Sorry, je browser wordt niet meer ondersteund. Werk je browser bij voor een betere winkelervaring.
45 dagen gratis retourneren in de winkel
Gratis verzending met Click&Collect
Op werkdagen voor 22.00 uur besteld, morgen bezorgd
Hoe kunnen wij je helpen?
Heb je een vraag? Bekijk de veelgestelde vragen hieronder of neem contact met ons op
Bestellingen & Leveringen
Thuisbezorging en DHL Servicepunt
Voor thuisbezorging of afhalen bij een DHL Servicepunt kun je de status van je pakket volgen met behulp van de Track & Trace die je per email ontvangt wanneer jouw bestelling ons magazijn verlaat, of op "My Hunkemöller". Je ontvangt ook een bevestigingsmail zodra je bestelling is afgeleverd.
Volg jouw bestelling hier.
Click&Collect
Voor afhalen in één van onze Hunkemöller winkels ontvang je een update via email wanneer je bestelling onderweg is naar de winkel. Je ontvangt daarna een bevestiging wanneer de winkel jouw bestelling heeft ontvangen en je deze kunt komen ophalen. Je ontvangt geen Track & Trace voor bestellingen die in de winkel geleverd worden. *Tip: download de Hunkemöller app, dan heb je ook altijd inzicht in je bestelstatus.
Soms kan het helaas voorkomen dat je niet de hele bestelling hebt ontvangen. Je kunt dan het beste even contact opnemen met onze klantenservice.
Soms kan het helaas voorkomen dat je iets hebt ontvangen wat je niet hebt besteld. Je kunt dan het beste even contact opnemen met onze klantenservice.
Retourneren, terugbetalen en ruilen
Ben je nog steeds niet helemaal tevreden over je bestelling? Geen probleem. Je kan zonder voorafgaande mededeling de producten binnen 45 dagen na ontvangst terugsturen*.
Retourneren in een Hunkemöller-winkel: Je kunt altijd gratis aankopen terugbrengen in de winkel. Laat gewoon de bevestigings-e-mail zien op je telefoon of neem het retourformulier mee. Het aankoopbedrag wordt binnen 3 werkdagen teruggestort, via de door jou gebruikte betalingsmethode.Vind je dichtstbijzijnde winkel in jouw land hier. Let op: retourneren is niet mogelijk in Outlet-winkels. *Let op: onze retourkosten zijn €1,95 en worden toegepast op alle retouren. Je kunt nog steeds gratis retourneren in onze winkels!
Terugsturen via een DHL Servicepunt (€1,95): 1. Registreer je retouren in ons Return Portal . Hiervoor heb je het bestelnummer nodig en het e-mailadres waarmee de bestelling werd geplaatst. Je vindt het bestelnummer in de bestellingsbevestiging. 2. Verpak je retourzending in de originele doos. Heb je de originele doos niet meer? Gebruik dan een andere stevige verpakking. Verwijder wel alle oude labels en stickers van je pakket. 3. Je hebt geen printer nodig. Je ontvangt een bevestigings-e-mail van de retourregistratie met een QR-code. 4. Je kunt je retourzending bij een DHL Servicepunt inleveren. Ze scannen dan de QR-code op je mobiel. Vervolgens drukken ze het retourlabel voor je af en je hoeft verder niets te doen! 5. Als we het pakket hebben ontvangen, krijg je via e-mail bericht. Dit kan tot 10 werkdagen duren. Het bedrag wordt teruggestort op de gebruikte betaalmethode binnen 3 werkdagen na het sturen van de bevestigings-e-mail. De retourkosten van €1,95 worden ingehouden op de waarde van de geretourneerde goederen. 6. Retouradres: Hunkemöller B.V. C/O JINGDONG Logistics B.V. Nieuwhuisweg 20 DC3 5804 AN Venray Nederland
Herroeping: Je kunt ook binnen 45 dagen na ontvangst aan ons laten weten dat je van de aankoop af wenst te zien. Na het kenbaar maken van je herroeping heb je vervolgens nog eens 14 dagen om de producten daadwerkelijk te retourneren*. Je kunt gebruik maken van het herroepingsfomulier.
