Hoe kunnen wij je helpen?

Service & Contact

Ik heb een klacht over Hunkemöller. Wat moet ik doen?

Ben je niet tevreden over een artikel of over onze service? Wij horen het uiteraard graag! 

TELEFOON
Voor vragen is de klantenservice bereikbaar via 035-646 5412, van maandag t/m vrijdag 09.00 tot 17.00 uur.

CHAT
Voor vragen is de klantenservice bereikbaar via de chat, van maandag t/m vrijdag 09.00 tot 17.00 uur.

CONTACT FORMULIER
Je kunt contact met ons opnemen door het contactformulier  in te vullen.

Binnen 14 dagen ontvang je, conform de Algemene Voorwaarden Thuiswinkel, een inhoudelijke reactie op jouw klacht.

Kan er geen oplossing worden gevonden, dan kan je via de Geschillencommissie Thuiswinkel een klacht/geschil een indienen. Dit kan op de website van de geschillencommissie, www.sgc.nl

Tevens kan je je klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform

Hoe kan ik contact opnemen met de klantenservice?

Voor  vragen is de klantenservice bereikbaar via:

TELEFOON
Voor vragen is de klantenservice bereikbaar via 035-646 5412, van maandag t/m vrijdag 09.00 tot 17.00 uur.

CHAT
Voor vragen is de klantenservice bereikbaar via de chat, van maandag t/m vrijdag 09.00 tot 17.00 uur.

CONTACTFORMULIER
Of klik hier om naar de klantenservice pagina te gaan.

Data Privacy gerelateerde vragen.

Hunkemöller B.V. is toegewijd aan het beschermen van jouw persoonlijke data. Het is jouw informatie, en dat respecteren wij. Onze Privacy Statement  geeft je gedetailleerde informatie over wanneer en waarom we jouw persoonlijke data verzamelen, hoe we het gebruiken en hoe we zorgen dat het veilig blijft. 

Als je jouw persoonlijke data wilt verwijderen, updaten, overzetten of toegang tot je persoonlijke data wilt, gebruik dan ons contactformulier op de website: 
1. Ga naar "contact" en vul de verplichte velden in
2. Kies het onderwerp "Privacy gerelateerde vragen"
3. Verstuur het formulier

We zullen binnen 30 dagen na je verzoek contact met je opnemen. Het is mogelijk dat we voor meer informatie zullen vragen.

Wettelijke garantie?

Bij aankoop van artikelen in de Hunkemöller-webshop is de wettelijke garantie van toepassing. Wettelijke garantie houdt in dat het artikel datgene moet doen wat je als consument in alle redelijkheid mag verwachten. Er is geen wettelijke termijn aan deze garantie verbonden omdat het per artikel verschillend is wat je als consument mag verwachten.

Hoe kan ik een item retourneren bij Hunkemoller.nl?

Door de Corona-uitbraak verlengt Hunkemöller de retourperiode van 14 naar 45 dagen. 

Na ontvangst van het product heb je 45 dagen de tijd om te besluiten of je jouw bestelling wilt retourneren. Je kunt je bestelling altijd gratis retourneren via onderstaande optie's. Je kunt ook gebruik maken van andere vervoerders maar dan zijn de kosten voor eigen rekening.

Retourneren werkt als volgt:

Het kan zijn dat je favoriete winkel nog gesloten is of aangepaste openingstijden heeft. Bekijk de store locator voor een actueel overzicht.

Retourneren via de winkel kan altijd kosteloos in een winkel bij jou in de buurt. Je wordt dan al de volgende werkdag terugbetaald via de betaalmethode die je hebt gebruikt. Heb je in de winkel afgerekend, dan wordt de betaling meteen met je afgehandeld. Als je een deel van de bestelling retourneert, krijg je alleen dat deel terug.

Retour via een UPS Afhaalpunt 
1. stop de items samen met de retourbon in een pakketje, het kan in de originele verpakking
2. knip de retoursticker uit en plak het op het pakketje
3. breng het pakketje naar een UPS servicepunt
4. als wij het pakketje binnen hebben, krijg je een bevestiging via de mail. Binnen 10 werkdagen word je terugbetaald via de betaalmethode die je hebt gebruikt. Heb je in de winkel afgerekend, dan ontvang je een mail met instructies. Maak je gebruik van je herroepingsrecht, dan gebeurt de terugbestaling zo snel mogelijk doch binnen 14 dagen volgend op de dag van de herroeping, inclusief bezorg- en retourkosten, als wij het product hebben ontvangen of je aantoont dat je het product hebt teruggezonden. Als je een deel van de bestelling terugstuurt, krijg je alleen dat deel terug.

