorgkosten terug.
Zo snel mogelijk doch binnen 14 dagen na ontbinding krijg je alles wat je hebt betaald, inclusief bezorg- en retourkosten, terugbetaald op je rekening. Als je een deel van de bestelling terugstuurt, krijg je alleen dat deel teruggestort.
Wij betalen je terug met hetzelfde betaalmiddel als waarmee je de oorspronkelijke transactie heeft verricht, tenzij je uitdrukkelijk anderszins heeft ingestemd; in ieder geval zullen we je voor zulke terugbetaling geen kosten in rekening worden gebracht. Wij mogen wachten met terugbetaling tot wij de goederen hebben teruggekregen, of je hebt aangetoond dat je de goederen hebt teruggezonden, al naar gelang welk tijdstip eerst valt. Check voor de voorwaarden m.b.t. je aankoop in de winkel de kassabon.
Hoeveel zijn jullie retourkosten?
Toch niet helemaal happy met je bestelling? Geen probleem, je kunt je bestelling altijd kosteloos retourneren
1. Terugbrengen naar een winkel bij jou in de buurt; Het kan zijn dat je favoriete winkel nog gesloten is of aangepaste openingstijden heeft. Bekijk de store locator voor een actueel overzicht. Maak hiervoor een afspraak via www.hunkemoller.nl/afspraak.
2. Via ophaalservice bij je thuis. Neem contact op met onze klantenservice en geef aan op welke dag je het pakket wilt retourneren. Gebruik hiervoor je retoursticker die aan je online bestelling is toegevoegd;
3. Terugsturen via een DHL servicepunt. Gebruik hiervoor je retoursticker die aan je online bestelling is toegevoegd. Let op: alleen mogelijk met thuisbezorging;
4. Terugsturen via een UPS afhaalpunt. Gebruik hiervoor je retoursticker die aan je online bestelling is toegevoegd. Let op: alleen mogelijk indien je pakket via UPS hebt besteld.
Je kunt ook gebruik maken van andere vervoerders maar dan zijn de kosten voor eigen rekening.
Zijn er artikelen die ik niet kan terugsturen?
Producten die niet geschikt zijn om te worden teruggezonden om redenen van gezondheidsbescherming of hygiëne en waarvan de verzegeling na de levering is verbroken, of producten die duidelijk voor een specifieke persoon bestemd zijn.
Wij vragen je vriendelijk de verpakking van onderstaande artikelen omwille van de hygiëne ongeopend of verzegeld te laten.
1.plak bh’s
2.alle artikelen uit de beauty line
3.panty’s en kousen
4.vibrators
Krijg ik automatisch een ander artikel als ik mijn artikel terugstuur?
Hoe wordt het retourbedrag vastgesteld als ik online retourneer en ik bij mijn bestelling gebruik heb gemaakt van mijn Passion Points kortingstegoed?
Hoe lang duurt het voordat het terugsturen van een artikel is verwerkt?
Door de extra maatregelen die genomen zijn rond de huidige omstandigheden, kan het verwerken van je retour langer duren dan je van ons gewend bent. Onze excuses voor het ongemak.
Door de Corona-uitbraak verlengt Hunkemöller de retourperiode van 14 naar 45 dagen.
Als wij jouw pakketje binnen hebben, krijg je een bevestiging via de mail. Bij herroeping wordt zo spoedig mogelijk doch uiterlijk binnen 14 dagen vanaf het moment dat je ons op de hoogte hebt gebracht, het bedrag van aankoop terugbetaald.
Als je de hele bestelling terugstuurt, krijg je het hele bedrag inclusief bezorg- en retourkosten terug. Als je een deel van de bestelling terugstuurt, krijg je alleen dat deel teruggestort.
De termijn van terugbetalen gaat in op het moment dat je de bestelling terug stuurt, of aangeeft dat je de bestelling retour gaat sturen.
Als de retourzending niet binnen 14 dagen is ontvangen, wachten wij met terugbetaling totdat de retourbestelling is ontvangen, of tot dat je aan kunt tonen dat de bestelling retour gezonden is.
Indien er onnodige schade aan het product is ontstaan, kunnen wij deze waardevermindering in rekening brengen. Je bent alleen aansprakelijk voor waardevermindering door gebruik dat verder gaat dan nodig om de aard, kenmerk en werking van het product te beoordelen.
Data Privacy gerelateerde vragen.
Hunkemöller B.V. is toegewijd aan het beschermen van jouw persoonlijke data. Het is jouw informatie, en dat respecteren wij. Onze Privacy Statement geeft je gedetailleerde informatie over wanneer en waarom we jouw persoonlijke data verzamelen, hoe we het gebruiken en hoe we zorgen dat het veilig blijft.
Als je jouw persoonlijke data wilt verwijderen, updaten, overzetten of toegang tot je persoonlijke data wilt, gebruik dan ons contactformulier op de website:
1. Ga naar "contact" en vul de verplichte velden in
2. Kies het onderwerp "Privacy gerelateerde vragen"
3. Verstuur het formulier
We zullen binnen 30 dagen na je verzoek contact met je opnemen. Het is mogelijk dat we voor meer informatie zullen vragen.