Het retourneren van artikelen aan Hunkemöller is aan enige voorwaarden gebonden: 1. De artikelen moeten binnen 45 dagen worden geretourneerd. Deze periode begint op de dag dat je de bestelling ontvangt. 2. De artikelen moeten ongebruikt en onbeschadigd zijn, met alle originele labels en hangtags er nog aan. Als een artikel gebruikt of beschadigd is, mag waardevermindering in rekening gebracht worden. Dit kan oplopen tot 100%. 3. Hunkemöller behoudt zich het recht voor om terugbetaling te weigeren als de artikelen niet in de oorspronkelijke staat worden geretourneerd. 4. Voor een correcte afhandeling is het niet mogelijk om meerdere bestellingen in één retourzending te combineren. Als je meerdere bestellingen via een DHL Servicepoint wil retourneren, vraag dan op het Return Portal per bestelling een retourzending aan. Verpak elke retourzending in een aparte verpakking.
*Let op: onze retourkosten zijn €1,95 en worden toegepast op alle retouren. Je kunt nog steeds gratis retourneren in onze winkels!
We willen je informeren dat we helaas wat vertraging hebben bij het verwerken van je retourzending. Als gevolg hiervan kan het tot 14 dagen duren voordat je terugbetaling is voltooid. We verontschuldigen ons voor het ongemak dat dit kan veroorzaken en stellen uw geduld op prijs terwijl we dit oplossen.
Als we je pakket hebben ontvangen, krijg je via e-mail een bevestigingsbericht. Dit kan tot 10 werkdagen duren. Zodra je deze e-mail hebt ontvangen, wordt het retourbedrag binnen 3 werkdagen teruggestort. We doen dit via dezelfde betaalmethode als die je hebt gebruikt bij de originele aankoop.
Wij betalen het gehele aankoopbedrag (inclusief eventuele verzend- en betaalkosten) zo snel mogelijk, maar uiterlijk binnen 14 dagen terug na ontvangst van de herroepingsmededeling. Wij mogen echter wel wachten met terugbetaling totdat we de producten hebben ontvangen, of tot het moment dat u aangetoond heeft deze te hebben opgestuurd. Als je de hele bestelling retourneert, krijg je het gehele aankoopbedrag plus bezorgkosten terug (min de retourkosten van €1,95). Als je een gedeelte van de bestelling retourneert, krijg je alleen dat deel van het aankoopbedrag retour (min de retourkosten van €1,95). De retourkosten van €1,95 worden per bestelling gerekend.
Als je Passion Points en/of Shoptegoed hebt gebruikt: Per geretourneerd artikel wordt een evenredig bedrag teruggestort op je (digitale) Membercard. Dit kan tot 48 uur duren.
Als je hebt betaald via je Hunkemöller Lingeriecard: retourbetalingen van je aankoop met een Gift Card worden teruggestort op de gebruikte Gift Card.
Als je (gedeeltelijk) hebt betaald met een andere voucher dan Shoptegoed, kan je die voucher alleen opnieuw gebruiken als je de hele bestelling hebt geretourneerd.
Je kan altijd aangekochte artikelen gratis retourneren in een Hunkemöller-winkel in de buurt. Het bedrag wordt binnen 3 werkdagen teruggestort via de bij de bestelling gebruikte betaalmethode. Hier vind je de dichtstbijzijnde winkel.
1. Retourneren via een DHL Servicepunt (€1,95): De retourkosten van €1,95 worden per bestelling gerekend, en worden afgetrokken van de waarde van de geretourneerde artikelen. Retouradres: Hunkemöller B.V. C/O JINGDONG Logistics B.V. Nieuwhuisweg 20 DC3 5804 AN Venray Nederland 2. Retourneren in een Hunkemöller-winkel: Je kan je artikel(en) altijd gratis terugbrengen in een Hunkemöller-winkel, binnen de retourperiode van 30 dagen vanaf de ontvangst van het product.
