Hunkemöller x Pink Ribbon
Hunkemöller steunt Pink Ribbon
Bij Hunkemöller zijn we meer dan alleen een lingerie merk; we zijn zeer toegewijd aan het welzijn van vrouwen. Hunkemöller's inzet om bewustwording te creëren voor borstkanker en onze steun aan Pink Ribbon tonen onze oprechte bezorgdheid voor de gezondheid en het welzijn van vrouwen. Door ons platform als populair lingerie merk te benutten, kunnen we een breed publiek bereiken en vrouwen informeren over het belang van vroegtijdige opsporing, regelmatige screenings en het behoud van borstgezondheid.
Voor de campagne van dit jaar hebben we samengewerkt met de Nederlandse actrice en onderneemster Moïse Trustfull en de Duitse actrice en Pink Ribbon ambassadeur Vanessa Eicholz.
Moïse is geraakt door de gevolgen van borstkanker omdat haar oma aan deze ziekte is overleden en samen met haar moeder, Pink Ribbon ambassadeur Quinty Trustfull, is ze een voorvechter geworden voor het vergroten van het bewustzijn en het steunen van initiatieven om deze ziekte te bestrijden.
Naast haar carrière in de entertainmentwereld, staat Vanessa bekend om haar rol als Pink Ribbon ambassadeur en haar toewijding aan Pink Ribbon. Vanessa's betrokkenheid bij dit goede doel komt voort uit haar eigen ervaringen en de verhalen van de mensen die ze tijdens haar journey heeft ontmoet, waardoor ze een gepassioneerde voorvechter is geworden in de strijd tegen borstkanker.
Moïse Trustfull en Vanessa Eicholz brengen hun persoonlijke connecties met borstkanker in het hart van dit initiatief. Hun verhalen geven onze campagne een diepgaand doel - bewustwording creëren en actief bijdragen aan de strijd tegen deze veelvoorkomende ziekte. Houd onze sociale media in de gaten om de campagne te volgen!
We zijn enorm trots op onze samenwerking met Pink Ribbon. Samen creëren we actief bewustwording voor borstkanker en hopen uiteindelijk levens te redden door vroegtijdige opsporing en tijdige behandeling.
Doe met ons mee en help het verschil te maken! #HunkemöllerCares #PinkRibbon #BreastCancerAwareness
Steun aan Pink Ribbon
Empowerment ontmoet stijl met de Bessie BH
De naakte waarheid over borstkanker
- • 1 op de 7 vrouwen in Nederland krijgt in hun leven de diagnose borstkanker. Hoewel in de laatste decennia de overlevingskans aanzienlijk is toegenomen, leidt de ziekte elk jaar toch nog steeds tot 3.000 doden. Het is dus ook van levensbelang dat meer onderzoek wordt gedaan.
- • Een enquête door Hunkemöller onder 1.615 ondervraagden wees uit dat een negatief zelfbeeld een risico vormt voor de gezondheid van vrouwen.
- • Als je jezelf regelmatig onderzoekt en de tijd neemt om echt goed naar je borsten te kijken, helpt dit om de vroege stadia van borstkanker op te sporen (wat je kansen vergroot om deze ziekte te overleven).
Kijk op de Pink Ribbon Website voor meer informatie over hoe je zelf je borsten kan checken en waar je op moet letten.