Return
Niet helemaal wat je zocht? Geen probleem? Je kunt altijd je online bestellingen gratis terug brengen naar een van onze winkels.
Wil je meer weten over Retourneren in de winkel?
1. Hoe kan ik een item retourneren bij Hunkemoller.nl?
Als wij jouw pakketje binnen hebben, krijg je een bevestiging via de mail. Dit kan 10 dagen duren. Als je de hele bestelling terugstuurt, krijg je het hele bedrag inclusief bezorgkosten terug.
Zo snel mogelijk doch binnen 14 dagen na ontbinding krijg je alles wat je hebt betaald, inclusief bezorg- en retourkosten, terugbetaald op je rekening. Als je een deel van de bestelling terugstuurt, krijg je alleen dat deel teruggestort.
Wij betalen je terug met hetzelfde betaalmiddel als waarmee je de oorspronkelijke transactie hebt verricht, tenzij je uitdrukkelijk anderszins hebt ingestemd; in ieder geval zullen we je voor zulke terugbetaling geen kosten in rekening brengen. Wij moeten wachten met terugbetaling tot wij de producten hebben teruggekregen, of je hebt aangetoond dat je de goederen hebt teruggezonden, al naar gelang welk tijdstip eerst valt. Check voor de voorwaarden m.b.t. je aankoop in de winkel met de kassabon.
2. Kan ik artikelen retourneren in de winkel?
Ja, het is mogelijk om online bestelde artikelen te retourneren in de winkel. Je moet hiervoor altijd een factuur kunnen voorleggen.
Je bent alleen aansprakelijk voor een waardevermindering van artikelen die het gevolg is van het gebruik ervan, welke dus verder gaat dan nodig is om de aard, de kenmerken en de werking vast te stellen.
*Let op: Je krijgt je geld teruggestort op je bankrekening. Als je in de winkel betaald heeft, wordt de terugbetaling onmiddellijk ter plaatse in orde gebracht door middel van een voucher.
3. Hoeveel zijn jullie retourkosten?
Toch niet helemaal happy met je bestelling? Geen probleem, je kunt je bestelling altijd kosteloos retourneren
1. 1. Terugbrengen naar een winkel bij jou in de buurt.
2. Via ophaalservice bij je thuis. Neem contact op met onze klantenservice en geef aan op welke dag je het pakket wilt retourneren. Gebruik hiervoor je retoursticker die aan je online bestelling is toegevoegd;
3. Terugsturen via een DHL servicepunt. Gebruik hiervoor je retoursticker die aan je online bestelling is toegevoegd.;
Je kunt ook gebruik maken van andere vervoerders maar dan zijn de kosten voor eigen rekening.
4. Hoe lang duurt het voordat het terugsturen van een artikel is verwerkt?
Door de extra maatregelen die genomen zijn rond de huidige omstandigheden, kan het verwerken van je retour langer duren dan je van ons gewend bent. Onze excuses voor het ongemak.
Als wij jouw pakketje binnen hebben, krijg je een bevestiging via de mail. Bij herroeping wordt zo spoedig mogelijk doch uiterlijk binnen 14 dagen vanaf het moment dat je ons op de hoogte hebt gebracht, het bedrag van aankoop terugbetaald.
Als je de hele bestelling terugstuurt, krijg je het hele bedrag inclusief bezorg- en retourkosten terug. Als je een deel van de bestelling terugstuurt, krijg je alleen dat deel teruggestort.
De termijn van terugbetalen gaat in op het moment dat je de bestelling terug stuurt, of aangeeft dat je de bestelling retour gaat sturen. Als de retourzending niet binnen 14 dagen is ontvangen, wachten wij met terugbetaling totdat de retourbestelling is ontvangen, of tot dat je aan kunt tonen dat de bestelling retour gezonden is.
Indien er onnodige schade aan het product is ontstaan, kunnen wij deze waardevermindering in rekening brengen. Je bent alleen aansprakelijk voor waardevermindering door gebruik dat verder gaat dan nodig om de aard, kenmerk en werking van het product te beoordelen.