Zitten er voorwaarden aan het retourneren van artikelen?
Er zijn een aantal voorwaarden om bij Hunkemoller.nl artikelen te retourneren:
Door de Corona-uitbraak verlengt Hunkemöller de retourperiode van 14 naar 45 dagen.
1. Je kunt je bestelling 45 dagen na ontvangst kosteloos retourneren. Wens je gebruik te maken van het herroepingsrecht en van je aankoop af wilt dan kan dat 14 dagen na ontvangst van je bestelling.
2. Artikelen* moeten (indien redelijkerwijs mogelijk) onbeschadigd zijn.
3. Je kan ons retourlabel gebruiken om je pakketje terug te sturen.
Je kunt je bestelling gratis terugsturen. Hoe dit werkt kun je vinden bij de vraag: "Hoe kan ik een item terugsturen bij Hunkemoller.nl".
*Uitgesloten van retournering: Producten die niet geschikt zijn om te worden teruggezonden om redenen van gezondheidsbescherming of hygiëne en waarvan de verzegeling na de levering isverbroken, of producten die duidelijk voor een specifieke persoon bestemd zijn.
Kan ik artikelen retourneren in de winkel?
Het kan zijn dat je favoriete winkel nog gesloten is of aangepaste openingstijden heeft. Bekijk de store locator voor een actueel overzicht.
U bent alleen aansprakelijk voor een waardevermindering van artikelen die het gevolg is van het gebruik ervan, welke dus verder gaat dan nodig is om de aard, de kenmerken en de werking vast te stellen.
*Let op: u krijgt uw geld teruggestort op uw bankrekening. Als u in de winkel betaald heeft, wordt de terugbetaling onmiddellijk ter plaatse in orde gebracht.
Kan ik artikelen die ik via de webshop heb besteld, ruilen?
Het kan zijn dat je favoriete winkel nog gesloten is of aangepaste openingstijden heeft. Bekijk de store locator voor een actueel overzicht.
Het is niet mogelijk om artikelen die je via de webshop besteld hebt, te ruilen in onze winkels. Wel kunnen de artikelen geretourneerd worden. Zorg ervoor dat je de factuur meeneemt.
*Let op: Je krijgt je geld terugbetaald op je rekening.
Hoe kan ik mijn aankoop ruilen nu de winkels dicht zijn vanwege het coronavirus?
Service & Contact
Ik heb een klacht over Hunkemöller. Waar moet ik heen?
Ben je niet tevreden over een artikel of over onze service? Wij horen het uiteraard graag! Je kunt het contactformulier invullen of bellen met onze klantenservice.
Voor vragen is de klantenservice bereikbaar via 035-646 5412, van maandag t/m vrijdag 09.00 tot 17.00 uur. En via e-mail: klantenservice@hunkemoller.com.
Binnen 14 dagen ontvang je, conform de Algemene Voorwaarden Thuiswinkel, een inhoudelijke reactie op jouw klacht.
Kan er geen oplossing worden gevonden, dan kan je via de Geschillencommissie Thuiswinkel een klacht/geschil een indienen. Dit kan op de website van de geschillencommissie, www.sgc.nl
Tevens kan je je klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform
Hoe kan ik contact opnemen met de klantenservice?
Voor vragen is de klantenservice bereikbaar via 035-646 5412, van maandag t/m vrijdag 09.00 tot 17.00 uur. En via e-mail: klantenservice@hunkemoller.com.
Of klik hier om naar de klantenservice pagina te gaan.
Data Privacy gerelateerde vragen.
Hunkemöller B.V. is toegewijd aan het beschermen van jouw persoonlijke data. Het is jouw informatie, en dat respecteren wij. Onze Privacy Statement geeft je gedetailleerde informatie over wanneer en waarom we jouw persoonlijke data verzamelen, hoe we het gebruiken en hoe we zorgen dat het veilig blijft.
Als je jouw persoonlijke data wilt verwijderen, updaten, overzetten of toegang tot je persoonlijke data wilt, gebruik dan ons contactformulier op de website:
1. Ga naar "contact" en vul de verplichte velden in
2. Kies het onderwerp "Privacy gerelateerde vragen"
3. Verstuur het formulier
We zullen binnen 30 dagen na je verzoek contact met je opnemen. Het is mogelijk dat we voor meer informatie zullen vragen.
Wettelijke garantie?
Bij aankoop van artikelen in de Hunkemöller-webshop is de wettelijke garantie van toepassing. Wettelijke garantie houdt in dat het artikel datgene moet doen wat je als consument in alle redelijkheid mag verwachten. Er is geen wettelijke termijn aan deze garantie verbonden omdat het per artikel verschillend is wat je als consument mag verwachten.
Hoe bepaal ik de juiste maat en pasvorm?
Hoe kan ik het beste mijn producten wassen?
Waar kan ik mijn dichtstbijzijnde Hunkemöller winkel vinden?
Ga naar de storelocator, vul je postcode of plaatsnaam in en vind je dichtstbijzijnde Hunkemöller winkel.
Hunkemöller B.V. Liebergerweg 28 1221 JS Hilversum Trade register #: 70913358