My Hunkemöller Account
Bij Hunkemöller staan onze klanten centraal. My Hunkemöller is een op punten gebaseerd loyaliteitsprogramma, waarvan klanten in de winkel, op de website of in de app lid - ook wel Member genoemd - kunnen worden. My Hunkemöller is opgezet om deze Members op een persoonlijke en inspirerende manier te waarderen en ze een aangename ervaring te bieden. We belonen ze met kortingen, cadeaus en exclusieve services. Hoe meer je shopt en met ons interacteert, hoe meer punten je spaart, hoe hoger je level wordt. Daaraan zijn dan weer nieuwe en meer exclusieve voordelen voor je gekoppeld! Denk bijvoorbeeld aan limited edition producten, uitnodigingen voor evenementen, kortingvouchers, geschenken voor je verjaardag, eerdere Member afprijzingen en nog zoveel meer. Ontdek hier alle benefits van het programma: https://www.hunkemoller.nl/passionpoints-benefits We gebruiken de persoonsgegevens van onze Members uitsluitend om nog beter in hun behoefte te kunnen voorzien. Members sparen voor punten die optellen tot een bepaald saldo (Passion Points). Het programma bestaat uit 4 niveaus (levels) en het aantal Passion Points bepaalt waar de Member zich bevindt. Elk niveau heeft een start- en een eindbalans. Het puntensaldo bepaalt op welke vouchers je recht hebt.
Als je 12 maanden geen aankopen bij ons doet, zak je 1 level. Je belandt dan daar op de eindbalans aan Passion Points.
Om een account aan te maken, klikt u bovenaan op de balk 'inloggen' om naar de registratiepagina te gaan.
- Heeft u nog geen account? Vul onder de knop 'Ik ben nieuw' alle gevraagde velden in en aanvaard de voorwaarden. U kunt u ook inschrijven en Member worden via de Hunkemöller app.
Je Membercard en bijbehorend account blijft gewoon geldig. Je puntenbalans en shoptegoed dat geldig is bij de overgang naar het nieuwe MyHunkemoller programma blijft geldig. En er komen nieuwe voordelen bij! Vanaf nu spaar je punten die je toegang geven tot een van de vier levels in het programma. Elk level heeft steeds exclusiever wordende voordelen zoals kortingen, gifts en pre-sale events.
Betalen, Vouchers & Promoties
Je kunt een kortingscode maar één keer gebruiken. Daarna is hij niet meer geldig. Er is één kortingscode per bestelling. Kortingscodes zijn alleen geldig als je bestelt op Hunkemoller.nl. Je kunt er geen contant geld voor krijgen of ze met terugwerkende kracht inleveren.
Bekijk alle actuele Hunkemöller kortingscodes.
Al onze prijzen zijn inclusief BTW & exclusief verzendkosten.
Meer informatie kun je terugvinden op de Membercard omgeving.
Service & Contact
Heb je vragen? Je kunt altijd contact opnemen met onze klantenservice via telefoon, chat of ons contactformulier! Je vindt onze contactgegevens hier.
Tijdens perioden met grote aantallen aanvragen kan het iets langer duren dan normaal om je aanvraag te verwerken: we zullen je zo snel mogelijk antwoorden!
Binnen 14 dagen ontvang je, conform de Algemene Voorwaarden Thuiswinkel, een inhoudelijke reactie op jouw klacht.
Kan er geen oplossing worden gevonden, dan kan je via de Geschillencommissie Thuiswinkel een klacht/geschil een indienen. Dit kan op de website van de geschillencommissie, www.sgc.nl
Hunkemöller streeft ernaar om zijn digitale platforms toegankelijk en inclusief te maken voor alle gebruikers, in overeenstemming met de principes van de Web Content Accessibility Guidelines (WCAG) 2.1 Level AA. We werken voortdurend aan het verbeteren van de toegankelijkheid en bruikbaarheid van onze websites en mobiele applicaties. Als onderdeel van deze inspanningen werken we samen met externe experts om onze digitale ervaring in alle markten te monitoren, te beoordelen en te verbeteren. Toegankelijkheid is een proces van voortdurende verbetering en hoewel we ernaar streven om aan de geldende normen te voldoen of deze te overtreffen, kunnen bepaalde gebieden nog in ontwikkeling zijn als onderdeel van ons bredere nalevingsplan. Dit omvat het beoordelen en bijwerken van inhoud, navigatie en interactieve functies om ervoor te zorgen dat ze voor iedereen toegankelijk zijn. Feedback van gebruikers We stellen feedback over de toegankelijkheid van onze platforms zeer op prijs. Als u problemen ondervindt of suggesties hebt, neem dan contact met ons op via ons contactformulier.
Voor alle artikelen die je in de Hunkemöller-webshop koopt, geldt de wettelijke garantie. Wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene is of moet doen wat de consument er in alle redelijkheid van mag verwachten. Er is geen wettelijke termijn aan deze garantie verbonden omdat het per artikel verschillend is wat je als consument mag verwachten.
