Hoe kunnen wij je helpen?

Service & Contact

Data Privacy gerelateerde vragen.

Hunkemöller International B.V. is toegewijd aan het beschermen van jouw persoonlijke data. Het is jouw informatie, en dat respecteren wij. Onze Privacy Statement  geeft je gedetailleerde informatie over wanneer en waarom we jouw persoonlijke data verzamelen, hoe we het gebruiken en hoe we zorgen dat het veilig blijft. 

Als je jouw persoonlijke data wilt verwijderen, updaten, overzetten of toegang tot je persoonlijke data wilt, gebruik dan ons contactformulier op de website: 
1. Ga naar "contact" en vul de verplichte velden in
2. Kies het onderwerp "Privacy gerelateerde vragen"
3. Verstuur het formulier

We zullen binnen 30 dagen na je verzoek contact met je opnemen. Het is mogelijk dat we voor meer informatie zullen vragen.

Hoe bepaal ik de juiste maat en pasvorm?

Twee afmetingen zijn belangrijk bij het bepalen van de goede maat en pasvorm: de onderwijdte en de bovenwijdte. De onderwijdte is de omvang van je borsten in centimeters. De bovenwijdte is een letter die staat voor de omvang van je borsten over het volste gedeelte. Kijk voor meer informatie op onze perfect fit pagina.

Ik heb een klacht over Hunkemöller. Waar moet ik heen?

Ben je niet tevreden over een artikel of over onze service? Wij horen het uiteraard graag! Je kunt het contactformulier invullen of bellen met onze klantenservice.

Voor webwinkel vragen is de klantenservice bereikbaar via 035-646 5412, van maandag t/m vrijdag 09.00 tot 19.00 uur en zaterdag van 10.00 tot 16.00 uur. En via e-mail: klantenservice@hunkemoller.com.

Voor overige vragen is de klantenservice bereikbaar via 035- 646 5412, van maandag t/m vrijdag van 09.00 tot 17.00  En via e-mail: klantenservice@hunkemoller.com.

Binnen 14 dagen ontvang je, conform de Algemene Voorwaarden Thuiswinkel, een inhoudelijke reactie op jouw klacht.

Kan er geen oplossing worden gevonden, dan kan je via de Geschillencommissie Thuiswinkel een klacht/geschil een indienen. Dit kan op de website van de geschillencommissie, www.sgc.nl

Tevens kan je je klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform

Hoe kan ik het beste mijn producten wassen?

Was voor gebruik altijd je gekochte artikelen. Zorg ervoor dat je rode en donkere artikelen altijd apart wast. Kijk voor meer informatie over wassen op onze wasadvies pagina.

Waar kan ik mijn dichtstbijzijnde Hunkemöller winkel vinden?

Ga naar de storelocator, vul je postcode of plaatsnaam in en vind je dichtstbijzijnde Hunkemöller winkel.

Hoe kan ik contact opnemen met de klantenservice?

Voor webwinkel vragen is de klantenservice bereikbaar via 035-646 5412, van maandag t/m vrijdag 09.00 tot 19.00 uur en zaterdag van 10.00 tot 16.00 uur. En via e-mail: klantenservice@hunkemoller.com.
Of klik hier om naar de klantenservice pagina te gaan.

Voor overige vragen is de klantenservice bereikbaar via 035-646 5412, van maandag t/m vrijdag van 09.00 tot 17.00. En via e-mail: klantenservice@hunkemoller.com.
Of klik hier om naar de klantenservice pagina te gaan.

Wettelijke garantie?

test