Retour via een DHL Servicepunt 
1. stop de items samen met de retourbon in een pakketje, het kan in de originele verpakking
2. breng het pakketje naar DHL Servicepunt. DHL print vervolgens een eigen retour ticket om gratis te retourneren.
*Let op: Het ontvangen UPS label kan niet worden gebruikt bij het DHL servicepunt.
3. als wij het pakketje binnen hebben, krijg je een bevestiging via de mail. Binnen 10 werkdagen word je terugbetaald via de betaalmethode die je hebt gebruikt. Heb je in de winkel afgerekend, dan ontvang je een mail met instructies. Maak je gebruik van je herroepingsrecht, dan gebeurt de terugbetaling zo snel mogelijk doch binnen 14 dagen volgend op de dag van de herroeping, inclusief bezorg- en retourkosten, als wij het product hebben ontvangen of je aantoont dat je het product hebt teruggezonden. Als je een deel van de bestelling terugstuurt, krijg je alleen dat deel terug.

Retour via ophaalservice bij je thuis
1. stop de items samen met de retourbon in een pakketje, het kan in de originele verpakking
2. neem contact op met onze klantenservice en geef aan op welke dag je het pakket wilt retourneren.
3. onze bezorger van DHL komt het pakketje thuis bij je ophalen.
4. als wij het pakketje binnen hebben, krijg je een bevestiging via de mail. Binnen 10 werkdagen word je terugbetaald via de betaalmethode die je hebt gebruikt. Heb je in de winkel afgerekend, dan ontvang je een mail met instructies. Maak je gebruik van je herroepingsrecht, dan gebeurt de terugbestaling zo snel mogelijk doch binnen 14 dagen volgend op de dag van de herroeping, inclusief bezorg- en retourkosten, als wij het product hebben ontvangen of je aantoont dat je het product hebt teruggezonden. Als je een deel van de bestelling terugstuurt, krijg je alleen dat deel terug.


Algemeen retouradres:
UPS Center Hunkemoller
Reactorweg 23a
3542 AD Utrecht
Nederland

Je kunt ook gebruikmaken van het Europees modelformulier voor herroeping om aan ons kenbaar te maken dat je van de aankoop afziet. Gebruik van dit formulier is echter niet verplicht.

Kan ik een bestelling annuleren?

Helaas, dat kan niet. Als je iets op Hunkemoller.nl hebt besteld, dan is de bezorging definitief. Je kunt dan niet meer annuleren.  
Wat je wel kunt doen:
- de artikelen terugbrengen in de winkel nadat je pakketje hebt ontvangen.  
- Of je stuurt de artikelen meteen kosteloos retour. Hier kan je de retoursticker uit je pakket voor gebruiken. 
  Plak deze over de originele bezorgsticker op je pakket.

Zo snel mogelijk doch binnen 14 dagen na ontbinding krijg je alles wat je hebt betaald, inclusief bezorg- en retourkosten, terugbetaald op je rekening. Als je een deel van de bestelling terugstuurt, krijg je alleen dat deel teruggestort.

Waar kan ik meer informatie vinden over mijn Passion Points en kortingstegoed?

Meer informatie kun je terugvinden op de Hunkemöller Membercard omgeving.

Hoe bepaal ik de juiste maat en pasvorm?

Twee afmetingen zijn belangrijk bij het bepalen van de goede maat en pasvorm: de onderwijdte en de bovenwijdte. De onderwijdte is de omvang van je borsten in centimeters. De bovenwijdte is een letter die staat voor de omvang van je borsten over het volste gedeelte. Kijk voor meer informatie op onze perfect fit pagina.

Hoe kan ik het beste mijn producten wassen?

Was voor gebruik altijd je gekochte artikelen. Zorg ervoor dat je rode en donkere artikelen altijd apart wast. Kijk voor meer informatie over wassen op onze wasadvies pagina.

Waar kan ik mijn dichtstbijzijnde Hunkemöller winkel vinden?

Ga naar de storelocator, vul je postcode of plaatsnaam in en vind je dichtstbijzijnde Hunkemöller winkel.